Van még egy olyan jeladó is, amelyik érzékeli,hogy az önindító forgatja a főtengelyt és a főtengely fordulatszáma is megfelelő. Ha ez megvan, akkor adja a számítógép a gyújtásnak, hogy gyújthat. Főnökömet ez szopatta meg tavaly. Bármit bűvöltek, nem volt gyújtás.
a saját K5-ös nagy Bandit 5.-ben egy kicsit sivít lehet előbb vagy utóbb nekem is lépnem ez ügyben
Más: egy hengerenkénti injektoros auto ha hidegen csak hosszabb tekerésre indul melegen viszont pöcc-röff akkor az mi miatt lehet ? hőgomba? hőmérséklet jeladó?
Fogaskerék csere lesz, a gixer váltó nem kompatibilis a bandittal. Fogaskerekek megegyeznek, de a tengelyek csapágyazása nem. Én is gixer váltóból javíttattam, Attila a szerelőm átfúzte a bandi tengelyére a fogaskerekeket, azóta jó
Fogaskerék cserével megoldódik, de a bontók csak egybe adnák a komplett váltót. Amúgy megkérdeztem a Suzuki kereskedésbe és egy fogaskerék-pár 6X.XXX ezerbe kerül.
A menetszél nem csak a hűtőt hűti, hanem a motorblokk körül is örvénylik és ezáltal hűti. Sokkal hamarabb melegszik a motor ha takarva van a léágbeömlő, ez nálam tapasztalat. Termosztát ide vagy oda
Ezt nem értem.A hűtőt takarod le?Miért rossz a termosztatod?A termosztátha,jo nem enged meleg vizet ki a hűtőbe tehát a hűtőben hideg a víz,ergo letakarni felesleges!
Én ugyan ezt teszem a Fiat Doblóval, csak nem fóliát, hanem kartonpapírt használok.
Én dízel párti vagyok, mert igaz, hogy a modern benzinesek is elmennek 6 liter körüli fogyasztással országúton, de a városban megeszik a 8-10 litert. A dobló vegyes üzemmódban fogyaszt 5,5-6 liter között.
Én télen a következő trükköt alkalmazom, hogy hamarabb felmelegedjen a motor, hamarabb legyen fűtés és az automata szívató is hamarabb visszamenjen (téli fogyasztás kevesebb): a hűtő két nagyobb, felső légbeömlőjét teljesen letakarom, csak a lökhárító alatti két kicsit hagyom szabadon (Daewoo Kalos). Soha nem melegszik túl a motor, nem kapcsol be a ventillátor, tehát hűvös időben a légbeömlők nagysága bőven túl van méretezve. Ezt úgy szoktam csinálni, hogy leszerelem a komplett hűtőmaszkot (négy csavar felül és csak kihúzni felfelé), majd a maszkot összetartó 8 db kis csavart kiszedve két félre szét lehet szedni. Az egyik fele a külső, fényezett keret, a hátsó fele meg fekete műanyag rács. Közéjük fektetek duplán nylont, összecsavarozom és a kilógó felesleget levágom, majd vissza a helyére. Próbáljátok ki, 10 fok környékén már simán használható trükk. Hosszabb távon sincs vele probléma.
Benne van az "E" Műszakin is voltam vele... Csak bele kell rakni a tompítót, de még úgy is sokkal jobb hangja van mint a gyárinak.
Ezen kívül én a tompítót nem használtam...
65.000-re gondoltam. Tényleg nagyon keveset használt
Megerősítve, komplett céges flották voltak képesek így működni. Az enyémben is csak 10km után mozdul meg a vízhőfok mutatója (új kora óta). Meleg azért van benne, mert az automata klímához jár kiegészítő fűtés, így beindítás után rögtön melegít.
Ezzel szemben a szögegyszerű kis benzines már 2-3 km után melegít, hamar be is melegszik.
Nem beszéve arról, hogy a mai korszerű dízelek a nagy nyomású befecskendezőknek, viszonylag alacsony fordulaton töltő turbónak hála mára a maximális nyomatékuk jórészét leadják alacsony, kb. a városi cirkálós 1500-2000-es fordulaton (az enyém konkrétan 2000-en leadja a maximális 320Nm-t). Kb. városi használatban egy ilyen dízel folyamatosan maximális nyomtékon (vagy annak közelében lenne használva), de szerencsétlennek, a rövid pár kilométeres szakaszokon esélye se lenne soha bemelegedni.
Ha megolajozod, akkor még könnyebben meg lehet szakítani. Pontosabban ugyanakkora erővel jobban meg lesz húzva ugyanaz a csavar.
A legjobb volna nyomatékszögmérővel húzkodni a csavarokat, azzal pontosabb végeredmény lenne, nem függene a súrlódástól, ami nagyon sokat számít főleg nagyobb nyomatékoknál. Csak hát az túl nagy macera lenne, meg általában a leírásokban is csak nyomaték van megadva.
Más: egy hengerenkénti injektoros auto ha hidegen csak hosszabb tekerésre indul melegen viszont pöcc-röff akkor az mi miatt lehet ? hőgomba? hőmérséklet jeladó?
csak fogaskerék cserével nem lehet orvosolni?
muszáj váltót cserélni?
egy időben úgy is hirdeték magukat ,hogy vásárolnak és beszámítanak törött gépeket
azt szeretném kérdezni, hogy gsx-r 1100 váltót nem tudtok-e, sajna már felhívtam az összes bontót, de nincs :-(
1200-es Banditba kellene.
Köszönöm!
Én dízel párti vagyok, mert igaz, hogy a modern benzinesek is elmennek 6 liter körüli fogyasztással országúton, de a városban megeszik a 8-10 litert. A dobló vegyes üzemmódban fogyaszt 5,5-6 liter között.
Ezen kívül én a tompítót nem használtam...
65.000-re gondoltam. Tényleg nagyon keveset használt
A "mennyi"-re nem válaszoltál!
Brutálisan jó hangja van, meg hozzá természetesen a tompító is.
Ezzel szemben a szögegyszerű kis benzines már 2-3 km után melegít, hamar be is melegszik.
Nem beszéve arról, hogy a mai korszerű dízelek a nagy nyomású befecskendezőknek, viszonylag alacsony fordulaton töltő turbónak hála mára a maximális nyomatékuk jórészét leadják alacsony, kb. a városi cirkálós 1500-2000-es fordulaton (az enyém konkrétan 2000-en leadja a maximális 320Nm-t). Kb. városi használatban egy ilyen dízel folyamatosan maximális nyomtékon (vagy annak közelében lenne használva), de szerencsétlennek, a rövid pár kilométeres szakaszokon esélye se lenne soha bemelegedni.
A legjobb volna nyomatékszögmérővel húzkodni a csavarokat, azzal pontosabb végeredmény lenne, nem függene a súrlódástól, ami nagyon sokat számít főleg nagyobb nyomatékoknál. Csak hát az túl nagy macera lenne, meg általában a leírásokban is csak nyomaték van megadva.