hajtó db 12.5 euró
nyúgvo db 7 euró
tám db 6.5 euro
ha idöben van cserélve a csapágy a tengely szinte nem is kopik tul méret nincs de lehet mokolni ha nincs más meg oldás ,, de csak kurva jó gépen // Nagynál Kecskemét // Itt a környéken normális gép nincs ezzek csak zsigulikat meg Mz ket furkálnak faragnak néha még azt is úgy el basssssss
Ha tengely nem ovál a végtelenségig lehet cserélgetni a csészéket után gyártott db 1700 ft hajtó 2100 ft a nyugvó klauzár tér ! 3-4 nap és kész itt még felszorást is csinálnak és ha csabi nem itas elég jokat szokot csinálni ,,, de ez fele annyit nem bir mint agyári
szalag nélkül meg csak a hülye rakja össze Pisti ! a gyári nyomatékok jó név adó csak acsavarok nyulanak és a nyomaték kulcs pontatlansága miatt kell a szalag !
Fötengelyhez hozzányúltatok? Vagy csak a csapágyak lettek cserélve ugyanazokra a méretekre, mint ami gyárilag benne volt, vagy kompenzáltátok esetleg a fötengely kopását is másik méretü csapágyakkal? Magyarán vissza lett állítva az eredeti gyári játéka az illeszkedö alkatrészeknek? Ilyet használtatok?
Hetvenegynehanyezer km-nél váltó lett cserélve.
Ha már szét lett szedve a tulaj kérte hogy cseréljük.
Nem lett volna muszáj cserélni de azért már látszott a használat nyoma.
Volt egy két karc rajtuk.
Jelenleg 110 ezer körül jár az óra állás.
Üdv mindenkinek.Segitségeteket kérem, ha véletlenül tudtok olyan 600-as banditot 2000-2003 ig ami bontodik vagy egy motor bontott az szoljon.Szükségem lenne pár alkatrészre, bukásom után. Előre is köszönöm
Milyen bevatkozás volt ez neked?
Èrtem ez alatt, hogy fötengelyt cseréltél újra, bontottra, vagy felújítottad az eredetit?
Miért volt szükség erre a beavatkozásra?
Hogyan sikerült? Azóta tünetmentes?
Nem kell telepíteni, be van építve a böngészőbe. Legalábbis nálam aláhúzza pirossal a hibákat. Na persze minden hibát ez se tud (pl. szóösszetétel, központozás), de a durva hibákat ki lehet kerülni.
Érthető volt elsőre is!
Kellett egy pici idő mire lefordítottam a saját esetemre. Vagyis hiába van egy komplett főtengelyem a hozzá tartozó csapágyfelekkel egy másik blokkból, ha donor blokk, és befogadó blokk öntvényének csészéi nem azonosan megmunkáltak, akkor kell egy szett siklócsapágy ami passzol befogadó blokkba.
Mennyi szokott a siklócsapágy gyáriban lenni mondjuk egy bandit esetében darabra (párban?), vagy szettben?
ez a 4 db és szerintem használhatobb mint a 90 fokos
tengely még egyszer
... be avatlak de a lényege az ,hogy gyártáskor mikor a tengely még nyers és megy a köszörülés a 6 csapot 0. 005 pontoságal csinálja a gép de öntési hibák miatt, a polirozás után ha hibás a felület , az elenörzö tapogató észleli a hibát ,
Így a gép tovább harap és még leszed a csapból 0.002-0.005 tehát a csap átmérője egy tengelyen nem egyforma . Ezzért van hozzá a szines csapágy minden szín más és más méret. Itt most a csapágy belső méretéről beszélünk
csapágy csésze külső mérete ! ennek ugye be kel ileszkednie a bolck felekbe " alsó és felső block fél " ezeknél nem méretek vannak meg adva ,nem színek . Hanem A . B . C . D jelölések ha a blockon a 1 csapnál c / b / zöld jelölés van akor ebe a fészekbe csak c felső és csak b /also csapágyat lehet be épiteni aminek az oldalán van egy zöld szin
a történet hasnolo a nyers öntvény faragásra kerűl vagy 15 ponton egyeznie kell a sablonal és utána fúr , farag és kimar a gép ha meg van egy ujabb sablonba kerül az öntvény ami ilyenkor már keté van vágva " tehát ezeket a block feleket sem lehet csak úgy büntetlenül cserélgetni " bent van a sablonba és az elenörzö tapogató a 6 db csapágy fészek központoságát elenörzi .... ha netán a megengedetnél nagyobb a fészkek eltérése .................
nem dobják kukába a block feleket hanem egy ujabb gép központositja a fészkeket ha lehet ,,,, ha nem ,,,,hát kuka !
Miért van ez .. ? egy autonál is ilyen eljárásal készül a tengely és a forganyus rész. Csak egy autonál nem kell ilyen pontosan hézagolni ,,, mivel nem pereg 13 000 -et ............. és ráadásul az autonál a csapágy fészkekre külön csapágy fedél készül mindegyikre külön ,külön .
a motorban pedig egy alu öntvény -ben foglaltatik a 6 db csap fedél aminek azon kivül ,hogy 6 db központos csapot kell magában foglalnia , még + ban kukactengely furat , válto tengely furat , stb stb .
a hajtoknál nincs csak a szinezés ............ mint az autoknál
Szerintem ő olyan nagymértékű fogalmazási és helyesírási hibákat produkál, hogy még a helyes író program se tudja kitalálni mit szeretett volna közölni. Az max. egyes szavakat javít, összefüggéseket nem. Amúgy én ki szoktam sakkozni, miről beszél.
Egy dolgot viszont megfigyeltem a képein: a motorok gyönyörűen karbantartottak és a szerszámkészleténél katonás rend és tisztaság van. Az pedig nálam pozitív benyomást kelt.
http://www.ebay.de/itm/Schuber...