Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, ja. Nekem is rögtön eszembe jutott a Trophy MZ. Szóval nincs itt semmi újítás, csak koppintás.
Van is még pár ilyen vadiúj(!) index a padláson.
Felszereljem a GSX-re?
ami neked van az bejönn nekem is .. ki tudja egy tuti állapotura 700-800 rá repülnék én is ...

Márcsak azért mert 3 hengeresem nincs ? !
Ok ! ,, kezded meg érteni ! 3 , 4 ,5 fokozat csinálja ezt ... arra nem gondoltál hogy nem csak 5 .be lehet 63 km /ó -nál rácsavarni ... hanem 3 -ba 27 km/ó -nál a magyarázat itt van .. az egyes sebeség darálása sebbeség ki dobása pedig az egy keró !
Kisebb motorok -nál nem szokót előfordulni olaj nyomásos váltó Itt pontosan az általad feszegetett kérdés , hogy a használo benzin psorolás céljábol egy 6 gangos kis mocival 6- ba halad 62 km/ó -val a 6 dik fogaskerék-pár a nem tökéletes szoróolajozás hiányában el kopik .. ez egy másik tészta ..
A Simson Schwalbe-nak is a kormányvégeken volt anno az index.
Mz es tipusok nem így voltak szerelve?
http://www.bredow-web.de/panze..." target="_blank">es
Tasi!

A következö állításodban van némi reálitás, és sok mindent megmagyaráz:
"sebbeségi fokozat váltás :

csak innen aforumról 1 tucat emberkét ismerek aki ÍGY MEGY A BANDITAL

1, 2, 3, 4, 5, =60-70 KM /Ó gyorsitásnál , elözésnél ..: meg birja a1200 ccm egy kövér gáz ...

abaj az hogy a válto a szoro olajozáson kivül nyomo olajozást is kap és 2000 fordulaton motorozik barátunk 65 km / ó 5- be az olaj pumpa ép hogy szálit olajat a válto fuvokákhoz ..... ÉS mitt csinál RÁ TEKERI A gázt ...........A MOTOR BIRJA DE A VÁLTO NEM ... nem kap rendesen kenést és kétszer nagyobb nyomatékott kell átvinie .. ugy hogy a fogaskerekeknek sincs meg akelö fordulata tehát a szoro olajozás is tökéletlen ................ Ennyi !
ha vissza patintana 2 furott és ugy elözne a tengelyek fordulata fel gyorsul a szoro olajozás ki alakul és amotor fordulat száma is elelkedik ami magával hozza az ,hogy a nyomo olajozás ujra tökéletes lesz ...
ENNYI "

Ebben az esetben amit felvázoltál el tudom fogadni hogy az 5-ös fokozat tönre megy, de a baj azzal van, hogy 3-4-es is meg szokta magát adni.
Vagyis ezt egyfajta konstrukciós hibának is vélem, hiszem a olajszivatyú alacson fordulaton nem tud rendes kenést biztosítani, holott a motor karaktersiztikája kiszolgálja rendes teljesítménnyel a felhasználót.
Egy 15 évvel ez elötti estem egy 2 henegeres Yamaha xs 400 DOHC -val volt ilyen. A hatodik fokozat volt megkopva. A motor 27 LE, fojtott változat volt. A váltó azonos volt a 45 LE verzióval. Viszont a gyengébb változat alul volt " nyomatékos (3000-nél nyomaték maximum ", sugalva ezzel a fordulatszegény használatot.
Lehet nem is maga a nagy terhelés kis fordulaton + elégtelen kenés, hanem közben fellépö rezonanciák, rosszabb esetben azok felharmonikusai okozzák ezt a kéregleválási problémát.
A Triumphok már a spájzban vannak .
Ma reggel 6 körül battyogok be a gyárba, tetőparkolóban állat motorhang verősődik vissza a szembeni toronyházról, mondom, ez triumph...és elhúz egy gyöngyházfehér street :D
Ez nem véletlen :D
Nincs valakinek másfél millája? Megadom!
Ez nagyon állat !
Kormányvég súlyba épített index, ilyet se láttam még !
Ezek után én fel se merem ajánlani senkinek az enyémet tesztelni .
Még a végén mindenkinek Triumphja lessz itt a végén !
Én ebbe a 675 Daytona átépítésbe szerelmesedtem bele
Úgy tűnik, hogy mindenki banditosnak születik, csak van aki továbbtanul?
Mindenkinek szivesen.
Na lepek mert ujra kidobnak.
Nem gélt használtam,hanem eleve revitalizáló olajt.Nem tudom van-e különbség a kettő közt.
Ugye,ugye?
Rossfelden próbáltam föl-le,az a könnyedség ami igazán megfogja az embert.
Köszi Zoli!
Ez a srác lelkiismeretes és nem hinném, hogy ilyen amatőr hibát vétene.. De a láncommal semmi baj sincs.
Na mert a Suzuki márkaszervizben rettenetesen hozzáértő szakemberek dolgoznak, akik nyilvánvalóan soha semmit nem ba..nak el... ugyan már....
Hát Urak az van, hogy az álnok Zoli32 felajánlott egy tesztkört.
Szerintem magyar triumph klubot akar, vagy ilyesmi.
Szóval mentem sokféle motorral már, ez a kis 675 agyonveri mindet...
Én nem tudom, mitől ez így, de az a lineáris, alapjárattól megjövő odaverős gyorsulás, az a hang, az a váltó, az az ergonőmia, súly, fék,
Jó, hogy lefotóztam, van mire hokizni :)
Ha Ironednek az Rt a lájf iz lájf, akkor nekem meg ez.
A bandit mellé, mert Anyával is akarok menni.
Most már nagyon érdekel egy speed 1050, de még az is lehet, az nagy lenne nekem :)
Értem én a szinkronizálás lényegét, vagyis inkább laikusként próbálom megérteni a miérteket. A szinkront egy elismert szerelő csinálta nekem a Hondán is és az Inazumán is, igaz már régebben, úgyhogy a dugulástól függetlenül már időszerű lett volna. Tőle úgy láttam, hogy beállította a pillangókat majd a pilot csavarokkal is játszott, figyelte a gázreakciókat és amikor belőtt mindent szépen járt a motor, szépek voltak a gyertyák és a fogyasztás is rendben volt. Most amikor szétszedtem a karbit a tisztító ruha beleakadt a harmadik karbi pilot csavarjának végébe ami a karbi légcsatornájába nyúlik, de csak egy karbinál mert a többi mélyebben volt, innen vettem észre hogy eltérően voltak beállítva (volt amelyik egy teljes fordulattal).
Az egyik cimborám szintén 750-es inazumája most volt beállítva és tőle kérdeztem meg a gyári értéket és az alapján állítottam be mind a négy pilotot, majd valamennyi motorozás után még beljebb csavartam egy fél fordulatot mindegyiken. Most jónak érzem és a gyertyakép is azt mutatja megfelelő az arány. A műszeres beállításra ezután kerül sor, kíváncsi leszek mit mutat majd. Azt nem értem miért volt a pilotok között akkora különbség korábban, talán most jobban sikerült a karbitisztítás? Gondolom -bár nincs akkora tapasztalatom ebben mint nektek- a karbik tisztasága nagyon lényeges a pontos beállításhoz.
A képen csavarhúzóval rámutatok arra a fúvókára ami el volt tömődve, ez a harmadik karbiban volt (az a henger nem ment alapjáraton, csak pici gázadásra), de igazából ráfért egy alapos takarítás mindegyikre.
Szívem szerint nem is engedném hogy hozzányúljanak most, sőt a pilotokhoz nem is engedem, a vákum értékek alapján a pillangókat kalibráltatom be (ha egyáltalán erre is szükség lesz) hiszen az alapjárat is tökéletes. Természetesen a műszeres mérés lesz a megnyugtató nem pedig amit fülre hallok.
Köszönöm, hogy segíteni próbáltál!
A Xado-t én is próbáltam és nem okozott gondot, mert csak fémmel lép kapcsolatba. (Mondjuk különösebb pozitív tapasztalatról sem tudok beszámolni) Viszont Slick-et eszébe ne jusson senkinek olajos kuplungos motorba tenni, mert az nem válogatós és simán csökkenti a súrlódást!
Mint itt az előbb fel lett egy röpke pillanatra hozva:
A XADO gélek nekem az eddigi tapasztalatok alapján kompatibilisek a többtárcsás olajfürdős kuplunggal.
Két motoromba teszteltem. Az 1400-ben majd 5 ezer km-t. Káros tapasztalatról nem tudok beszámolni.
Nekem új kora óta Suzuki márkaszerviz szervizelte a vasat és mégis. Valami más hiba lesz ott.. Ha egyáltalán. Egyéb gondom nincs vele.