Hogy végkép összekeveredjünk.Mikor a barátokkal turázunk 1 héten keresztül a hegyekben 13-15 literes mennyiségek esetén kb 1 literen belül tankol mindenki (SV !000, gsx 1400, Bandit 1200). Enyém szokott a legtöbb lenni, mert utassal vagyok.
Hát nem mindenhol. Pölö amikor Bonyhád körül elgangoltam, te meg szépen megvártál, hogy majdcsak rájövök, hogy nem jó felé megyek Ott legalább 3km pluszom összejött
A távolság az ugyanaz a távolság volt.
Kb. máris 5% az eltérés a fogyasztásban kapásból, mert mást mutattak az órák. De ha tovább megyek 10000-et futott motor is lehet, hogy csak 9000-et futott valójában.
Amikor együtt mentünk, akkor azért volt különbség, de hát a két motor is különbözik.. Szóval abból nem lehet kiindulni.
Mackóval nem tárgyaltam még a képzésről. Meg semmiről se :) Csak nehogy a végén feltételül szabják, hogy csak bömmerrel mehetünk ;)
Hát lehet. Mondjuk engem baromira nem zavar az a plusz egy liter, mert ami a teljesítményoldalon jön, az bőven kárpótol érte, csak azért nem értem igazán a dolgot, mert amikor Csomyval együtt mentünk, akkor szinte literre ugyanannyit tankoltunk. Az ő gépe ua mint az enyém, csak PC nélkül.
Mikor egyutt motoroztunk nekem mondjuk 215-re, neked meg mondjuk 203-ra kellett tankolni. A GPS meg gondolom egy harmadik szamot mutatott, mint futott tav.
"Többen eljárnak jóval 6 alatt (amit nem is értek)"
Ago teljesítményre optimalizált, nem a fogysztásra.
Nekem is azóta eszik kvesebbet a PC-vel, mióta belenyúltam a térképbe. 4250 Fordulat alatt "túratartomány van" szegényebb keverékkel, 4500-tól maradt a padon kimért teljesítményre hangolt érték. Így tényleg a kivett teljesítménnyel arányos a fogysztás. 4.5-7 liter, de fölé nem tudom vinni...
Az enyém 4,5 litert fogyasztott az FI tuner beépítése előtt... Most 5 - 5,2- literes fogyasztást mérek. Azért nem szomorkodom mert gázadásnál előzésnél a szám a fülemig ér. Nagyon nagy LE különbséget érzek minden gáztartományban tol mint az állat. Utoljára egy 1250-es nyergében éreztem ezt az érzést.
Vizuálisan is megörökítettem a gyári térkép és a mostani közt jó látható a különbség.
5 és 7 között :) Többen eljárnak jóval 6 alatt (amit nem is értek) nekem a nagy átlag 6,5 körüli. A min. 5,5 volt a max. meg majdnem 9.
Az mondjuk erős veretés volt, szinte végig 180 fölött..
EUB utasbiztositás: H-1112 Budapest Váci út 36-38
Tel 36-1 465 3666
emailt nem tok, mert a barátom bonyolította.
Amúgy ez volt az utolsó talán, mert egy rész picit drága, másrészt 10 éves jármü korig lehet kötni azt hiszem.
Kötöttem a német autóklubnál kiegészitöt: 30€ a családi balesetbiztositás egy évre, plusz a már meglevö aszisztencia szolgáltatás európára bármely jarmüre amiben, vagy amin ülök akár utasként is 80-90€ nekem , plusz a feleségemnek. Csereautó, szállás, szállítás, bla-bla-bla
A fent emlíette meg kb 10 rongyos nagyságrend motorhazaszállítással balesetbiztivel 8-9 napos idöintervallumra.
Lóf*szt:) Nekem kell assistance is, meg kieg. baleseti is. Kevés az EÜ kártya.. Ha neadj' isten rám esik az aktuális firkász megtiszteltetés, akkor lesz nekem elég bajom, nem hogy még fizessek minden szarért :)
Kb. máris 5% az eltérés a fogyasztásban kapásból, mert mást mutattak az órák. De ha tovább megyek 10000-et futott motor is lehet, hogy csak 9000-et futott valójában.
Mackóval nem tárgyaltam még a képzésről. Meg semmiről se :) Csak nehogy a végén feltételül szabják, hogy csak bömmerrel mehetünk ;)
Ago teljesítményre optimalizált, nem a fogysztásra.
Nekem is azóta eszik kvesebbet a PC-vel, mióta belenyúltam a térképbe. 4250 Fordulat alatt "túratartomány van" szegényebb keverékkel, 4500-tól maradt a padon kimért teljesítményre hangolt érték. Így tényleg a kivett teljesítménnyel arányos a fogysztás. 4.5-7 liter, de fölé nem tudom vinni...
biztositas.hu, weben fizetve, 5 perc volt, 2700ft/4nap. Nem teszteltem.
(Mackótól kaptál már valami infót, hogy mikor vehetünk okosodni?)
Vizuálisan is megörökítettem a gyári térkép és a mostani közt jó látható a különbség.
Az mondjuk erős veretés volt, szinte végig 180 fölött..
http://www.spritmonitor.de/de/...
Tel 36-1 465 3666
emailt nem tok, mert a barátom bonyolította.
Amúgy ez volt az utolsó talán, mert egy rész picit drága, másrészt 10 éves jármü korig lehet kötni azt hiszem.
Kötöttem a német autóklubnál kiegészitöt: 30€ a családi balesetbiztositás egy évre, plusz a már meglevö aszisztencia szolgáltatás európára bármely jarmüre amiben, vagy amin ülök akár utasként is 80-90€ nekem , plusz a feleségemnek. Csereautó, szállás, szállítás, bla-bla-bla
A fent emlíette meg kb 10 rongyos nagyságrend motorhazaszállítással balesetbiztivel 8-9 napos idöintervallumra.