Múlt héten éreztem ezt, amikor a naked Banditám utódját, egy 1100XX-et próbáltam először - egy pillanat, aztán már 180-at mutatott az óra, viszont az éveken át megszokott, felsőtestre / sisakra nehezedő szél általi nyomás meg sehol
Én meg 5 cm le vágtam A GYÁRIBÓL IS ! had fújon a szél !
Van egy 150 ccm ital jet jupiter-űnk Na azon ... van plexi ... , mégis szará lehet rajta ázni , mert nincs sebessége ,, ÉS tényleg BE fullad az ember feje a sisakban a nagy plexi mögött ,, pedig jó sisakom van !
Jöhet minden után gyártottba Pl : a fékbetétek legyen márkás vagy gagyi mindegy , Én pl újra ferozoloztatom puha kuplung cucal , meg is tudok állni és a tárcsám se kopik .
telo szimering ,fék kar stb
DE BLOCKBA CSAK gyárit a hulla szakat did vezérmü láncok , prox hézagolok , szaros puha csapágyak japán feliratu csomagolásban , után gyártott hengerfely tőmi .. már sima primer láncot is csak rk , vagy cz veszek ez a tajwani did nem érdekel
Én inkább egy két éve a boltba beragadt 1250-est hoznék el 50-100-zal drágábban ( kevéssel több vételárért egy kétszer akkora motort). Ha be van ragadva, ott igencsak alkupozícióban vagy, ezt ne feledd.
mondjuk ebben nagy igazság van.
Kölcsönkértem az fjrt, lábujjhegyezgetek, erre eltűnik mindenki a tükörből.
Lassítok, lenézek, 170...mondom bazze, hol a szél? de azért tetszett :D
Ebben van valami. Van nálunk a hazavezető úton két vadveszélyes szakasz is, ahol éjjelente meg szürkületkor óvatosabban szoktam menni..de nem úgy kényszeresen, csak ahogy érzésre kiadja..szóval lassítok arra a párszáz méterre. Na a GS-sel 80-90 volt ez az ösztönös biztonságosnak vélt tempó, most meg a szélvédett fotelban kb 100-110 amire lelassítok. Félelmetes hogy a sebességérzet hiánya milyen veszélyekbe sodorja az embert.
(ami a legrosszabb pedig hogy tudatosan se akarok lassabban menni, mert ott meg már megőrülnék ezen a motoron..pedig tudom hogy úgy lenne az igazi)
Ahogy hétvégén is beszéltük.
Sportdob - olcsóbb ha már a gyártóhoz mész....A bandában nem is tudom hány Handó dob van.....de egy 5-6 biztos
doboz-platni: Drága....sokkal olcsóbban kijön ha nem a szalonban veszed és nem mész a SUZUKIS márkára. Veszel 3 olyat mint Eriknek van hátul (Erik64) és soha nem lesz gondod...és mindezt a gyári szett árának 30-40%-ért!
Konzolt meg csinálsz magadnak. Amit láttál szombaton azt 4 óra alatt raktam össze. Csak vas kell, elképzelés, meg egy hegesztő....
Középtámasz....
Jó érv a láncolajzó.....de pl. egy gumicsere, téli elrakás....csinálsz első/hátsó emelőt? Szóval azért annak van létjogosultsága.
Én csak ajánlani tudom
Tankpad....
Na hagyjuk! EGYEDI, olcsóbban! Láttad nekem milyen
GUMI....
Amig elkopik, addig legalább megszokod a gépet.
Vagy pár kör után meg eladod 99%-osan
Bukógomba?
Ebben nem tudok nyilatkozni....
Plexi
Jöhet
DE A REGADÓ a leghúzósabb.....
Nekem miért volt benne az árba?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1250_bandit
_szalon_allapot-7158098
Itt a fórumon pici alku belefér.
Hagyd a kicsit, és vegyél egy beragadt nagyot!
Én is így tettem anno, és nem bántam meg!
Megkell kérdezni a 600/650 gazdikat, a mai eszükkel mit vettek volna ahelyett, hogy elbukják 1-2 év múlva az amortizációt, mert kinőtték
Van egy 150 ccm ital jet jupiter-űnk Na azon ... van plexi ... , mégis szará lehet rajta ázni , mert nincs sebessége ,, ÉS tényleg BE fullad az ember feje a sisakban a nagy plexi mögött ,, pedig jó sisakom van !
telo szimering ,fék kar stb
DE BLOCKBA CSAK gyárit a hulla szakat did vezérmü láncok , prox hézagolok , szaros puha csapágyak japán feliratu csomagolásban , után gyártott hengerfely tőmi .. már sima primer láncot is csak rk , vagy cz veszek ez a tajwani did nem érdekel
szóval csak gyárit
Ez nekem is tetszene)
Kölcsönkértem az fjrt, lábujjhegyezgetek, erre eltűnik mindenki a tükörből.
Lassítok, lenézek, 170...mondom bazze, hol a szél? de azért tetszett :D
Szóval mehet a csata az összes többiért...
Drukkoljatok!
(ami a legrosszabb pedig hogy tudatosan se akarok lassabban menni, mert ott meg már megőrülnék ezen a motoron..pedig tudom hogy úgy lenne az igazi)
Ahogy hétvégén is beszéltük.
Sportdob - olcsóbb ha már a gyártóhoz mész....A bandában nem is tudom hány Handó dob van.....de egy 5-6 biztos
doboz-platni: Drága....sokkal olcsóbban kijön ha nem a szalonban veszed és nem mész a SUZUKIS márkára. Veszel 3 olyat mint Eriknek van hátul (Erik64) és soha nem lesz gondod...és mindezt a gyári szett árának 30-40%-ért!
Konzolt meg csinálsz magadnak. Amit láttál szombaton azt 4 óra alatt raktam össze. Csak vas kell, elképzelés, meg egy hegesztő....
Középtámasz....
Jó érv a láncolajzó.....de pl. egy gumicsere, téli elrakás....csinálsz első/hátsó emelőt? Szóval azért annak van létjogosultsága.
Én csak ajánlani tudom
Tankpad....
Na hagyjuk! EGYEDI, olcsóbban! Láttad nekem milyen
GUMI....
Amig elkopik, addig legalább megszokod a gépet.
Vagy pár kör után meg eladod 99%-osan
Bukógomba?
Ebben nem tudok nyilatkozni....
Plexi
Jöhet
DE A REGADÓ a leghúzósabb.....
Nekem miért volt benne az árba?