Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz, keverlek Rimennel, bocsesz!
Sosem volt 650-em.
600-hoz vásárolgattam Tőled cuccokat, de az sem az enyém, csak a havernak segítettem
Az enyém üzemkész állapotban, túradobozzal, tartóval, pontosan 260 kg. Hiteles, hajszálpontos digitális mérlegen mérve ( 1250-es ABS-es verzió).
Az ABS-ről pedig kétféle vélemény van. Az egyik fikázza, a másik azt mondja (mint pl. én) hogy jó dolog. Tervezik is hogy a jövőben kötelező legyen minden új motorra. Ez is jelez valamit.
A másik haszna talán X év múlva eladáskor fog jelentkezni, amikor egy vevőjelölt pont az ABS miatt fog mellette dönteni. -Ki tudja.....
A te döntésed is érthető, mivel a két verzió között ma már számottevő különbség van. Szerintem a forgalmazók is észrevették az eladási statisztikákon, hogy 2-300-ért a vásárló közönség inkább a nagyot választja, feltételezem hogy sokkal több 650-es ragadt be mint 1250-es ebből kifolyólag. A mai árpolitikájuk ennek a kicsit faramuci helyzetnek a megszüntetése; nyúljon sokkal mélyebben a zsebébe az aki duplát akar....

Ez így simán érthető.

Nálam is ez a 2MFt körüli érték a bűvös határ és mivel sajnos a hitelkonstrukciók nem nagyon, viszont a motorárak igencsak változtak, így lévén majd 1MFt különbség a két motor között gazdasági alapon is marad a 650 (de ABS-el ám)
Akkor elmesélem hogy én miért döntöttem annakidején az 1250 mellett. 2008-ban a 650-es 1,798M volt, az 1250-es 2,098. A kettő között van 300e különbség. Havi 16%-kal több törlesztőrészletért kaptam egy dupla akkora motort, amit fele fordulatszámon használok. Ha fele fordulatszámon megyek vele, minden bizonnyal tartósabb lesz mint a kistesó, ami egy fórumtárs elmondása szerint 8e fordulattól kezd el tolni (én meg a fejemet fogom ilyen fordulatszámok hallatán). A fogyasztása ugyanannyi mint a kicsinek, a váza más, erősebb, a súlykülönbség meg nem számottevő. Az árkülönbséget még megfejeltem az ABS-es verzió 100-zal több árával, mert úgy gondoltam, létezik az a pillanat, amikor a figyelmetlenségemet vagy a hülyeségemet az elektronika fogja kisegíteni. Kétszer meg is mentett a biztos bukástól abszolút előre láthatatlan szituációban. Az ABS felára havi 1600 ft volt 60 hónapig.
Nyilván függ a használat módjától...
a sokkal.tobbszort cafolnam. 14 ezernel tartok a pilot roaddal hatul, kb 17nel lesz kopasjelzon. A 650-ed elment mar?
Hát kb... csak akkor miért ilyen népszerűek?
hogy mire van, hat habverozni a valtoval.
ja, ma mentem egy 99es sraddal. hogy az milyenkurvajo... 750es.
Nincs semmi baj a 650el, főleg, hogy látszik Ő egyértelműen azt szeretné, és nem is kérte, hogy győzze meg valaki érvekkel/mellette ellene Én csak a tévhitek eloszlatása miatt gondoltam tegyük rendbe a dolgokat
te, en csomoszor bevaltom az otost a varosban. igaz, csak 1200.
tobbi kommentet olvastam, nem tepem a szam, latom, h eldontotted, h 650et akarsz. legyen benne sok oromed, remelem nem fogunk itt naugyezni fel ev utan.
ja, egy valami, ritka.bena a 650 futomuve elol.
Így van, semmiképp sem 40kg!
Pár apróság lehet, mint pl. váltó; kuplung; nagyobb felni, gumi,
(Nagyobb furat a hengerben ) nagyobb dugó stb.
"Eredetileg én is 1250-ben gondolkodtam és a próba győzött meg a kisebbről. Nem paráztam tőle, de zavart, hogy városban 2-es fölé nem is nagyon lehetett/kellett váltani. "

Ezt hogy érted?
Az 1250-nél 1800-as percenkénti fordulattól folyamatosan 100Nm feletti nyomaték áll rendelkezésre. 4.fokozatban 50km/h-nál 2000/perc körül forog, és kényelmesen el lehet vele cirkálni, ha pedig gyorsítani akarsz, tol mint egy mozdony.....

Egyetlen hátránya van a kicsivel szemben, sokkal többször kell gumizni!
Googleben rákeresve a két típusra az jön ki, hogy a wet weight (tényleg, hogy mondják ez magyarul? ) különbség mindössze 16 kilogramm közöttük. Az nem sok.
Ez valami elírás lesz a suzuki oldalán, szerintem a 257kg folyadékokkal teljesen feltöltve lehet (benzin,olaj, hűtőfolyadék)
Bandit GSF 1250 / S : 222/226kg száraz tömeg
Bandit GSF 650 : 215kg száraz tömeg
Gsxf 650 : 216kg száraz tömeg
Gsxf 1250 ? Nem hiszem, hogy több mint a bandit.
A bukógombán én is gondolkodtam, de mindig lebeszélnek róla, hogy ha csúszol és megakad, rögzítéstől függően vagy a vázat vagy a blokkot vágja haza...

Viszont a bagatel eldőlések és alacsony sebességű esések, csúszások ellen jó lehet.
Nem is neked szántam.
A címzett tudja miről van szó, meg még talán páran...

Amúgy egyik barátom esett kelt az 1200-essel. Előszór azért mert bukócső volt rajta, és ledöntve kiemelte a hátulját. Utána váltott ilyenre, és azt hiszem 2 -szer cseréltem benne kopóbetétet, mikor elcsúszott. Lábon jött vele...
Úgyhogy letesztelve...

Ez is meg van sérülve ha látod, mert a motoros oktatáson lerakta a gépet.
Téves feltételezés, hogy frontálisból kikiskanalazva a gépet bármilyen bukócuccal elhajtasz...Valaki esküszik rá hogy csak kárt csinál, amit én láttam, ott tette a dolgát.
Gyuri Te pl tudsz erről az FI tunerről bővebbet mondani? Hogy kötöttél ki ennél a típusnál, ill. milyenek léteznek még amikkel szerinted érdemes foglalkozni?
Még a vázra szerelhetőt is csak nagyon nagy rábeszélésre vállalnám, nem hogy a blokkosat...

Ha már pimp, csak gyurinak van itt tune beszerelve? Kereskedést kérdeztem, de 3-4 Nm-nél többet nem ígért tőle és 80e-re mondta az árát, csak nem emlékszem pontosan milyen típus volt...

Arra gondoltam, ha később mégis kevés lenne, kihúzom a közös életünket egy ilyennel, de nem tudom meddig lenne elég...

Tapasztalat valakinek?
Értem mit mondasz, ill. mondtok sokan, de csak ismétlem magam: Minek vennék egy 12e-es tiltású gépet, ha 4e fölé nem is tekerem?
A GS például 7-8e fordulat között van igazán elemében, teljes mértékben ki tudom használni és csak a pilóta tudásán múlik, hogy minden hangjegyet megismer-e rajta...
Szerintem pár évig elleszek a 650-el is.
De legyen igazatok, és nőjem ki (úgy 10 év múlva) azt is és "kelljen" nézegetnem az 1000-eseket...
Én egy kalappal kívánok az új sárkányhoz, de egy biztos amióta nekem is nagy gépem van, inkább zsugorodik a cerkám, mert ha fékezek negatív gyorsulásban olyan az érzés mint ha köfalnak rohantam volna, ha viszont vissza rúgja az ember, csak a hangja végett, akkor pedig jön a csillagok háborúja effekt! Ezt anno én is csak hallottam, de most már tudom is, hogy miről beszéltek, na ezt a fele akkora dugó soha nem fogja produkálni, mert nincs miből megtennie. Mellette viszont 100-nál szép 3500-as fordulaton úrvezetőként suhan a táj és csak 1/4-ed fordulat a jobb csuklón az előzés, max 4 mp erejéig, semmi gépészet, semmi fordulat keresés, ja és ezeket az úri szeszélyeket 4,8-5,2 között tudja fogyasztásilag produkálni, tehát nem vagyok egy nagyon kemény mocis sem ez miatt!
a kanyarodáshoz nem sok köze van a nyomatéknak...ismerek olyat aki 400-as robesszel is körbemotoroz....