ezt a témát is lezárhatjuk, téged se lehet meggyőzni, őt sem használjátok azt, nincs vele semmi baj...
kb. uez mint a kocsi 1000-es corsám volt, persze belehet vele járni európát...sőt ismerek olyan tagot, aki a Glocknerre ment Bp.-ről a honda innovával....
hajrá
aki meg tud borítani annak az 20-30kg +, tökmindegy
Én erre csak azt tudom mondani amit egy motorostalin beszélgetésünk közben mondott nekünk egy régi motoros öreg úr...Pont erről beszélgetünk, hogy miért nem vetél nagyobbat ezres az erősebb és jobb stb...Közben odalépet hozzánk és ennyit mondott miről beszéltek ti itt? Egy 250-es gépel az asszonnyal bemotoroztuk európát... Miért kel ahhoz ezres gép? Én ma sem vennék nagyobbat, ha most befáradnék egy kereskedésbe újra 650-est választanék akkor is ha az 1250-re meglenne a lé...Lehet hogy később megváltozik a véleményem de a mai helyzetben 650-es kellene. Egy jó beállított jó átételezett kis tesó is élvezhető motor főleg egy GS500 után. És aki vezettet már 650-est és 1250-ese van az is elismerte, hogy könnyebben kezelhető borítható.
Abszolút értem az érveid, és csak azt tudom mondani, ha ennyire eltökélt vagy, akkor vegyél 650-et.
Nekem 1.2 van, de amikor elkunyerálhatom a család többi (köbcentire kisebb)
vasát egy-két napra, mindig fülig ér a szám. Marhára szoktam élvezni a pörgést és az agilitást.
Persze az 1.2 görbeváz sem összehasonlítható már az 1.25-tel.
Tiszteletben tartom döntésedet, te tudod mire van szükséged!
Ennek ellenére pár dolgot hozzáfűznék...
"Konklúziók a próbák után:
- a kicsi könnyebbsége kezelhetőbbé, pajkosabbá teszi, ami jobban bejött - ALIG KÖNNYEBB
- a kicsit jobban ki tudtam használni városban, országúton és szerpentinen is.... - EZ ÍGY HÜLYESÉG AHOGY LEÍRTAD
- a kicsi ergonómiai adottságai érzésre ugyanazok mint a nagynak - DE CSAK ÉRZÉSRE
- a kicsi is ugyanúgy pakolható mint a nagy - PONTOSAN, CSAK NEM ÚGY BÍRJA VINNI"
Még 1x leírom: mindezt nem azért írtam, hogy meggyőzzelek, hogy jobb, ha a nagyot veszed!
Csak a segíteni akartam.
Én - mint képeimnél láthatod - ötödikként vettem Nagy Banditot!
De ha valaki segít először, azonnal ezt vettem volna, és nem dobtam volna ki egy valag pénzt motorcserénként.
Anno a feleségem beszélt rá a nagyra, én is kicsit akartam.
Utólag áldom a nevét.
Ha azt vettem volna, kb. fél év múlva gondolkodhattam volna, hogy hogyan vegyem rá az asszonyt, hogy mégis csak jobb lenne a nagyobb!
Szóval amiket leírtam, segítség akart lenni egy döntéshez.
István!Én nemrég voltam műszaki vizsgán az alváz és motorszámot mint az előzőek írták lefényképezték,de a vasat nem is kellett beindítani pedig Bódis dob van rajt,igaz "E" betűs és van benn betét is.A vizsgabiztos egyre ugrik de nagyon a felhajtott rendszámtáblára.Üdv!Zolti
A 650 mellett egyetlen dolog szól, az ára. Pont. Az összes többi érv csak ideológia gyártás az ár miatti döntést támogatandó. Nyilván, az ár nagyon fontos és ha szűk a keret, akkor az egyetlen döntési faktor lesz. Ezt el kell fogadni sajnos.
Télen néha gurulunk egyet. Na olyankor rekordot dönt a bandit fogyasztásban.