A diszlexia nem betegség, nem fogyatékosság, hanem egy állapot. Az egyik megnyilvánulása az, amit Tasitól láttok. Nem tehet róla, ne baszogassátok érte. Van aki portrét rajzol az utcán és van, aki leragadt a pont-vonal emberkénél (mint pl. én). Van aki kristálytisztán énekel és van aki borzasztó hamisan. A diszlexiások képtelenek helyesen írni, még ha megfeszülnek akkor sem fog nekik menni. Kész kínlódás nekik egy igen egyszerű dolog: szimmetrikus betűket sokszor nem tudják értelmezni ( Marlborot Marldoronak írják-olvassák). Az is előfordulhat, hogy jobbról balra akarnak olvasni, mert még az irányt is összekeverik. Nekem két perc alatt lejött hogy Tasi körül ilyen gond van. Egészen más amikor egy nyilvánvalóan sötét agyú IQ paraszt ír borzalmas helyesírással, mert azt is igen hamar ki lehet szúrni. Tasinál nem erről van szó. ne bántsátok érte.
Èn csak egy gondolat erejéig kívánom feszegetni ezt a témát. A sok mosolygó közül bizton van pár " kockafejű ", aki ért a számítástechnikához, kérd meg, hogy dobjon egy sokak által használt szövegellenőrzőt a gépedre, ha még nincs rajta...
Ha már van rajta, akkor meg mond azt, hogy rajtad az sem segít. (aztán akkor mindenki nyugodt lesz.)
Én már amiota netem van ...3 éve leirtam diszleksziás vagyok nem vagyok képes helyesen irni de a több száz motoros nem is azért jár hozzám,,, mert Petöfi verseket ......... irogatok . Hanem mert olcson és jól meg csináljuk a motorjukat ezzen az éven egy 400 gigszert nem tudtunk meg javitani 5 báros nyomásal .. ez ugye nem baj ? mindenki más vigyorgó pofával távozott tölem és nem lett le húzva !
PL: ez a gsx 750 tag is ... de oda is irta a tulaj !
a Suzukinál azt hiszem 4vagy 5 szin van és a ehez tartozó szám kodok a block hátulján
Pl : a b b c a b és alatta a a c c a b ilyen csapágyak kellenek a block felekbe a főtengely csap -nak szin jelölései vannak
Pl : 1 csap block szerint felső a/ zöld alsó a/zőld 2 csap b/ piros a/piros 3 csap b /sárga c /sárga
a csapágy csészék lehetnek más méretüek de a csapágyak belső mérete mindig ugyan az tehát nincs sárga/ fekete egy csapon de lehet egy C és B jelü csapágy pár egy fészekben .. ez azért van így mert a block felekhez van gyártva a csésze és csak a belső surlodo felület vastagsága változik valahogy úgy mint ahogy főtengely fogaskerekéhez van gyártva a kuplung kosár fogaskerék
Ezért kérdeztem, mert hiányzott az a pár részlet! Köszönöm a kielégítő válaszod. (Azt soha nem értettem, hogy emberek minek barmolják fel nagyobbra a fúvókákat, azt hiszik az az egy tized nem "számít", közben belelocsolnak akár a négyzetes keretmetszet változás miatt akár 20 %-al több üzemanyagot is, aztán pingvineznek, hogy sokat zabál kormol, és nem is megy...)
A louis-os csavarhúzót a kiegészítő fejekkel elég sok motorhoz használtam, főleg Suzukikhoz, nekem segített és passzolt mindhez, de nyilván te sem direkt égetted a oda a kezed.
Főtengelyes kérdésre van valami tapasztalati válaszod?
Következö ezt avasat vagy 2 éve senki nem tudta meg szerkezteni ennek a tagnak ... ha meg is csinálta valaki más nap már nem ment 2 henger ................ Miért ?
egy bent ragadt 750 vizes 93 californiai piacra készült az ember ugy vette, hogy 38 karbi van rajta át fuvokázva fő 115 helyet 125 130 pillangó helyet 135 és a 35 alapjátati is 37.5 ezen felül a 1100 95 ös usokal van ami nem műanyag az egész hanem a réz a szelepfészek
elég nehéz volt ugy össze hangolnom hogy egyáltzalán menjen és ne 13 . 5 litert fogyaszon el jutotunk oda hogy most a tag állitása szerint 7.5 liter eszik
Pilot a pilot csavarhoz tudom hogy létezik 90 % csavarhuzó a minap itt volt Györi Zsolt nálam beálitáson hozot egy luizost ... sugom nem FÉR BE söt a készletben nincs olyan kicsi pofályu csavarhuzzó ami jó lenne ha beférne a 750 vizeshez , van is nekem egy flexibilis kis mágneses csavarhuzom erre , csak szét törtem .. így marad a kéz égetés . De beszerzés alatt a következő
Amugy 1 re vannak nyitva a pilotok és nem az a baj, hogy nem kap anyagot hanem az hogy sokat kap alul ezt csak fuvoka cserével lehet orvosolni , Ha teljesen elzárod akkor meg ,nem megy ha kinyitod kormol ezt el mondtam a tag -nak is aki mellesleg szerelő és Ő volt anagy VIDEOS
de probléma még az át szabot karbin kivűl a leszedet gáz vissza vezető és a nyitott dob a sport szürővel .. Én mondtam neki hagyja itt ki kisérletezük hogy jó legyen ..
Ő maga szeretné már inentől megcsinálni ............ Most te min mondtál volna neki
Ma is transporterel hoztunk motort ez sem akkarja az igaságot ..
Szóval ez van Pisti ez a 750 már nem egy gyári érintetlen gép ... sajnos és a mokolt gépeken nem jön be a papír forma .
Persze ha egy gyári karbival birna és nem volna szét faragva a felvetésed igaz ..... azóta a cserélte fuvokákat és atűk helyzetén is állitgatott elsőre rossz irányba ,de most azt írta a facén kezd ki simulni a dolog
Nincs bennem semmi hátsó, aljas szándék, egy egyszerű szakmai kérdést szegeztem a Tasinak, és remélem szakmai mederben maradva , emberi méltóságunkat megőrizve le is tudjuk folytatni. Viccelődni lehet.
Ráakadtam egy munkádra. (Csak erös idegzetüeknek!:)))) Egy beállitás.
Nem állítok, csak kérdezek? A 26. percben levő következtetésed nem értem. Ha 3500 felett szépen megy, de alul torpan, akkor nem a Pilotokkal kéne még dúsítani egy kicsit, hiszen fent mint mondtad jól megy?
Ha meg nem sértelek láttam a kínlódásod a PILOT tekergetésekor, hogy nem fértél hozzá. Nekem is ilyen kínlódás volt az első időkben, de aztán vettem ilyet: 90° karbiállitó
Ezzel fele idő alatt belőhető a karbisor, és nem égeted meg magad. Bár lehet neked is van ilyen. Szerintem nálad gyorsan visszahozza az árát. Néha van 20% akció is, ilyenkor 42€-ért el lehet hozni...
Még egy kérdés. Miért húzod le az alapjáratot, ha jól értettem 1000-re (azt mondod, hogy onnan torpan), ha arról beszéltek hogy 1300 a gyári érték. Nem lehet hogy feltekerve a gyári értékre könnyebben indulna meg, és lehet minden jól van belőve, csak fojtókat kéne elforgatni egy picit a nagyobb alapjárat miatt?
Èn már csak elméletben szerelgetek régóta, a gyakorlatból kijöttem régen, de ezek akkor is érdekelnek.
Màs:
Ha van egy főtengelyem hajtókarokkal főtengely siklócsapágyakkal, vajon azok a csapágyfelek passzolnak minden blokkba, vagy siklócsapágyak színjelölése, függ a főtengely méretének toleranciától, meg a motorblokk csapágyfészek méretének toleranciájától is?
Nyugodtan gondold át, és csak tárgyilagosan válaszolj kérlek.Köszi előre is választ.
Nekem is ezért folyott a bakkancsból a víz idén, mert egyedül mentem? :) Ok! remélem alakul ez a kép máshogyan is majd, viszont túl vagyok az első komolyabb megázáson, igaz mikor leszálltam a nyeregből és megláttam a vast kicsordult a könnyem.
Hja most hogy nézem a barátomét, 20-27-ig top extra +autó extra kiegészitö 12770 HUF, 25 e önrész.
Èn már csak egy balesetit kötöttem náluk az idén, de azt sem kellett volna, mert közben meg lett az autóklubbos kiegészitö biztosítás az aszisztencia mellé. Ìgy 2 volt paralell...
Ha már van rajta, akkor meg mond azt, hogy rajtad az sem segít. (aztán akkor mindenki nyugodt lesz.)
A főtengelyes rész még meg kell fejtenem...
PL: ez a gsx 750 tag is ... de oda is irta a tulaj !
a Suzukinál azt hiszem 4vagy 5 szin van és a ehez tartozó szám kodok a block hátulján
Pl : a b b c a b és alatta a a c c a b ilyen csapágyak kellenek a block felekbe a főtengely csap -nak szin jelölései vannak
Pl : 1 csap block szerint felső a/ zöld alsó a/zőld 2 csap b/ piros a/piros 3 csap b /sárga c /sárga
a csapágy csészék lehetnek más méretüek de a csapágyak belső mérete mindig ugyan az tehát nincs sárga/ fekete egy csapon de lehet egy C és B jelü csapágy pár egy fészekben .. ez azért van így mert a block felekhez van gyártva a csésze és csak a belső surlodo felület vastagsága változik valahogy úgy mint ahogy főtengely fogaskerekéhez van gyártva a kuplung kosár fogaskerék
Ez nem vezet sehova, vagyis tudjuk hova. "A stílus maga az ember!"
Tudjuk hogy alapvetően nem változunk, akit érdekel kiválogatja a számára fontos dolgokat, megküzd érte, akit nem érdekel átugorja.
szerintem...
A louis-os csavarhúzót a kiegészítő fejekkel elég sok motorhoz használtam, főleg Suzukikhoz, nekem segített és passzolt mindhez, de nyilván te sem direkt égetted a oda a kezed.
Főtengelyes kérdésre van valami tapasztalati válaszod?
Az eddigieket köszönöm.
egy bent ragadt 750 vizes 93 californiai piacra készült az ember ugy vette, hogy 38 karbi van rajta át fuvokázva fő 115 helyet 125 130 pillangó helyet 135 és a 35 alapjátati is 37.5 ezen felül a 1100 95 ös usokal van ami nem műanyag az egész hanem a réz a szelepfészek
elég nehéz volt ugy össze hangolnom hogy egyáltzalán menjen és ne 13 . 5 litert fogyaszon el jutotunk oda hogy most a tag állitása szerint 7.5 liter eszik
Pilot a pilot csavarhoz tudom hogy létezik 90 % csavarhuzó a minap itt volt Györi Zsolt nálam beálitáson hozot egy luizost ... sugom nem FÉR BE söt a készletben nincs olyan kicsi pofályu csavarhuzzó ami jó lenne ha beférne a 750 vizeshez , van is nekem egy flexibilis kis mágneses csavarhuzom erre , csak szét törtem .. így marad a kéz égetés . De beszerzés alatt a következő
Amugy 1 re vannak nyitva a pilotok és nem az a baj, hogy nem kap anyagot hanem az hogy sokat kap alul ezt csak fuvoka cserével lehet orvosolni , Ha teljesen elzárod akkor meg ,nem megy ha kinyitod kormol ezt el mondtam a tag -nak is aki mellesleg szerelő és Ő volt anagy VIDEOS
de probléma még az át szabot karbin kivűl a leszedet gáz vissza vezető és a nyitott dob a sport szürővel .. Én mondtam neki hagyja itt ki kisérletezük hogy jó legyen ..
Ő maga szeretné már inentől megcsinálni ............ Most te min mondtál volna neki
Ma is transporterel hoztunk motort ez sem akkarja az igaságot ..
Szóval ez van Pisti ez a 750 már nem egy gyári érintetlen gép ... sajnos és a mokolt gépeken nem jön be a papír forma .
Persze ha egy gyári karbival birna és nem volna szét faragva a felvetésed igaz ..... azóta a cserélte fuvokákat és atűk helyzetén is állitgatott elsőre rossz irányba ,de most azt írta a facén kezd ki simulni a dolog
hali tasi
Mehet!
Ráakadtam egy munkádra. (Csak erös idegzetüeknek!:))))
Egy beállitás.
Nem állítok, csak kérdezek? A 26. percben levő következtetésed nem értem. Ha 3500 felett szépen megy, de alul torpan, akkor nem a Pilotokkal kéne még dúsítani egy kicsit, hiszen fent mint mondtad jól megy?
Ha meg nem sértelek láttam a kínlódásod a PILOT tekergetésekor, hogy nem fértél hozzá. Nekem is ilyen kínlódás volt az első időkben, de aztán vettem ilyet:
90° karbiállitó
Ezzel fele idő alatt belőhető a karbisor, és nem égeted meg magad. Bár lehet neked is van ilyen. Szerintem nálad gyorsan visszahozza az árát. Néha van 20% akció is, ilyenkor 42€-ért el lehet hozni...
Még egy kérdés. Miért húzod le az alapjáratot, ha jól értettem 1000-re (azt mondod, hogy onnan torpan), ha arról beszéltek hogy 1300 a gyári érték. Nem lehet hogy feltekerve a gyári értékre könnyebben indulna meg, és lehet minden jól van belőve, csak fojtókat kéne elforgatni egy picit a nagyobb alapjárat miatt?
Èn már csak elméletben szerelgetek régóta, a gyakorlatból kijöttem régen, de ezek akkor is érdekelnek.
Màs:
Ha van egy főtengelyem hajtókarokkal főtengely siklócsapágyakkal, vajon azok a csapágyfelek passzolnak minden blokkba, vagy siklócsapágyak színjelölése, függ a főtengely méretének toleranciától, meg a motorblokk csapágyfészek méretének toleranciájától is?
Nyugodtan gondold át, és csak tárgyilagosan válaszolj kérlek.Köszi előre is választ.
István
Èn már csak egy balesetit kötöttem náluk az idén, de azt sem kellett volna, mert közben meg lett az autóklubbos kiegészitö biztosítás az aszisztencia mellé. Ìgy 2 volt paralell...