Nem véletlen volt meg 6 évig a Sradom !Nagyon szerettem és akiknek eddig volt, mind dicsérték .11 évesen is patika állapotban volt .Aki megvette, örömében majdnem letérdelt mellé hogy végre milyen szép állapotut talált .Soha nem hagyott szégyenben semmilyen szempontból sem .Gyönyörű érces, szigorú hangja volt, az ismerőseim messziről felismerték a hangja alapján .
Egy emlék kép, meg egy amit elég sokan láthattak .
Egy hónapja nem motoroztam csak a picikkel. Amikor vissza ültem a Bandira, azt hittem, hogy nem tudok motorozni. Ti szoktatok gyakorolni? Hogy tudnám egy picit fejleszteni a tudásomat és a bátorságomat?
Bár 25 éve motorozom megszakítás nélkül, lenne mit tanulnom.
annyira szarul nem mehet az....kétségbe ejtesz, nincsenek céljaim akkor, ha ez igaz...más motor nem kell..csak lájf is lájf....a zongora, talán fjr....de nem vagyok meggyőződve....
Mármint az egy fantasztikusan jó motor, futómű, fék , ergonómia csillagos 5, párosítva, a világ egyik legelb*szottab erőforrásával.
NEm véletlen írják a BMW-s fórumban, hogy "eleinte furcsa volt a boxer, de megszoktam"...aha, állítólag az análszexet is meg lehet.
Azért majd megnézném a fejed, mikor húzol egy nyélgázt 90-ről, hogy előzzél, aztán a térugrás elmarad, csak a vibráció erősödik :DDDD
Én próbáltam olyat, vételi szándékkal, nem véletlen nincs...
GSX650F egy kicsit fickósabbra van hangolva...Erről Erik is írt mikkor vett egyet belőle. Én először is szépen bejáratnám ami igazán fontos dolog egy motor életében illetve hosszútávon meghatározó szempont. Változó fordulaton érdemes járatni nem egy monoton tempóval ez nagyon fontos. Aztán ha meg vagy elégedve a teljesítménnyel akkor nem kel hozzá nyúlni azonban, ha kevesebbnek érzed akkor érdemes beruházni egy FI tuner-re de igény szerint a gyújtástérképet, környezetvédelmi tiltást, átételezést is lehet módosítani.
megveszem majd a bömös r1200rt -met, oszt beállok pöfeszkedni 90-re vele...bandi is tudja, de abban full kényelmesen kruzolok....tőlem mehetnek karistolva mellettem....végre szélcsend, picsameleg seggem alatt...lájf is lájf bmw feelingem
Én álltam egyszer a Zöldi olvtárs régebbi szériás 1200-e mellett az újabb szériás 650-nel.
Ami kilógott a műanyag alól az igancsak hasonlított. Kisebb sör-virsliben mernék fogadni, hogy pár felfogató fül átrakásával tök azonos lenne a váz.
Sőt, találkozott egy másik hasonló őrülttel is a Glockneren, aki Németországból ment a kislányéval(?) arrafelé. :-)
És jól megbeszélték, hogy mindkettőjüknek áll egy nagymotorjuk is a garázsban.
Nem kell egyelőre... mert nem lassan menni szeretnék, hanem majd egyszer egy Innovával (vagy valami hasonszőrű géppel) túrázni...de úgy emberesen, valamerre keletre. De még nem tartok ott
Amúgy hozzáteszem, nekem egy 70 lovas 750-es motorom volt a bandi előtt, és biza gyengének sosem éreztem semmikor, váltani sem kellett, mondjuk rövid áttétele volt nagyon. Szinte egyfolytában kétszemélyeztem vele, két év alatt belecsorgott 30e km.
Szóval én mikor megpendült az új sas lehetősége, 750S4-et kerestem.
De nem volt már inazuma 750, a z750 egy bicaj(magas vagyok, Anya is) más meg nem vala. 650-es bandit 150-nel volt kevesebb, mint a kifutó 1200, így nem sokat agyaltam. Nem bántam meg, :)
Viszont tegnap mentem egy Srad 750-nel, mint Tarzané volt, hát bazzeg, nagyon tuti....
Igaz 1400-es és 2500-töl indította Ago a mérést, de 100 fölött van a teljes gázos kigyorsításnál.
Látszik az is hogy miért szédülök ha már 6000 felett jár a főtengely sebesség..
Persze ez csak számháború...
Egy emlék kép, meg egy amit elég sokan láthattak .
Az S4 600-ról átülve az 1000-res V2-re olyan érzésem volt, hogy ez nem megy, nem pörög. Aztán ránéztem a kilométerórára.
Visszafelé fordítva ugyanez, pörög-pörög és nem megy. Ugyanolyan furcsa volt.
Megszokás kérdése.
Egy hónapja nem motoroztam csak a picikkel. Amikor vissza ültem a Bandira, azt hittem, hogy nem tudok motorozni. Ti szoktatok gyakorolni? Hogy tudnám egy picit fejleszteni a tudásomat és a bátorságomat?
Bár 25 éve motorozom megszakítás nélkül, lenne mit tanulnom.
NEm véletlen írják a BMW-s fórumban, hogy "eleinte furcsa volt a boxer, de megszoktam"...aha, állítólag az análszexet is meg lehet.
Amúgy a megjelenés évében ez volt az egyik beharangozott paraméter, mely sok újságban is megjelent.
Én próbáltam olyat, vételi szándékkal, nem véletlen nincs...
GSX650F K9-L0
Ami kilógott a műanyag alól az igancsak hasonlított. Kisebb sör-virsliben mernék fogadni, hogy pár felfogató fül átrakásával tök azonos lenne a váz.
És jól megbeszélték, hogy mindkettőjüknek áll egy nagymotorjuk is a garázsban.
Szóval én mikor megpendült az új sas lehetősége, 750S4-et kerestem.
De nem volt már inazuma 750, a z750 egy bicaj(magas vagyok, Anya is) más meg nem vala. 650-es bandit 150-nel volt kevesebb, mint a kifutó 1200, így nem sokat agyaltam. Nem bántam meg, :)
Viszont tegnap mentem egy Srad 750-nel, mint Tarzané volt, hát bazzeg, nagyon tuti....
Látszik az is hogy miért szédülök ha már 6000 felett jár a főtengely sebesség..
Persze ez csak számháború...