Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hibátlan, olcsó, halk sisakra pályázók, itt a lehetőség:

http://www.ebay.de/itm/Schuber...
Ezt én is remélem, de azt is, hogy addigra már nem leszek ott
Majd csak lesz valami zacsi-pacsi
Kéremszépen az Úrnak jelenése van fékbetétcserére :D
gyárit raktam idáig csak be

hajtó db 12.5 euró
nyúgvo db 7 euró
tám db 6.5 euro

ha idöben van cserélve a csapágy a tengely szinte nem is kopik tul méret nincs de lehet mokolni ha nincs más meg oldás ,, de csak kurva jó gépen // Nagynál Kecskemét // Itt a környéken normális gép nincs ezzek csak zsigulikat meg Mz ket furkálnak faragnak néha még azt is úgy el basssssss

Ha tengely nem ovál a végtelenségig lehet cserélgetni a csészéket után gyártott db 1700 ft hajtó 2100 ft a nyugvó klauzár tér ! 3-4 nap és kész itt még felszorást is csinálnak és ha csabi nem itas elég jokat szokot csinálni ,,, de ez fele annyit nem bir mint agyári

szalag nélkül meg csak a hülye rakja össze Pisti ! a gyári nyomatékok jó név adó csak acsavarok nyulanak és a nyomaték kulcs pontatlansága miatt kell a szalag !
Jössz este, meg hívlak, meg hotline... Végül is, megmondták, hogy köcsögök vagyunk...
A kis farkúak lelki segély vonala
Fötengelyhez hozzányúltatok? Vagy csak a csapágyak lettek cserélve ugyanazokra a méretekre, mint ami gyárilag benne volt, vagy kompenzáltátok esetleg a fötengely kopását is másik méretü csapágyakkal? Magyarán vissza lett állítva az eredeti gyári játéka az illeszkedö alkatrészeknek?
Ilyet használtatok?
Magához a sátánhoz?
Hetvenegynehanyezer km-nél váltó lett cserélve.
Ha már szét lett szedve a tulaj kérte hogy cseréljük.
Nem lett volna muszáj cserélni de azért már látszott a használat nyoma.
Volt egy két karc rajtuk.
Jelenleg 110 ezer körül jár az óra állás.
Üdv mindenkinek.Segitségeteket kérem, ha véletlenül tudtok olyan 600-as banditot 2000-2003 ig ami bontodik vagy egy motor bontott az szoljon.Szükségem lenne pár alkatrészre, bukásom után. Előre is köszönöm
Hotline :D:D:D:D
Milyen bevatkozás volt ez neked?
Èrtem ez alatt, hogy fötengelyt cseréltél újra, bontottra, vagy felújítottad az eredetit?
Miért volt szükség erre a beavatkozásra?
Hogyan sikerült? Azóta tünetmentes?
Nem kell telepíteni, be van építve a böngészőbe. Legalábbis nálam aláhúzza pirossal a hibákat. Na persze minden hibát ez se tud (pl. szóösszetétel, központozás), de a durva hibákat ki lehet kerülni.

Én nem telepítettem semmit külön, de nálam ilyen:
Én mikor banditban cseréltem akkor a 20 db csapagy 52000 Ft volt.
Érthető volt elsőre is!
Kellett egy pici idő mire lefordítottam a saját esetemre. Vagyis hiába van egy komplett főtengelyem a hozzá tartozó csapágyfelekkel egy másik blokkból, ha donor blokk, és befogadó blokk öntvényének csészéi nem azonosan megmunkáltak, akkor kell egy szett siklócsapágy ami passzol befogadó blokkba.

Mennyi szokott a siklócsapágy gyáriban lenni mondjuk egy bandit esetében darabra (párban?), vagy szettben?
Rendeltem ilyet 2db ilyenek eset le a feje
http://www.electronic.hu/Szers...

és rendelek még ilyet is 2db
http://www.electronic.hu/Szers...


ez a 4 db és szerintem használhatobb mint a 90 fokos
tengely még egyszer
... be avatlak de a lényege az ,hogy gyártáskor mikor a tengely még nyers és megy a köszörülés a 6 csapot 0. 005 pontoságal csinálja a gép de öntési hibák miatt, a polirozás után ha hibás a felület , az elenörzö tapogató észleli a hibát ,
Így a gép tovább harap és még leszed a csapból 0.002-0.005 tehát a csap átmérője egy tengelyen nem egyforma . Ezzért van hozzá a szines csapágy minden szín más és más méret. Itt most a csapágy belső méretéről beszélünk

csapágy csésze külső mérete ! ennek ugye be kel ileszkednie a bolck felekbe " alsó és felső block fél " ezeknél nem méretek vannak meg adva ,nem színek . Hanem A . B . C . D jelölések ha a blockon a 1 csapnál c / b / zöld jelölés van akor ebe a fészekbe csak c felső és csak b /also csapágyat lehet be épiteni aminek az oldalán van egy zöld szin
a történet hasnolo a nyers öntvény faragásra kerűl vagy 15 ponton egyeznie kell a sablonal és utána fúr , farag és kimar a gép ha meg van egy ujabb sablonba kerül az öntvény ami ilyenkor már keté van vágva " tehát ezeket a block feleket sem lehet csak úgy büntetlenül cserélgetni " bent van a sablonba és az elenörzö tapogató a 6 db csapágy fészek központoságát elenörzi .... ha netán a megengedetnél nagyobb a fészkek eltérése .................

nem dobják kukába a block feleket hanem egy ujabb gép központositja a fészkeket ha lehet ,,,, ha nem ,,,,hát kuka !

Miért van ez .. ? egy autonál is ilyen eljárásal készül a tengely és a forganyus rész. Csak egy autonál nem kell ilyen pontosan hézagolni ,,, mivel nem pereg 13 000 -et ............. és ráadásul az autonál a csapágy fészkekre külön csapágy fedél készül mindegyikre külön ,külön .
a motorban pedig egy alu öntvény -ben foglaltatik a 6 db csap fedél aminek azon kivül ,hogy 6 db központos csapot kell magában foglalnia , még + ban kukactengely furat , válto tengely furat , stb stb .
a hajtoknál nincs csak a szinezés ............ mint az autoknál

remélem érthető volt !
Ez mi? Hibabejelentő?
06 90 666 666
Igyexem. Majd hívlak.
Jössz este?
Köszi !

Ha nagyon helyesen akarok írni ,ami ugye nem megy ,fél óra múlva meg fájdul a fejem !
Szerintem ő olyan nagymértékű fogalmazási és helyesírási hibákat produkál, hogy még a helyes író program se tudja kitalálni mit szeretett volna közölni. Az max. egyes szavakat javít, összefüggéseket nem. Amúgy én ki szoktam sakkozni, miről beszél.
Egy dolgot viszont megfigyeltem a képein: a motorok gyönyörűen karbantartottak és a szerszámkészleténél katonás rend és tisztaság van. Az pedig nálam pozitív benyomást kelt.
Én nem bántom, hanem megoldást javasoltam arra, hogy ne tépjem a hajam, amíg olvasom. De mindegy is
mennyi egy olyan?