Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy mentem vele a múlt héten sima MT Jet robogós sisakkal....
A levegő jár, de nem a szél.


Szóval tényleg komfortos.
Engem főleg az húzott fel ma, hogy 100-nál is cibálta a kabátom, és mivel nem vagyok egy nyeszlet kis emberke, szó szerint tolt le a szembe érkező enyhe kis szél....
A gyári a tömítéseken kívül álalában sokszoros az utángyártotthoz képest. Szóval alapból nem érdemes azt venni. Szerintem
Akkor az az egyik legnagyobb tétel ami belealkudható, bár a két doboz platnistól is ekörül mozoghat.

Hasznosságát tekintve az előbbi sorrendem tartom, de pl a bukógomba nem kerül olyan sokba, szóval ha azt nem sikerül belealkudni, az se olyan nagy baj. A dobozok meg a középtámasz viszont így a legegyszerűbb történet.
A fikázást - mint szót - Én poénnak veszem!
Szóval nem sértődtem be, és nem is akarok ezzel senkit megbántani.
Ezt elsőre szögezzük le!
165e, ha jól emlékszem...
Igen...és igen.
De itt jön be hogy kinek mi az igénye.

A délelőtti gurulás után le kellett mennem Adonyba a házamhoz....
Ugyan ez volt, pedig délután arra már szélcsend volt.

Szóval nekem nem bejön.....
MTR bukóm van
MTR1101
Na végre egy társ:-)))))))
Bukógomba meg a két oldaldoboz platinistól harmadiknak meg mondjuk a középtámasz.

A reg.adó mennyi?
sportos design.... akkor szeintem neked az alábbit kell belealkudnod: sportdob, tankpad, bukógomba, reg adó.
A sportos design miatt nincs rajta, de nem annyira izgat, mióta láttam blue láncolajozóját...
ha megnézed a gyári árakat, magadtól is meglesz a válasz ...nem ér annyival többet, és az utángyártott cuccok is jók....Zöldi nepper árai meg amúgy is..
ha a várostáblán kívül is akarod használni, túrázásra, a leghasznosabb szerintem: oldaldobozok-tartó, középállvány (ezt nem is értem, nincs alapból benne? mert, ha sprézni karod a láncot hülyét kapsz a tologatástól, szóval hasznos cucc...)
Sziasztok!

Kis tanácsot szeretnék kérni, hogy mit érdemes és mit reális beletárgyalni egy új GSX650F 1,95 MFt-os vételárába?!

A következők közül (kb. prioritási sorrendben) csemegéznék, és szívesen fogadom, ha pro-kontra megosztjátok velem a véleményetek:

- reg. adó
- állítható plexi
- bukógomba
- hátsó és oldalsó monokey doboztartó konzolok
- gyári bridgestone helyett pirelli papucsok
- tankpad
- középtámasz
- oldaldobozok+platnik (hátsót megtartom a mostani gépemről)
- sportdob
... esetleg egyéb ötleteitek?

Előre is köszi!

Szotyi ergo mivel 17 500 van a motoromban, akkor elvileg még rohadtul nyugodt lehetek?
Akkor fordul elő, ha kényszer sietés van, amiről már beszéltünk. Le kellett döngetnem a 860-at, úgyhogy maradt az útálatos autópálya. Na ott :D
Ebc,Ap márkák 12-15ekm,a gyári több mint 40e-t bírt,de nem fog olyan jól.
Merre jártok ti 160-170-el?
A nakeden 140-ig vidáman elvagyok bármeddig,gyorsabban meg hova?
Az ám, nektek átlagosan mennyit mennek el a fékbetétek? Mikortól érdemes lesni?
Zöldi szerintem nincs szükség ekkorára, habár kinek mi kell. Nekem csak a toldó van, az igazít annyit, hogy nekem már fasza. Kb. 170-ig hosszú távon is egyenesen lehet ülni. A legnagyobb egy napra eső km eddig 860 volt, és simán ment, szerintem az 1000 se gond (az ülés az már más kérdés, mint tudjuk, az szar, ha a 860 km után valaki seggbeszexuált volna, meg se érzem, úgy kivolt a hátsóm ). Meg én is igénylem a fejemre a levegőt valamennyire, mert anélkül megkukulok. A télről nem tudok nyilatkozni.
Svájc jó ötlet rá is tapintottál a lényegre...A múlt héten kaptam épp a haveroktól a telefont, hogy nem jössz Svájcba...Nemet kelet mondanom sajnos időm és a pénztálcám sem engedi most.
Pedig akkor erre az évre fel is tettem volna az I-re a pontot.
Ja bocs elfelejtettem.

Szevasztok!

Már vagy fél éve nem olvasgattam az oldalt. Le maradtam egy kicsit. Nem tudom már bepótolni a lemaradást.

Mikor motorozok akkor nem tudok netezni.

A motoron a km-ek után mindig vannak kopó alkatrészek. Ti mit tartatok előnyben: megvenni a gyári alkatrészeket, drágább alkatrészeket dolgokat. Vagy spórolni az árakon és kicsit olcsóbb dolgokat keresni.

Gondolok, gumi, lánc, fékpofa, csapágyak, olaj, tömítések, meg ilyenekre gondolok.

Köszi mindenkinek a véleményét.
Hát őszintén, ha egyszer 1250-em vagy FA-m lesz, én is veszek rá ilyet.
Két okból: télre jól jön. Másik: Elég jól bemotoroztuk az n sugarú környezetünket, szabadidő valószínűleg nem lesz több sokkal, így olyan motor kell majd, amivel bevállalható egy mondjuk 1000 kilométeres odaút mondjuk svájcba anélkül, hogy megmakkannánk a fáaradságtól, aztán 5 nap és vissza
180 alatt minek plexi?
116-ezer...