Végre valaki lát, és értelmez is.
Szerintem miután beleapplikálta az indexet a kormány vég súlyba, utána már nem lehet kormány vég súlyról beszélni, hisz már nincs súlya, mert index van benne.
Csak, hogy ellenkezzek.
55 km/h felett általában 6.-ban járok, még 2 személlyel is.
"Legkésőbb" 3.000-es fordulatnál, de inkább 2.500-nál már feljebb váltok.
Eddig egyik seb. fok. sem búg, igaz, még csak 30.000 km-nél tartok.
ha ezt az alkatrészt cseréltem a váltokban fogaskerék közlo csap ,még a kicsit ki vert fogaskerekű váltok is be kusoltak és a mainapig jok . Ez tapasztalat Pisti , nem más !
Már azt hitem meg leled a megoldást ok- okozat és kész ott a hiba
Mint multkor : csavar nincs bekenve menetrögzitövel / OK / kirázodik /OKOZAT/ és a hengere ráfolyt olaj füstöl / HIBA /
Enyém szinte mint az új, és még a rajt lévő LSL cucc is kb egy százas meg iridium gyertyák, új légszürő stb .Ezek után szinte el se merem árulni hogy menyiért vettem .
...és azért sem áll össze a kép a te feltevéseid alapján, mert még mindig ott van ez a probléma is a gixer váltónál is. Azt végképp nehezen tudom elképzelni, hogy egy ilyen 1100 donormotort valaki a sétáló utcában tologat 3-4-5 fokozatban, és ezért hámlik le a fogaskerék...
Nem veled vitatkozom igazán, csak nem áll össze a kép tisztán.
Lehet hogy az eddig felvetett dolgoknál is összetettebb a probléma forrása.
Meg a 250-es trophimon is ilyen index volt . Itt viszont ha jól látom a kormányvég súlyba van bele applikálva .Még tovább vinném, és a tükröket is a kormány végre tenném, mert a pancsikon meg ez volt a divat .
Köszönöm uraim! Más: ha fékbetét, akkor mit ajánl a többség? Ebben a Louisban kapható Lucas-ban pl. meg lehet bízni? És mit takar pontosan, hogy szinter? Lucas
Igen, pl. az SV1000 amit meghajtanak régebben pálya most inkább szerpentin, azoknak a 3. szokott sírni. Viszont ez miatt még senki (illetve akiket ismerek azok közül) sem szedte szét a gépét, elmegy vele oszt jónapot.
Külön motoros legfeljebb a dobozon lehet feltüntetve, de ugyanaz mint a névtelen... ....sima aluba való kell ami itthon általában piros színnel jelölt bár más is lehet. A lényeg, hogy aluhoz legyen jó.
Már csak egy ostoba kérdésem maradt a hűtőfolyadékkal kapcsolatban: létezik olyan, hogy "motorba való", vagyis ami jobb neki? Vagy eben-guba, fagyálló. oszt' kész?
"3 -ba 27 km/ó -nál a magyarázat itt van"
Nekem az nem igazán életszerü, kicsit izadságszagú...
Lehet annyival menni, de összevetve az így megtett km-t elenyészö lehet az egész futásteljesítményt tekintve...
Ha egy kicsit tovább gondolatkisérletezünk...Tud valaki olyan V2-es motorról aminél hasonló váltóhiba jelenlég fordult elö?
Hiszen azok köztudottam elég göröngyösen járnak alsó tartományban, így kisebb fokozatban inkább magasabb fordulaton járnak vele...Legalábbis én az sv 1000 -t városban 2 essel tudtam elviselni 3 -al már rotációs kapa benyomását keltette.
Meg a gerlék is búgnak mikor szerelmesek .
Szerintem miután beleapplikálta az indexet a kormány vég súlyba, utána már nem lehet kormány vég súlyról beszélni, hisz már nincs súlya, mert index van benne.
Hadd "búgjon, engem nem zavar.
55 km/h felett általában 6.-ban járok, még 2 személlyel is.
"Legkésőbb" 3.000-es fordulatnál, de inkább 2.500-nál már feljebb váltok.
Eddig egyik seb. fok. sem búg, igaz, még csak 30.000 km-nél tartok.
"Kormányvég súlyba épített index...."
Szerintem ez nem ugyan az mint a Trophyé és a Schwalbe-é.
nézd meg jol a rögen rajzott !http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
ha ezt az alkatrészt cseréltem a váltokban fogaskerék közlo csap ,még a kicsit ki vert fogaskerekű váltok is be kusoltak és a mainapig jok . Ez tapasztalat Pisti , nem más !
Már azt hitem meg leled a megoldást ok- okozat és kész ott a hiba
Mint multkor : csavar nincs bekenve menetrögzitövel / OK / kirázodik /OKOZAT/ és a hengere ráfolyt olaj füstöl / HIBA /
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
://www.louhttpis.de/_1058ff42d46d725bb6f276d29bae130b29/index.php?to
pic=artnr_gr&artnr_gr=10033132
http://translate.google.com/tr...
Nem veled vitatkozom igazán, csak nem áll össze a kép tisztán.
Lehet hogy az eddig felvetett dolgoknál is összetettebb a probléma forrása.
Nekem az nem igazán életszerü, kicsit izadságszagú...
Lehet annyival menni, de összevetve az így megtett km-t elenyészö lehet az egész futásteljesítményt tekintve...
Ha egy kicsit tovább gondolatkisérletezünk...Tud valaki olyan V2-es motorról aminél hasonló váltóhiba jelenlég fordult elö?
Hiszen azok köztudottam elég göröngyösen járnak alsó tartományban, így kisebb fokozatban inkább magasabb fordulaton járnak vele...Legalábbis én az sv 1000 -t városban 2 essel tudtam elviselni 3 -al már rotációs kapa benyomását keltette.