Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fotód, vagy videód van róla?

Mennyiért szeretnéd eladni?
Sziasztok!

Eladó egy LEO VINCE Evo 2-es 1000km-t használt. Ha valakit érdekelne. 650-esen volt.
Tipusspecifikus 10 perc alatt felszerelhető
Szevva Tasi!
Focus 1.6 tdci. Új kora óta használtam, beletettem több, mint 100e km-t. Nagyon szerettem, de télen nem fűtött. Soha. Amikor szóltam a szervizben, mondták hogy ez ilyen. Semmi baja nem volt a termosztátnak, a víz üzemmeleg volt, csak az utastér felé nem engedte. Az új dízelekkel minddel ez a baj, annyira ki van találva, hogy alig van hulladékhője. A mostani Vectra C-m 1.9 cdti motorral dettó. Persze felmelegszik egy háromnegyed óra alatt, de addig cidri van.
Ez két dolog ért van egy hogy nincs nyomaték kulcs így igaz ! A másik hogy vas csavar megy aluba ... csak egyszer teszi fére a harmadik kitekerésnél hozza a vas csavar , gyertya csavarja az alu menetett ezzért ugatom , hogy meg kel pucolni a meneteket és olajozni ......

Na nem fárasztok tovább senkit

600 olajos bandi hengerfej pakolás valakinek .. ? kéne egy !
Szevasz Jani
valószinű a termostátod hibás itt most arról beszélünk ,hogy a motor menyi idő allat melegszik fel !
Nem az utastéről beszélünk az más a diesel kb 1. 5 - 2 szer több hütöfolyadékot keringtett mint a benzines ............ be indul és a termostát nem engedi meg fordulni a vízet mind addig amíg az el nem éri a meg adot hömérsékletett .A benzines kevesebbet melegit így ott sokal hamarabb tolja az utastérbe a meleg levegőt .

De nem erről szolta fáma hanem arrol hogy a kicsi utakon tönlkre megy a diesel és a turbó se fog neki ürülni ....... tehát nem Utastér fütésről beszélünk.... hanem motor melegedésről a kettö ugye nem ugyan az ?

Más : Érdemes venni új motort

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
De, belehet.
1,55-öt is lehet menni a Hringen...
Hogyne lehetne, mindent lehet....oszt pár csere után keresni kell valakit aki új menetet tesz bele....a 11-14nm igen kevés, általában olyan kicsire senki nem húzza meg nyomatékkulcs nélkül hanem egy kb 20-25-re és az még nem sok, de ahhoz pont elég, hogy pár ilyen alkalom után egyszer csak átfordul... ...javítottam olajleeresztő menetet busán autószerelő tulaj után, minek a nyomatékkulcs jelszóval... .....eszméletlen mennyiségű ilyen történet van csak ezt kevesen írják le, mármint, hogy így jártak...
a generátornál,hogy felhangosítja a zajokat az a védőlemez,mondom ez csapágyas,kiszereltem,semmi lógást ill,kotyogást nem tapasztaltam,szénkefékre rásasoltam,ha már ott vagyok,azok is OK,igy vissza,"akkor igy marad",vagy rosszul gondolom?
Tasi én tényleg hülye vagyok egyes dolgokhoz,de a diesel gyorsabban melegszik, mint a benzines? Ezt még én se hiszem el. Saját tapasztalatból tudom, mekkora távon meleg a diesel és a benzines ugyanazon a szakaszon télen. A benzines már rég fel van fűtve, amikor a diesel még csak langyosodik...
Dunaharasztiból, van itt a fórumon, fórum társ?

azért érdeklődöm,mert állítólag ott leledzik egy 2002-es fekete 1.2 S Bandit,amit a gazda 0km-es kora óta hajt,és 160 000km van benne, és a blokkja még bontatlan, csak a szerviz intervallumokat ill.a kopó dolgokat javította,javítatta


hátha ismeri az esetleges fórumtárs és felvenné vele a kapcsolatot,hogy valós-e a hallomásom
Azért azt ne mondjátok, hogy nyomatékkulcs nélkül már nem lehet egy szaros gyertyát becsavarni, mert összekarmolom magam...
mindent el mondtál ... be fér , be ér , kicsit rá kell tartani de használható
Ne haragudjatok de hott kuka vagyok ... Ígaz a dieselbe sokkal nagyobb hő keletkezik már az inditáskor 700-800 fok van arobanotérbe és még meg sem mozdult a dugatyu ... ez csak ' * Szer A másodi sokkal nagyobb és sokkal gyorsabban melegszik mint abenzines mivel a végnyomás 2* 2,5 szer nagyobb
3 szor a termostát felelös a hö háztartásért ugyan ugy mint a benzinesnél ha egy robba no motor nem melegszik akkor ot t a baj .. Meg persze a hiányos tudással

4 szer MI köze a turbonak a melegedéshez Pajtás ?
a turbo az önindito forgatásakor új közös csöves , vagy nyomo diesel nél / számitogépes disel/ már kenést kapp egyedűl arégi szivó dieselek kapták a motor köröl a kenést Tehát ettől soha nem lesz
baja a turbonak , pörgetéskor is csak amotor kopog hidegen mert nincs elég lég fesesleg Pajtás !

A turbo a le állitás miat meg tönkre .. mert az ilyen nagy tudásuak meg állnak a cél állomásra és egyből állitják le a turbo diesel autojukat
A turbo meg még 1. 5 percig 30000-40 000 pőrőg kenés nélkűl .
ezzér megy szét a turbó kis pajtás ...........

hari pedig nincs , se veszekedés csak hülyeséget ne ... ne hogy a DIESEL nehezeben melegszik ,,

Ez már sok !


Gyanítom soha nem volt motorja, és így éli ki magát...
IQ bajnok a blogger, bár az első képet én is megmosolyogtam
Ha kikelünk emberi mivoltunkból:
Azt hiszen csak felhasználok gerincességétől és gerinctelenségétől függ a színvonal.

1
(Mondjuk a mai napig beleolvasva más témájú fórumokba sem sokkal magasabb a színvonal, és nem értem, hogy ennek blognak mivel lenne magasabb a színvonala, hogy hasonlóan alacsony szinten megy a véleménynyilvánítás.
Tényleg a legtöbb szervizben azzal mérik a nyomatékot amivel egy darabig nincs is látható gond.....majd a 8-10-ik meghúzásnál lehet érezni eleinte, hogy "nyúlik" a menet oszt egyszercsak átfordul....gyertya, olajleeresztő és más hasonlóan sűrűn használt menetek tavasszal meglepően nagy számban kerülnek elő megszakadva 12-15 éves gépeknél.....
Majd ha tesztelted, és jó akkor elhiszem.

Az eddigi tapasztalataim alapján egy kicsit hosszúnak tűnik a merev szár, és még kell egy kellemes rádiusz a flexi szárnak, hogy viszonylag könnyen be lehessen találni a csavarfejhez, és finom mozdulattokkal lehessen operálni. Meg nem tudom hogy elég hosszú-e fej karcsú része, hogy beér -e, mert egyik másik csavar picit mélyebben van. Ha ezeket teljesíti, nyilván használható!
Hagyjuk, menthetetlen a csóka..... Meg amúgy is ő a"nagy spíler" autóban is.
Látszik,hogy figyelmesen elolvasta mi lenne az igény. Meg minden mondatából árad a hozzáértés....
Én is most szervizeltem. Olaj Motul 5100, olajszűrő gyári, légszűrő csere gyárira házilag. Iridium gyertya net-ről 13.000,- kiszállítással. Csere meg a Motorrad-nál 3000-ért amíg megreggeliztem a kisboltban.
Dizel, varosba, rovid tavra?

Soha nem melegszik be a motor, a turbo mondjuk Komlon a Pecsi uton felfele a sarkon Lidl-bol indulva kulon orulni fog ennek. Soha nem lesz a mai modern dizel kiegeszito futes nelkul befuteni az utasteret. Varosba, rovid tavra benzines, szvsz.
Ahogy látom, nem lesz gond, Sanyi megoldja
Akkor is dög nehéz Az árából meg lehet venni egy normál túra gépet meg egy supermotót
Jövőre csapatostul mehetünk Kakucsra