Én a többségtől abban is eltérek, hogy nekem pl. az FJR nem akkora álommotor. Jó motor, de az én ízlésemnek nem az a "hú, de kéne". Vagyis nem tetszik. Én viszont a nagy VFR-től rántok rá a brokira... De csak mert köcsög vagyok...
Én sosem állítottam, hogy a világ legjobb motorja, de azt állítom, hogy újonnan az áráért nem kapsz jobbat. Mint Tasi is írta, ár-érték arányban szerintem nem sokan verik, vagy akár jönnek a közelébe. Különösen, ha a fenntartás költségeit is számba vesszük!.. Khm. az én számba? Na neee
Igazából olvasva az érveket - ellenérveket...A Suzuki Bandit valóban nem a világ legjobb motorja.
De!
Menni kell vele, élvezni és kész.
Kiváló szórakozást nyújt megfizethető áron. Ami azt illeti nem biztos hogy vennék sokkal drágábban motort.
Történetesen tetszik az FJR nekem is, de nem szeretném két új Bandit árát adni érte, vagy egy "keveset futottért" egy új motor árát.
Régebben amikor GSXR volt alattam és a barátomnak FZR-je volt, cseréltünk egy szakaszon. Újonnan vettem a Gixert 2.65M -ért. A barátom 550.000-ért vette az FZR-t.
Mentem az FZR-el és azon morfondíroztam, hogy mennyivel könnyebb az Gixerrel haladni, ugyanakkor az érzésben nem találom a több mint kétmilliós különbséget.
Kb. Ugyanezt gondolom arról is, hogy mi a jobb, vagy van e jobb? Van...Csak nem biztos hogy annyival mint amennyivel többe kerül.
Őszintén? A Magyar átlag motoros szintjén aki nem tesz meg Transatlanti túrákat...a mi motorunk jó választás lehet.
igazad van ........ sokkal jobb motorok vannak mint a bandit ,,,,, csak ép van olyan ,,, hogy ár /érték arány és ebben nem csak a bandit HANEM MAJD MINDEN SUZUKI élen jár , még az autóban is :
Jól bizony, pont ez ellen szólaltam fel az utóbbi pár hsz-emben, hogy ne tessék már ilyen elfogultnak lenni, mert így semmiről nem lehet vitázni (pozitív értelemben vett vitára gondolok).
Levezettem, hogy jobban megy a GS, erre előhoztad a tuningolt Banditod adatait. Értem én, csak a gyáriról volt szó. Meg azt is értem, hogy gőzgép, de mi hajtja?
Pont ezt magyarázom. Sok jobb motor van, az meg a mi bajunk, hogy nincs rá pénzünk. De attól még jobbak. Ezért izzadságszagó az ideológiagyártás. Csak magyarázzuk a bizonyítványt. Nem jobb a Bandit, hanem olcsóbb, és az kurvára nem ugyanaz. Az meg már egész más vita, hogy nem adnál annyit a motorokért, mert vissza is kanyarodtunk a jó zsaru-rossz zsaru, jó sisak-rossz sisak témára, miszerint juszt se adunk érte annyit. Én adnék azokért a motorokért annyit, csak nincs.
Nem tudom, drága-e, de amikor az autókról ment az eszmecsere, megkaptam a kocsimra, hogy pénznyelő, meg horror hozzá minden. Na,akkor most elmondom, hogy 92 ezerért négy féktárscát kapok hozzá betétekkel együtt, akár Németországban. Onnan tudom, hogy most cseréltem. Úgyhogy szerintem drága.
"És aki vezettet már 650-est és 1250-ese van az is elismerte, hogy könnyebben kezelhető borítható."
Ennek egyetlen oka van, a gumiméret. Mivel egyébként a két gép váza, futóműve bitre ua, a súlya majdnem ua. Szóval, ha a nagybanditra tennél 160-as gumit, vagy fordítva, akkor ua az lenne a két gép fílingje.
Én egy ilyen megvételén egyetlen másodpercig sem gondolkodnék.
Nem kellene semmi pénzért!
Ugyanis minden megállásnál a földről kellene felszedni, azt meg nem bírnám állandóan.
Ugyanis ezt nem az én 170-es magasságomhoz találták ki, mint a DL650-et sem, éppen ezért adtam el.
Jól mondja Ironed.
Mindenki a maga lovát dícséri!
Aki el akarja velem hitetni, hogy ha elé állítanának egy 650-es és egy 1250-es banditot, és ő a kicsit választaná, az hazudik!
Amúgy mint írtam, senkit nem akarok meggyőzni, én csak elmondtam a tapasztalataimon alapuló véleményemet.
Mindenki olyat vesz, amilyet akar, illetve amilyenre futja neki...
Ha pl az 1250-es vételekor lett volna Banditból 150.000 Ft árkülönbséggel 1800 ccm-es, akkor azt vettem volna meg.
Szevasztok Banditák!Én a múlt hónapban kipróbálhattam az új vizes 1200-es BMW GS-t.125 le.A kinézete nem igen tetszik de most kezdem kapisgálni miért vezeti az eladási statisztikákat.Elég nagy darab vagyok de alig ért le a lábam,vajon,hogy lehet ezt vezetni?Szerintem egy etz-t nehezebb.Ilyen kezes -kényelmes motoron még nem ültem.Alapból 2,3,4 úgy húz mint az állat,mintha hátba vernének egy lapáttal.Viszont a nagy sebesség nem igazán tetszik neki./Lengyeltóti felé megküldtem 180-190-el/ itt szerintem a Bandit kicsit jobb!De alapból szenzációs.140-el 2 személlyel a világból kimegy és ez a motor erről szól.Nagyon-nagyon kellene .Csak 2 gond van,hogy nem 3 hengeres!Ez csak vicc!És az ára!Ez viszont nem vicc.Közel 4,6milla és ezután jönnek a tartozékok.Nem győzöm hangsúlyozni kurva jó motor!És még valami, megszűntek azok a reakciók melyek a régi boxernél hirtelen gázelvételnél érezni kicsit "bebólint".Aki teheti próbálja ki kb.1 órát motorozhattam vele a Fonyódi hegyet oda-vissza vagy 8-szor megjártam.A következő motorom ilyen lehetne,legalább egy jó váló ok!
Arról nem beszélve hogy a motokok meghibásodásának 90 % -át a rengeteg elektromos kütyü teszi ki ............. olaszok , németek , angolok tele pakolt vasairol beszélek és igen a japok tele pakolt vasai is viszik a primet !
Nekem nem jön be a fjr ,,,,,,,,,, mentem nem egyel ,,,,,,,,,,,, sokkal jobb -nak tartom a xx -et 1 300 00 -1,500 000 makulátlant lehet venni és mindenben elpicsáza a fjr egyedűl a kényelme jobb a Yamahának meg a sok kezelő szerv a kormányon .
de 100 000 ft ből át alakítható a Honda és máris le dolgozta a hátrányát , a Honda fogyasztása 1 literel kevesebb , a fékje sokkal ütösebb .Az alkatrész YAMAHÁÉKNÁL erre a tipusra mivel ö a zászlós hajó nagyon drága .
olyan mint a Hondának a pan -ja JÓ drága , Paraszt vakitás ...
Szerintem !
Utóirat: nyáron közelről, tüzetesen megnéztem két FJR-t. Ránézésre sokkal jobb motor. Mindenben. De az ára 4M felett, a Bandi meg a fele. 2M-val meg nem jobb. Még ha aranyból van, akkor sem.
Én viszont kihozom a legjobbnak. És a mondataidban is benne van hogy miért teszem ezt. Nagyon jó motor, relatív olcsón, vannak jobb, erősebb motorok is amelyek az áron kívül mindenben jobbak. -Tőled idéztem.
És a lényeg itt van. Az áránál. Felőlem lehet jobb az FJR, a BMW, meg még az ördög tudja milyen gyártmány, ha az ára horribilis. Igen, nincs a Banditban tempomat, ülésfűtés, markolatfűtés, motoros plexi, külső hőfokmérés, kardántengely, elektronikusan állítható futómű, elektronikusan állítható motorteljesítmény -de nem is kerül 4-5-6 millióba. És amennyivel (rengeteggel) drágább a jobb, annyit meg nem adok érte. Mert nem ad annyi plusz értéket, mint ami az árában jelentkezik. Ha az egyik motoron tök kényelmes és elegáns módon pl. éritőképernyőn átütöd a futóművet két személyesre, de ezért elkérnek egy milliót, akkor inkább leszállok, lekapom az ülést, kiveszem a célszerszámot és áttekerem a rugóstagot. Tudom, hogy ez a fatengelyes megoldás, de a jobbért gyilkos a különbözet.
De!
Menni kell vele, élvezni és kész.
Kiváló szórakozást nyújt megfizethető áron. Ami azt illeti nem biztos hogy vennék sokkal drágábban motort.
Történetesen tetszik az FJR nekem is, de nem szeretném két új Bandit árát adni érte, vagy egy "keveset futottért" egy új motor árát.
Régebben amikor GSXR volt alattam és a barátomnak FZR-je volt, cseréltünk egy szakaszon. Újonnan vettem a Gixert 2.65M -ért. A barátom 550.000-ért vette az FZR-t.
Mentem az FZR-el és azon morfondíroztam, hogy mennyivel könnyebb az Gixerrel haladni, ugyanakkor az érzésben nem találom a több mint kétmilliós különbséget.
Kb. Ugyanezt gondolom arról is, hogy mi a jobb, vagy van e jobb? Van...Csak nem biztos hogy annyival mint amennyivel többe kerül.
Őszintén? A Magyar átlag motoros szintjén aki nem tesz meg Transatlanti túrákat...a mi motorunk jó választás lehet.
Míg nem nyomtam le legalább 1000 km-t addig az asszonyt fel sem engedem ülni.
Pedig én sem ma kezdtem...
Ennek egyetlen oka van, a gumiméret. Mivel egyébként a két gép váza, futóműve bitre ua, a súlya majdnem ua. Szóval, ha a nagybanditra tennél 160-as gumit, vagy fordítva, akkor ua az lenne a két gép fílingje.
Nem kellene semmi pénzért!
Ugyanis minden megállásnál a földről kellene felszedni, azt meg nem bírnám állandóan.
Ugyanis ezt nem az én 170-es magasságomhoz találták ki, mint a DL650-et sem, éppen ezért adtam el.
Mindenki a maga lovát dícséri!
Aki el akarja velem hitetni, hogy ha elé állítanának egy 650-es és egy 1250-es banditot, és ő a kicsit választaná, az hazudik!
Amúgy mint írtam, senkit nem akarok meggyőzni, én csak elmondtam a tapasztalataimon alapuló véleményemet.
Mindenki olyat vesz, amilyet akar, illetve amilyenre futja neki...
Ha pl az 1250-es vételekor lett volna Banditból 150.000 Ft árkülönbséggel 1800 ccm-es, akkor azt vettem volna meg.
Nekem nem jön be a fjr ,,,,,,,,,, mentem nem egyel ,,,,,,,,,,,, sokkal jobb -nak tartom a xx -et 1 300 00 -1,500 000 makulátlant lehet venni és mindenben elpicsáza a fjr egyedűl a kényelme jobb a Yamahának meg a sok kezelő szerv a kormányon .
de 100 000 ft ből át alakítható a Honda és máris le dolgozta a hátrányát , a Honda fogyasztása 1 literel kevesebb , a fékje sokkal ütösebb .Az alkatrész YAMAHÁÉKNÁL erre a tipusra mivel ö a zászlós hajó nagyon drága .
olyan mint a Hondának a pan -ja JÓ drága , Paraszt vakitás ...
Szerintem !
És a lényeg itt van. Az áránál. Felőlem lehet jobb az FJR, a BMW, meg még az ördög tudja milyen gyártmány, ha az ára horribilis. Igen, nincs a Banditban tempomat, ülésfűtés, markolatfűtés, motoros plexi, külső hőfokmérés, kardántengely, elektronikusan állítható futómű, elektronikusan állítható motorteljesítmény -de nem is kerül 4-5-6 millióba. És amennyivel (rengeteggel) drágább a jobb, annyit meg nem adok érte. Mert nem ad annyi plusz értéket, mint ami az árában jelentkezik. Ha az egyik motoron tök kényelmes és elegáns módon pl. éritőképernyőn átütöd a futóművet két személyesre, de ezért elkérnek egy milliót, akkor inkább leszállok, lekapom az ülést, kiveszem a célszerszámot és áttekerem a rugóstagot. Tudom, hogy ez a fatengelyes megoldás, de a jobbért gyilkos a különbözet.