Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van, de Triumph-ra nem adok
Mert lenyúlásra mennek....

A múlt heti kolléga 70-80.000-as ára szíven ütött de ott érhető a zselézés miatt. De Én se nagyon értettem, hogy egy db szívacs és egy kis bőr hol kerül 40-50.000-be?

Jászladányon (anyósomék ott laknak) a gyárban vettünk egy "a legdurvább szívacsot".
180x90-es méret 14cm vastag.
Ha ráülök akkor olyan 2cm-ert megy beljebb, de csak a csúcspontokon. ez volt 10.000ft.
A motorülésre ebből egy szelet kell....vagyis 3-4-500ftnyi darabka

No meg egy kis hülyülés otthon.



Amiért fizetnék az a bőr megvarrása - mert azt viszont nem lehet megcsinálni SZÉPEN otthon.
Épp ezért szívók, mert a börjackóban Hallstattnál eltört a zippzarban pár fog - és senki nem vállalja a cseréjét....
Túl kevés használható infó van ahhoz hogy messzemenő következtetést lehessen levonni. Azt talán ki lehet jelenteni, hogy kezdetben a zaj forrása a megnövekedett hézag a fogaskerekek siklócsapágyainál vagy a rugalmas alakváltozásból adódóan, mely következménye hogy evolvens ívek nem az elméleti kapcsolódási pontok közelében kapcsolódnak, hanem attól eltérő helyen. Így nem tiszta gördülés, hanem rezonanciával (hanggal) járó csúszásos kapcsolat jön létre.
Ezt támasztottad alá te is azzal, hogy visszacsapágyazva a fogaskereket a gyári játékra, annak zaja mérséklődik jelentősen.

Ugyanakkor azt hiszem, ha meg is lelnénk a hiba egyszerű vagy összetett okát, akkor sem biztos hogy bárkit is érdekelne, ismerve az emberek általános hozzáállását a dolgokhoz. Oly sok mindenről tudjuk hogy káros mind magunkra, mint pl. a motorra nézve, mégis csináljuk...
Ha AP fékbetétre gondolsz akkor nekem Zöldi hozta a Racinget....HÁTULRA!
http://www.akmt.hu/bluebandit.... - hogy igazoljam magam:-)

Akkor mint látszik 7800ft volt.
Jelenleg ~14.000 van benne.....


Elől PUHA Rónás fékek vannak bent.
MÉGGGG nagyon sokat elmegy elől is - hátul is (múlt héten voltam műszakin, és ugye fékpad is volt)
Hopp a link lemaradt...
Akkor olvasd el eszt a tesztet...
Most az egyszer, de többet elő ne forduljon
Ha jól látom a szemeimmel a Suzuki német oldalán, a gyári betét 64 euró csak egy tárcsára, vagyis az első komplett 128

Bocs tévedtem. Azért még maradhatok?
Az AP-k mennyit bírnak? Mármint kb.
Nekem is az van, eleinte a nagyfek 3 -4 ujjas volt, most 1, ket szmellyel is
Elobb volt itt egy karpitos, megnezte a kanapet, amit at kell huzni.
Olyan arat mondott, hogy csak kamillaztam.
Gyorsan rakerdeztem: -
-motornyerget vallalsz?
-persze
-mennyi egy sima athuzas?
-haromezer.
-es szivacsatalakitas meg ilyenek?
-latni kene, de nem sokkal dragabb.
-tok jo, az arak nyagyon kezdenek elszallni.
-nem ertem, miert, nagyon egyszeru megcsinalni.
Én is ilyet vettem a Banditba és meg voltam vele elégedve .
Szinteres AP racing
Most látom, tényleg nem árultam el az árat .
Jóval a Bandit ára alatt, 670ért .
Persze ez egyedi eset, de a német árakon kiakadtam . Ott ilyenek mégegyszer ennyi kilóméterrel kb dupla ennyiért vannak .
Ha ez szinteres Brembo komplett előre-hátra postaköltséggel együtt, akkor pöpec ár
Mivel nem vagyok egy versenyző típus, meg sokat motorfékezek, szerintem én még jó vagyok
Kb 65 euro ;-)
Jo kerdes. A gyariak 40felett elmehetnek. De volt aki 15 alatt gallyra tette
Nekem össz ár kell, nem postaköltség Kalkulálnom kell, hogy megéri-e itteni árhoz, illetve kibírja-e a fékem amíg jövőre hazamegyek.
Az a baj, hogy akkora tulok vagyok ilyesmiben, hogy én szemre meg se tudom állapítani, mennyit bír még a fékbetétem. 17 000 km van a motorban, kell már aggódnom? (itt elég hegyes-dombos a vidék)
Amugy en is igy valtok normal modban
Ezt nem tudom megitelni, lucast sosem hasznaltam. Olyan kuncsaftom viszont van, aki kiprobalta az ap-t lucasozas utan, es aztan csak azt vett.
Ibayrol barmit vettem eddig, azt kaptam, amit rendeltem, legyen az del koreabol villanyborotva szita, hongkongbol headset, kanadabol nikon adatkabel...
De persze szivesen kuldok betetet kulfoldre ;-) Londonba ketezer korul elment egy szett brembo.
Azért erre a búgós témára biztos jó adaggal rádob a fakezűség.
Abban igaza van Istvánnak, hogy akár konstrukciós hibának is tekinthető,
hogy a teljesítmény rendelkezésre áll, viszont a kenés elégtelen a
fordulatszám miatt. Vagyis, ha van egy műszaki érzékkel kevésbé
megáldott kolléga (márpedig sok ilyen van), az húzni fogja neki...

Én sem értettem, hogy nem lehet érezni, hogy 1800-nál
ha ráadom a csutka gázt, akkor bár húz, de olyan kegyetlen ropogós
hangot ad, hogy berezonál tőle a kormány.
És pedig de... sajnos van ilyen ember, és nem feltétlen tehet róla,
hogy ezt nem érzi, márpedig Ő ezt nem érzi. Ismerek ilyet.
El kellett neki mondani, hogy "nem, nem húzonk kövér gázt 2500 alatt semmiképp".
Lehet, de ha nem akarsz váltót cserélni, akkor nem célszerű.
Nem is gondolnak rá, hogy nem tesz jót neki.
a vizesek váltoja más .. ott ilyen bajal még én sem találkoztam !