Pisti, melyik az a biztosítás, amit szoktál kötni egy-két napos külföldi motorozásra? Egyszer már írtad, de lusta vagyok feltúrni a fórumot érte, meg nem is emlékszem, melyik fórumon volt :)
Esetleg az unoka akinek emléke fűződik hozzá, vagy a gyermek...Aki emlékszik rá, hogy nyaranta mennyiszer csodálta meg a nagy gépet, mennyit kapaszkodott rajta amikor nem látták és mennyit tervezgette hogy neki is lesz egy pont ilyen...Na neki még jelenthet valamit rajtunk kívül...
Hüpp...
"Mi szemetet össze nem gyűjtött a vénember" sziszegik a fogaik közt"
Talán, mert csak nekünk füzödik hozzá megannyi élmény...áztunk, fáztunk, a szél belénk kapaszkodott, majd megolvadtunk a nyári napsugaraktól...és akinek szerencséje volt mindez mellett világot is látott...
Ehhehe!
Milyen igaz..."Ahogyan nem hoztál erre a világra semmit, úgy el sem vihetsz semmit"
Megmagyarázzuk magunknak hogy jó, talán élvezzük is, aztán az örökösök emlékünket megőrzik ugyan, de a "Sok kacatot" elkótyavetyélik...
"Mi szemetet össze nem gyűjtött a vénember" sziszegik a fogaik közt.
A féltve őrzött gépet meg elviszi valami rosszarcú ,széklet-vizelet árra alkudva, vagy kiköt a rosszcsont unokánál aki azonnal "Fájtert" csinál belőle és kerékre veszi
Még nincs hír a szimóról...Pedig azonnal adnám el..Tudod milyen vagyok:)
Jönne helyette a Piaggio Ciao
100Km=0.7liter benya...Igaz , csak 40-45km/h
Ha megvan, azonnal írom Zöldi.
Más: A lőréd, már Londonban igyekszik kiharcolni a Magyar ital jó hírét..A lengyelek csettegtetik is állítólag a szájukat és könnybe lábadnak.
Nem, hiszen ö eladta, én nem akarom pénzé tenni a gépet amit én toltam ki a szalonból 10 éve...hiszen megvettem, és nem csak lizingelem...
Azért érdekes ez a tulajdonlási kényszer...mennyi mindent megveszünk "örörkre", de a "földet" leszámítva, nem sok mindennek vesszük hasznát, ha átköltözünk a másik oldalra...
Persze ki látja a jövőt? Lehet hogy ezek a gépek már újrahasznosított pillapalackként figyelnek a polcokról, miközben az utakon hangtalan elektromos siklókkal veretnek a cyber gyerekek .
És ami még az enyémnél 30 év múlva ha megtartanám érdekes lehetne az az hogy ennek én fingtam az elsőt az ülésére, illetve ebben benne van 30 év nyara..Emlékek stb. Nálam a Vespánál is ha a felújítás körüli kalandokat ismeretségeket nem vesszük(Mert szerintem ez is hozzátartozik az érzéshez) akkor ez a "Patina", nem pedig a mások rozsdás gépével való vadromantikázás...
És milyen kemény hogy ez azért nem is olyan nagyon nagy pénz . Persze mihez képest. Kb.6 M -ből kihozható ez a csapat. (Cserébe bemégy és veszel egy Burgman 650-et 4-ért ? )
Azért még hozzátennék egy típust a magam részéről: VTR1000 SP2 "Castrol edition "
Azzal is el tudnék páváskodni
Igazándiból néha én is azon gondolkodom meg kéne tartani sok évre, mert amikor már deres halántékúak leszünk akkor ha még megy a "nosztalgia villamos" a retro meg miazmás, akkor bizony a mai gépek is ugyanolyan jópofa Old Timerek lesznek mint ma a régebbiek.
Nem tudom . Vívódom. Így a sorsra bíztam . Ha viszik, vigyék, ha nem, marad.
Viszont ha marad akkor nekem is el kellene kezdeni "Tárazni" . Egyenlőre várok hogy mi lesz.
Más:
Szombat reggel lőttem pár művészi képet. Volt olyan is amit menet közben. Amikor az utolsót is megnéztem, minden ok, zsebre akartam rakni a gépet és már ízlelgettem is milyen posztert csinálok belőlük, amikor éreztem hogy nem sikerül zsebre rakni a fényképezőt....A következő kép a visszapillantóban, ahogyan az úton szétrobban a fényképező apró miszlikekbe
Sebaj...veszett már több is..csak a képek miatt bosszantó.
...mert ugye van hozzá bukógombám, meg rozsdamentes hütörácsom, mind custom saját tervezés...jó lenne a Fokozatjelzö a befogóval, át lehetne pattintani a b -kinges kulung -fék föhengereket, kormánytelót, és lehet még Power Commander is kicsit meghekkelve...
A te motord viilant be mikor leirtam csupasz verziót, látva a multkori képet töled.
Az hogy le akarom konzerválni a 10 éves 1400-est a jövönek, és beállítani helyett valami hasonlóan mindenes motort a következö 10 évre lehetne egy alternatíva, de nem tudom mennyire életszerü...hiszen talán megkockáztatható újabb 10 év az 1400 nyergében föleg annak tekintetében hogy az elmúlt pár évben betáraztam a fontosabb alkatrészekböl.
'97 óta vágyódtam egy Blackbirdre - azaz mikor először olvastam róla / láttam képeket az akkori Autó-Motorban. Egyébként múltkor igazán meglepődtem, miután egyik barátomnál kezembe vettem az AM egyik mostani számát - úgy néz ki terjedelemben, mint valami combosabb prospektus
Itt kezd ráfeküdni a kipuff,sztender kombóra....