Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jót akarsz, vidd az enyémet, de sietned kell, mert állítólag hétfőn utalják a foglalót
Mert csak a képet látom ugyan, de minden gyári.... az nem is gond:-)
Nálam legalábbis vadászták az "E" betűt kedden.

Ezért kellett minden leszerelnem gyári alapra - majd visszaszerelnem.
Bár azon jót mosolyogtam, hogy 2 éve a fékre azt mondták: még elmegy, most meg hogy átkozott jó.....

És emlékeim szerint még betétet se cseréltem azóta:-))
(De szép a pacid!)
Rosszul gondolkodsz. 3 hónapja vettem egy 2003-as 1.2-es Puntot makulátlan állapotban 150k km-rel 650-ért. Kő egyszerű technika, filléres alkatrész árak.
Azért jó ha tudod, hogy az évezred forduló óta szinte minden gépkocsiban már can bus-os vezérlő elektronika van, tehát felejtsd el a "minimális elektronika" elvárást.
A Seat gyorsvágen gruppe, és a gyorsvágenben nem szeretem a fapadosságát. Mindtha villamoson ülnél; kemény ülések, rossz úton szinte szét akar esni olyan feszes a futómű.
jobban megy a cbf, kb olyan vegattetele mint egy 750-es motornak.
tudok egy nagyon keveset futott voodbench edition seat arosa 1,0-t, kb a beugroert viheted.
Az fasza! Ha megcsukod, nem a karosszériáshoz kell vinni, hanem a szűcshöz!
Velorex?
Az autóknál is mindig az elektronika a sarkallatos pont. Minél több elektronikával van egy autó ellátva, annál nagyobb a valószínűsége valami szarságnak. A gépészet, a mechanika menne, működne, de egy kis szar érzékelő -és máris beszopat valahol az út szélén.
Más:Ősszel szeretnék venni valami városi szaladgálós kis autót kis köbcentivel. Elvásaim: elektronika lehetőleg minimális, favorizált márkák kilőve, különösen a gyorsvágen, olasz kilőve, abszolút távolkeleti párti vagyok, tehát Daewoo, Kia, Hyundai és a Japánok. 10 évnél nem öregebb, klíma jó lenne, max 1,5M, 2-300 beugróval. Többi részlet.
Sziasztok !
Az utóbbi időben többször volt szó a műszaki vizsgáról ! Én ma vittem, de csak azt tudom mondani, mint amit zolti is írt. Nálam a világítást , az indexeket, a km óra állását nézték, majd körbe fényképezték.Készítettek képet a motorszámról és a vázon lévő információs matricáról is. Majd fékek ellenőrzése és ennyi. Tartottam tőle, hogy majd belekötnek ebbe, abba,mert én is egyre gyakrabban hallottam, hogy a bukócső,meg a dobozok, meg a plexi, gps tartó, hűtőrács stb. probléma lesz. Egyedül a gps tartót vettem le a többi maradt , de nem volt gond !
Nem tutam kihasználni 180le kényelmes megbizhato motorra lenne szükségem,az olaszból hozót mótorokal sincs progléma
..hogy szítsam a tüzet

Lovinak a másik topicban írtam, hogy simán el kéne gondolkodnia egy keveset futott 2 év körüli CBF1000-ren is. Pont ugyan annyiba kerül mint a 650-es...annál biztos jobb is, még ha nem is megy úgy mint az 1250. Nekem valahogy ez tűnt volna a racionális választásnak

(mondjuk abban már nem vagyok képben, mennyivel másabb egy használt motort finanszíroztatni mint egy vatta újat)
Gs .. már nincs hova tuningolni a hosszú löket miatt, a dugattyú sebesség nem növelhető...

na, én ezt azért cáfolnám..:-D Láttam turbó GS-t.. volt a kezeim között..
Neked az lesz a hibája, hogy nem megy 300at...:-) Szerintem.
Most szombaton mentem egy ismerősöm 1 éves CBF1000-esével. Miután visszaültem a DL-re megint rájöttem (amit eddig is tudtam), hogy egy takony a futómű, a fék, a kuplung a Hondához képest. Össze sem lehet hasonlítani, annyival jobb minden a Hondán, kivéve az üléspozíciót, kényelemben verhetetlen a DL.
Függetlenül ettől a DL-mel folyamatosan be kellett várnom az ismerőst, annyira lemaradt Lepencén Imádom borogatni a kanyarokban
"..vilag legjobb motrjat akarod epp megvenni ;-).."
Höhö
Ímádtam a busámat szuper motor de nekem nagyon kényelmetlen volt
Ha pedig minden fokozatban nagyon búg, akkor szélesre kell tárni a karokat,
enyhén megemelni a vállakat, fejet picit félrebillenteni és sóhajtani....
Egykettesbanditkám, én így szeretlek.
ha valamelyik fokozatban nagyon bug, akkor az a fogaskerekpar cseres.
ennyi. visszaolvasol ket oldalt, rajossz h a vilag legjobb motrjat akarod epp megvenni ;-);-);-) a busat miert adtad el?
Sziasztok baditosok a napokban elatam a busámat és egy 1200s banditot szereték,jó motor,kényelmes,hibák?
Autó és motor külön ügy. ....egy swifthez az audi feléből megvan ugyanez csak ritkábban kell....a lányom 2001-es swiftjében még a gyári első tárcsák és hátsó dobok vannak és 260000 vagy annál 100-al több km van benne.....volt rajta kétszer javítás, de az csak hanyagság miatt volt, mi 160000-et mentünk eddig vele...
Hol is az az ár-érték arány?
gyari bandit tarcsa darabja ennyi. Az a draga
Azt én is állítom, úgyhogy királyság...