Nem vagyunk egyformák és így kerek a világ. Ahogy a Lovi motorosmúltját látom nagyon meg lesz elégedve a 650-el. Manapság egyre többen váltanak túraendúróra, biztos nem véletlen. KTM-ből biciklim van.
300 kilós dög nehéz vas. Régebben rá voltam én is izgulva ezekre a luxus túrázókra, de ma már nekem az egyik legfontosabb a pille könnyű súly, jó futóművel, nyomatékos motorral. A DL a látszat ellenére a kategóriához képest könnyű (feltankolva 240 kiló alatt van), de a hegyi hajtűkanyaros utakon még ez is sok néha. Nem is akarok belegondolni, milyen lehet egy 300+ os vasat terelgetni ott
Irigyellek. Én a 600-as Bandit után átültem egy 185 lovas Gixerre. Egyszer meg azon kaptam magam, amikor kiforgattam tiltásig 299 km/h-val mentem (persze csak óra szerint) ott feküdtem a tankon és köpködtem, hogy miért nem megy jobban ez a szar Mindent meg lehet szokni
Na de ez 2 éve volt, azóta formálódtam. Most már a túra DL mellé egy Supermoto-ra vágyom. Jövőre asszem beszerzek egy LC4-t, már spórolok rá
Sziasztok! Bocs, hogy beleszólok, de pár hónapja én is a gs500f-ről ültem át a 650-re. Onnan nézve nagyon elegendőnek tűnik. Mentem vele eddig 6000 km-et és imádom. El sem tudom képzelni, hogy egyhamar nagyobbra vágynék.
Kísértetiesen emlékeztet a helyzet egy ismerősre, akinek tetszett a vtr 250. Mikor elmondta, mire akarja használni, mindenki gőzerővel próbálta lebeszélni. De,de,de,de a végén már olyan röhejes feltételeket talált ki, hogy mert kevés a biztosítás meg nem akar karbis motort, mert az ciki 2010ben. Na, aztán meg rájött, hogy csak meg kellett volna lőni a cbf 600-at...
Ahogy érzed, a te pénzed, a te döntésed, mi csak az érveket hoztuk fel a nagy mellett, de nem muszáj neked a mi szempontjaink szerint dönteni :) Én speciel pont azért vettem, mert utálnám folyton pörgetni, 120-nál 4e-t forog és gázra olyat tol visszakapcsolás nélkül, hogy másodpercek kérdése a 180.. A kicsi meg ilyenkor már 10e körül forog, amit a nagy már nem is tud :))
A finanszírozás kb ugyanaz, csak beszámítás helyett max felvásároltatásról beszélhetünk, azon meg legalább 100k a bukó...
Most amúgy full extrásan (sportdobbal, dobozolva... Mindennel) sem kerül annyiba egy 650, mint egy alap 1250, természetesen 0km-esekről beszélünk.
Mondhatjuk, hogy egyedül az ár, ami nem szubjektív és vitathatatlan előnye a 650-nek az 1250-el szemben, ugyanúgy, ahogy írtátok a banditot a többi márka hasonló kategóriás gépével összehasonlítva.
Mint mondtam nekem egyáltalán nem ez billentette a mérleget, szerencsére elég jól keresek, inkább fogjuk fel úgy, hogy adtam még magamnak időt arra, hogy eldöntsem: az 1000+ kategóriában is a sporttúrát válasszam majd, vagy menjek a sport, ill a túra kat. felé.
Majd az idő és a tapasztalat eldönti...
A motortuningolás viszont csak mostanában kezdte izgatni a fantáziám. Kíváncsi vagyok a 650 is ugyanúgy alkalmas-e ilyesmire, mint azt az 1250-ről írtátok?!
elöször is nevedre iratott adásvételi , MAGYAR ÉS Olasz nyelven ki kell vonatni ott kint a forgalomból ............ aztán be hozod ..
mikor forgalomba akarod tenni// adok befizetése reg " van rá kalkulátor " ...................................http://kalkulatorlap.hu/regisz...
//eredet vizsga , 17 000ft müszaki 11000 , rendszám 5500 ft + matrica 600 ft forgalmi + törzskönyv 12 000 ft
átirási költségek kw * ?
kb ennyi már nem hordok be motorokat 1- 1.5 éve de szerintem semmi nem változot , sok sorba állás az van !
találtam egy1200s baditot ólaszbol külföldi okmányokal venném most de tavasszal akarom forgalomba helyezni,segitséget szeretnék kérni mire figyeljek hogy megy az átírás sürgös
..és ezeknél a futott km-ek száma tényleg annyi, amennyi benne van... Ezer számra vannak kint euro 3-4-es motorral szerelt kocsik 50e km alatti futásteljesítménnyel az 1000-1500 euro-s eladási árkategóriában.. Többnyire megvannak a szervizszámlák is az első naptól kezdve.. van olyan, hogy hetekkel előtte fizetett 700 eur-t a kötelező szervizért, és most árulja 1000-1200-ért.. (Nóóórmális..? :-) Persze néha kompromisszumokat kell kötni, pl. valaki pirosat akar, de kékben van jó vétel, akkor én pont sz@rnék rá, mert rohangászós autónál pont a kiváló műszaki állapot a lényeg..:-)
Ha meg valami történik, nem kell javitani, hanem elmész egy tecso vagy lidli környékére hétvégén és vársz egy verébre, aki elnézi a táblát-jobb kéz szabályt - stb, és összetöri a kocsidat, majd a biztosító kifizeti neked a totálkár értéket, a roncsot meg eladod és az árából hozol egy következő hibátlan műszaki állapotú gépet.. Ennyi..:-)
Egy frászt.. A regadó kb. 27-60e Ft, attól függően milyen kocsit (évjárat-motor típus - euro 3-4 ) választasz, az átírás pedig így is úgy is kikerülhetetlen.. Mivel alacsony futásteljesítményű és végig szervizelt (szervizkönyvvel rendelkező) autókról van szó, az esetleges javítási ill szerviz költség is minimális..
Igen a bukócső és a doboz tartók gyáriak, de a hűtőrács és a plexi nem az. Vajon tudjak a bázison az összes motorról, hogy melyek a gyári bukócsövek és a doboz tartók? Nem hiszem. A kipufogónál viszont az "E" betű az tényleg fontos, de szerintem ezt már tudja mindenki. Lehet, hogy "szép a pacim", de sajnos én még nem is jártam vele, olyan helyeken és annyit mint TE és nem is szereltem fel olyan extrákkal. Azért kösz ! Próbálok rá vigyázni , bár napi szinten olvasva az oldalt én papírkutyának számítok,mert ha tudom hogy minimum 40% esély van arra, hogy megázhatok, akkor már nem veszem elő, vagy csak egy rövid karikát megyek. Nálad, nálatok ez nem okoz gondot, így a paci lehet nem is olyan szép, de viszont élményben, tapasztalatban sokkal gazdagabbak vagytok ! Akkor most mind a doboztartót,mind pedig a bukócsövet leszerelted?
kocsiknal szopos.az ilyen oreget behozni, mert Rudi jol mondja, ez mar kb a nulla ertekvesztes kategoria, de az idiota regadoszabalyozas miatt minel rosszabb a kornyezetvedelmi besorolasa, annal dragabb. Motorokbal hala Istennek nem igy van
menj ki németországba autóért.. Nagypapa utolsó autója, vezetett szervizkönyves, min. km-rel, megkímélt, garázsban tárolt 2-3. autó a beugró áráért elhozható és még hitelt sem kell fizetned..:-)
Vár
osban rohangálni, elviselni, hogy más összetöri, megkarcolják stb.. teljesen ideális.. már nem nagyon veszti az értékét, tehát nem buksz akkorát, mint a hitelesnél, mire kifizeted.. De ez az én privát véleményem..:-)
a Seat a Skoda a wv művek szemét lerakoja ......... ami már el avult és polcon maradt abból csinálják a a Skodákat és a Seatokat szépen ki kerekitve becsomagolva ..........
a Kia ceed... jó főleg dieselbe toyota származék a hyndai is jó választás mitsubisi származék ... az árukat hamar vesztik , az alkatrész árak ott vannak a japán ár kategoriába a többi daewo meg stb szemét .......... a köbön
toyota yaris 1000/ 4 hengeres 1.5 diesel
audi A 2 1.2 dizel 1.4 diesel
mitsubisi colt 1.3 B , 1.5 diesel
a kisebb autok mind 3 hengerel készűlnek wv , skoda , suzuki alto , daewo ,,, stb , a folyamatos pörgetés miatt ki finganak és fogyasztásban se jobbak , a forgato nyomaték egyelö a 0 -val teli rakva ,megpakolva gyötrelem !
a jó diesel jobb a városi közlekedésre
Én az olyan dolgokra gondoltam, mint pl. az automatikus, esőérzékelős ablaktörlő helyett sima kapcsoló, elektronikus gázpedál helyett sima mechanikus, elektromos, memóriás ülés helyett a sima tekerős-huzogatós beállítás-és még sok egyéb, számomra ködevő szarság ami csak bonyolít a villamos rendszeren. Ezek mind elkerülhetőek. Ami bonyolult, az sűrűbben hibásodik meg (komolyabban felszerelt francia autók típushibája ez).
Na de ez 2 éve volt, azóta formálódtam. Most már a túra DL mellé egy Supermoto-ra vágyom. Jövőre asszem beszerzek egy LC4-t, már spórolok rá
http://bikepost.ru/blog/yamaha...
Lehet a gumiméreten múlt, de nekem könnyebben kezelhetőnek tűnt és nem mellesleg imádom a magas fordulatszámot...
Most amúgy full extrásan (sportdobbal, dobozolva... Mindennel) sem kerül annyiba egy 650, mint egy alap 1250, természetesen 0km-esekről beszélünk.
Mondhatjuk, hogy egyedül az ár, ami nem szubjektív és vitathatatlan előnye a 650-nek az 1250-el szemben, ugyanúgy, ahogy írtátok a banditot a többi márka hasonló kategóriás gépével összehasonlítva.
Mint mondtam nekem egyáltalán nem ez billentette a mérleget, szerencsére elég jól keresek, inkább fogjuk fel úgy, hogy adtam még magamnak időt arra, hogy eldöntsem: az 1000+ kategóriában is a sporttúrát válasszam majd, vagy menjek a sport, ill a túra kat. felé.
Majd az idő és a tapasztalat eldönti...
A motortuningolás viszont csak mostanában kezdte izgatni a fantáziám. Kíváncsi vagyok a 650 is ugyanúgy alkalmas-e ilyesmire, mint azt az 1250-ről írtátok?!
mikor forgalomba akarod tenni// adok befizetése reg " van rá kalkulátor " ...................................http://kalkulatorlap.hu/regisz...
//eredet vizsga , 17 000ft müszaki 11000 , rendszám 5500 ft + matrica 600 ft forgalmi + törzskönyv 12 000 ft
átirási költségek kw * ?
kb ennyi már nem hordok be motorokat 1- 1.5 éve de szerintem semmi nem változot , sok sorba állás az van !
Ha meg valami történik, nem kell javitani, hanem elmész egy tecso vagy lidli környékére hétvégén és vársz egy verébre, aki elnézi a táblát-jobb kéz szabályt - stb, és összetöri a kocsidat, majd a biztosító kifizeti neked a totálkár értéket, a roncsot meg eladod és az árából hozol egy következő hibátlan műszaki állapotú gépet.. Ennyi..:-)
https://www.facebook.com/photo...
Példa..:
http://suchen.mobile.de/auto-i...
Vár
osban rohangálni, elviselni, hogy más összetöri, megkarcolják stb.. teljesen ideális.. már nem nagyon veszti az értékét, tehát nem buksz akkorát, mint a hitelesnél, mire kifizeted.. De ez az én privát véleményem..:-)
a Kia ceed... jó főleg dieselbe toyota származék a hyndai is jó választás mitsubisi származék ... az árukat hamar vesztik , az alkatrész árak ott vannak a japán ár kategoriába a többi daewo meg stb szemét .......... a köbön
toyota yaris 1000/ 4 hengeres 1.5 diesel
audi A 2 1.2 dizel 1.4 diesel
mitsubisi colt 1.3 B , 1.5 diesel
a kisebb autok mind 3 hengerel készűlnek wv , skoda , suzuki alto , daewo ,,, stb , a folyamatos pörgetés miatt ki finganak és fogyasztásban se jobbak , a forgato nyomaték egyelö a 0 -val teli rakva ,megpakolva gyötrelem !
a jó diesel jobb a városi közlekedésre
Saját vélemény !
amcsibol tarajos,, 310 2 első és egy 240 hátsó tárcsa ajándék betétel + postával + adóval 94 600 ft
Mint tudjuk jobb mint agyári ,,,,,,
nem vita de nézd meg a kedvenc Yamaha fjr gyári tárcsa árát 288 euro db még az után gyártott is 218 euro db
ergó az fjr re egy gyári 3 db tárcsa 778 euró * 300 ...
224 000 ft + a 5 % beszerzési jutalék ... majd 250 000 ft a gyári hol van ez A bandit a 492 euros gyári 3 db tárcsakészlet -hez
148 000 ft és asuzuki nem számol fel beszerzési jutalékot
KÉRDÉS ? akkor mi a DRÁGA ? a román motul olaj ?