gyári állapotában a a gs meg eszi a1250 banditott mindkét motorból szervizelek egy -ketött a gs -t nem lehet tovább hegyezni a boxer enyit tud és kész , talán ezért tettek rá most kombinált hűtést . Alul a hoszabb löket miatt elönyt élvez a gs ............ de 6000-7000 felet már a vizes bandit jobb értéket produkál ..
Egy kanyargos hegyi uton a gs -el ugyan az a pilota jobban megy mint a 1250 -el .. de ha már csak nyujtot kanyarok vannak és autópálya a gs alul marad ....
Ugyanakkor a 1250 át lehet írni át lehet fokolni és ki nyitni stb 200-300 e ft ből 140 160 Le és 125-130 nm ki lehet hozni nagyob károsodás nélkül 7 -8 literes fogyival
Gs .. már nincs hova tuningolni a hosszu löket miatt a dugatyu sebeség nem növelhetö , a töltés növelést nem birja a forgatyus mehanizmus .. arról nem beszélve ,hogy a gs ára nem a bandité .
az olajos bandit alapban egy teljesen le butitott motor , ha ezt a blockot vissza álitjuk gyári 1991 álapotára 150 Le 118 nm
ha 40 karbit faragunk rá ,, esetleg egy siktolatyus kehint
170 le 130 nm és ha fokolunk meg yosimura cumok 185 le 140 nm a vége .
És 160 000 ft + 80 000 ért át lehet alakitani big -re 1340 ccm - 1620 ccm -ig csak egy régi katana block kell hozzá
csak a 1340 ccm alapba 175 le / 155 nm a 1620 ccm 200 le 170 nm
egy 400 000 ft turbó és 260 - 320 le 230 mn .
Ne mondjam öreg dragos Szücs Csaba barátom mondását ""aki még nem ült turbos motoron , az nem is tudja mi a gyorsulás és erő !
Azért a jobb üléspozícióra nem vennék mérget,de nagyon kipróbálnám a k1300r-t.......vmekyik hágón nagyon jót döntögettünk egy ilyennel meg egy 1150gs-el,hihetelen mélyre lefekszik a K......
Az új vizes GS-ről el tudom képzelni,hogy lelépi a banditot,a levegős tuti nem,esetleg magasabb sebességi fokozatban lehet valahol jobb a nyomatékrugalmassága.Futóműben,fékben,komfortban persze fényévekkel a bandit előtt jár,gondolom,bár sosem mentem még gs-el.
ja, es sztem zrx, xjr, cb 1300tudja ugyanazokat, amit annyira szeretek a bandiban, szoval a lenyeg, a kategoriat mar tudom, aminek a.nyergeben megoregedni szeretnek ;-)
...egyébként meg nem győzögetek senkit. Nekem is Banditom van, nagyon szeretem, nagyon jó motor,mindez relatív olcsón, és ha a motorosok istene is úgy akarja, még jópár évet lehúzunk együtt. De ne gyártsunk mindig ideológiákat mögé. Vannak jobb motorok, és erősebbek is szép számmal. Meg olyanok is, amelyek (az áron kívül) mindenben jobbak. Nem kell folyamatosan megvédeni a Banditot (nem is szorul rá), és nem muszáj mindig kihozni legjobbnak, mert ez izzadságszagú.
Ez el van egy kicsit azért túlozva. Az a mindig emlegetett 108 Nm ma már nem ijesztően sok, mások is tudják. Meg nem is szimpatizálok ezzel az elfogultsággal. Nekem is Banditom van, de azért ne beszéljünk lyukat a világba, hogy mindentől erősebb. Lehet, hogy téged nem érdekel, mi van az adatlapokon, de attól az ott van. Mentem VFR-rel is, azt se kellett megtolni, hogy elinduljon. De GS-ről volt szó: lent tudja ugyanazt a nyomatékot, fent pedig többet. És 20 kg mínusz. Még egyszer mondom, mielőtt valaki téves adatot kapar elő: a 2012-es GS-sel menten (110 LE), arról is kerestem adatokat, mert szerintem legalább úgy megy, mint a Bandit, de ha tippelnem kéne, jobban.
megbeszetuk az ismerossel, h nyomatekrugalmassag tesztelunk, valos korulmenyek kozott. tolem lehet papiron akarmennyi. pl az innovas baratomnak volt vifferje meg fzs600 is. sokszor csereltunk, mindig megjegyezte, hogy azert a bamdi ilyesztoen eros ;-);-);-)
sracnak holnap adok kuplunglamellakat meg olajat,meg egy hasznalt palyagumit, aztan iszonyatosan megzavarom a hegyekben ;-);-);-)
legalabb o is megerzi a szuperbalnat ;-)
Egy kanyargos hegyi uton a gs -el ugyan az a pilota jobban megy mint a 1250 -el .. de ha már csak nyujtot kanyarok vannak és autópálya a gs alul marad ....
Ugyanakkor a 1250 át lehet írni át lehet fokolni és ki nyitni stb 200-300 e ft ből 140 160 Le és 125-130 nm ki lehet hozni nagyob károsodás nélkül 7 -8 literes fogyival
Gs .. már nincs hova tuningolni a hosszu löket miatt a dugatyu sebeség nem növelhetö , a töltés növelést nem birja a forgatyus mehanizmus .. arról nem beszélve ,hogy a gs ára nem a bandité .
az olajos bandit alapban egy teljesen le butitott motor , ha ezt a blockot vissza álitjuk gyári 1991 álapotára 150 Le 118 nm
ha 40 karbit faragunk rá ,, esetleg egy siktolatyus kehint
170 le 130 nm és ha fokolunk meg yosimura cumok 185 le 140 nm a vége .
És 160 000 ft + 80 000 ért át lehet alakitani big -re 1340 ccm - 1620 ccm -ig csak egy régi katana block kell hozzá
csak a 1340 ccm alapba 175 le / 155 nm a 1620 ccm 200 le 170 nm
egy 400 000 ft turbó és 260 - 320 le 230 mn .
Ne mondjam öreg dragos Szücs Csaba barátom mondását ""aki még nem ült turbos motoron , az nem is tudja mi a gyorsulás és erő !
legalabb o is megerzi a szuperbalnat ;-)
dil?
na, az hibatlan vas.