Az 1 év assistance, és a 2 év teljes körű gari az alap!
Csak maradsz a 650-esnél?
Fél év múlva megbánod!
Nekem az új 650-es és egy beragadt 1250 között 150.000 Ft volt a különbség.
És adtak hozzá ajándék bukócsövet, tankpadot, és üzembe helyezést.
Mindez Nyíregyházán.
Van még a garázsban 4db CR9EK gyertyám is, kb. 2000-et futottak (becsszó). Lég-olajos 600-ba az kell, ha jól tudom.
Érdekel valakit, mondjuk 50%-os áron?
Ámbérék, a hűtőfolyadék miyen időközönként igényel cserét, mennyi idő alatt "plattyan el"? Kérem, mindenki tartsa magában azt a választ, hogy: "ezzel törődjön csak az, akinek van olyanja"
Köszönöm. Közben átlapoztam a service manuale idevágó fejezetét. Annyira megvilágosodtam, hogy akár világító torony is lehetnék már.
Aki csinált már ilyet, az hol szerezte be azokat a plastigauge -t?
A legkevesebb önrész 20% a merkantilnál, 25% ha lízing helyett a hitelt választod (utóbbinál az elejétől Te vagy a tulaj és nincs szerződésmódosítási díj ha előtörlesztesz), én az utóbbinál maradtam...
Úgy néz ki nem kell a motoromon kívül befizetnem semmit...
Ezekkel az extrákkal kapom:
- Kappa oldal és hátsó(platnival) doboztartó konzol
- K33 monokey oldaldobozok
- középtámasz
- füstszürke állítható szélvédő
- GSX láncvédő
- Suzuki tankpad
Kapok mellé 1 év assistance-t és 2 év teljes körű garit, az összeszerelés és az extrák felrakása ingyenes, valamint 10%-ot adnak minden későbbi szervizelésből
Az eredeti gumit végül nem cseréltettem, kb. fele áron számították volna be, mint amennyit ér, ill. megmarad a gyári plexi és láncvédő is... (ha valakit érdekel eladók )
Te kérdezted egyszer, hogy kinek sikerült már megcsúsztatni PR1-et.
A napokban már sikerülget... mármint szándékosan.
Igaz csak 1-2-ben a kerék pereme fele döntve, de szépen kisétál.
Kb. azóta próbálkozok vele, mióta kérdezted.
Persze óvatosan, perec nélkül kell teljesíteni a feladatot.
A banditnál a blokkon hátul van egy csapágycsésze kódsorozat, azt "leforditva" kell megrendelni az új csapágyakat..
Ha bontott főtengelyt teszel bele a saját csapágyaival, előfordulhat, hogy összeszerelés után nem tudod átforgatni a főtengelyt, mert szorul.. :-D
Csak maradsz a 650-esnél?
Fél év múlva megbánod!
Nekem az új 650-es és egy beragadt 1250 között 150.000 Ft volt a különbség.
És adtak hozzá ajándék bukócsövet, tankpadot, és üzembe helyezést.
Mindez Nyíregyházán.
Érdekel valakit, mondjuk 50%-os áron?
Ne koszold össze a céép úk rugóstagot.
Gratula.
Aki csinált már ilyet, az hol szerezte be azokat a plastigauge -t?
A legkevesebb önrész 20% a merkantilnál, 25% ha lízing helyett a hitelt választod (utóbbinál az elejétől Te vagy a tulaj és nincs szerződésmódosítási díj ha előtörlesztesz), én az utóbbinál maradtam...
Úgy néz ki nem kell a motoromon kívül befizetnem semmit...
Ezekkel az extrákkal kapom:
- Kappa oldal és hátsó(platnival) doboztartó konzol
- K33 monokey oldaldobozok
- középtámasz
- füstszürke állítható szélvédő
- GSX láncvédő
- Suzuki tankpad
Kapok mellé 1 év assistance-t és 2 év teljes körű garit, az összeszerelés és az extrák felrakása ingyenes, valamint 10%-ot adnak minden későbbi szervizelésből
Az eredeti gumit végül nem cseréltettem, kb. fele áron számították volna be, mint amennyit ér, ill. megmarad a gyári plexi és láncvédő is... (ha valakit érdekel eladók )
Vonalakban ennyi. Most már csak a bankra várok.
Elégedett vagyok...
A napokban már sikerülget... mármint szándékosan.
Igaz csak 1-2-ben a kerék pereme fele döntve, de szépen kisétál.
Kb. azóta próbálkozok vele, mióta kérdezted.
Persze óvatosan, perec nélkül kell teljesíteni a feladatot.
Ha bontott főtengelyt teszel bele a saját csapágyaival, előfordulhat, hogy összeszerelés után nem tudod átforgatni a főtengelyt, mert szorul.. :-D
Most vett egy ismerős, 50e/ db, műbizonylat, TÜV, akármi.
DB killer...