Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blue devil!

Én is "fikáztam",mondjuk ismételten mondom,hogy az én hozzászólásom,és a többieké sem fikázás volt,csak vélemény nyilvánítás!
Szóval....most is fent tartom a véleményem,hogy rondán mutat a vason,mert egész egyszerűen nem illik rá!
A hasznosságát félig meddig elismerem,de nyáron belerohad a fejed a sisakba az tuti! Ugyanis mentem már Honda Pannal,és ott a melegben ha fel toltam a szélvédő plexit,akkot egyszerűen nem szellőzött a sisakban a kobakom!
Szóval nekem akkor sem kellene ilyen ha ingyen adnák,és ingyen fel is tennék! Én szeretem ha kicsit jön a menet szél,mondjuk nekem sem a gyári van,attól magasabb,de azért legalább szellőzik a sisakban a fejem!
Ami meg azt illeti ha valaki itt megy nagy távokat,akkor szerintem az egyik én vagyok,de pályán ha lehet akkor nem!
Ja...mindemellett nekem AGV sisakom van és annak kiváló a nagy sebességnél is a "stabilitása".
Ennek sincs okom megkérdöjelezni a létjogosultságát. Nekem még nem merült fel hogy ilyenre kéne váltanom. Ha összeesnek a rugók, nyilván ennek van esélye leváltani a gyári cuccot.

Egy gondolat azért egy kis kitérövel. Az idén elbujkáltunk a olasz Alpokban. A 40-es végsebesség már száguldozásnak tünt azokon Isten háta mögötti helyeken amerre jártunk, ha lejöttünk a völgybe is kb 90-el huligánkodtunk. Nem azért erröl vannak a legfrisseb élmények, de az egyik legélvezetesebb kirándul lett belöle, a napi egy takolásos etapokkal. Biztos van öszefüggés a belsöleg sugalt helyek felkeresése , és motor kialakitása, öltözet között is...legalább is az én esetemben.
Azt hiszem ez mindent elárul....
Errefele (louis-ebay-polo...) 80-90€ szokták mérni (akcióban), ezekbe a motorokba.Plusz lengéscsillapító folyadék.
Nekem ettől nagyobb van...

Semmilyen turbulencia nincs, még az lenne a szép, ha egy FJR vagy egy GT-én turbulencia lépne fel, azért mert van előtted egy tömegoszlató pelxi. Ergonómiailag kitesztelt állítható plexik vannak gyárilag az említett motorokon magasságodhoz beállítod és góóóóóóóó... Itt jön, a marketing gyári extraként rendelhető mind két modellhez túraplexi, ami sokkal nagyobb...Miért is? Jó kérdés... Én mentem mind a két modellel, gyári plexivel és bizony egy kabrió kényelmét nyújtják tehát nem értem miért, de biztos van, alapja szívesen kipróbálnék egy olyat is. Nem rég kint voltunk Erdélybe és BMW GS-el Német túrázók mellém gurultak a parkolóba meg mondom őszintén elszégyelltem magam pedig az enyém sem kicsi. Szerintem a kényelmét szolgálja egy motorosnak, ha nem ráncigál, a szél hűvösebb napokat meg sem említem, persze feltételezem, hogy vannak köztünk kemény legények itt a fórumon, aki elvisel minden nemű megpróbáltatás ’’Légy férfi címszóval’’. Ki kel próbálni egy komolyabb túra alkalmával egyet és akkor megváltozik sok ember véleménye szerintem.
Hacsak az nem :)) Mondjuk engem is érdekelne mibe fáj egy ilyen készlet.
Gondolom első teló rugóról volt szó.
Vatkájndof hyperpro? Mer azok sokféle mindent csinyának!
Jó az a hyperpro?
Hogyé adják?
Nincs az az isten , hogy bármit is mondanák , pro-kontra.

De az hogy van a melled és a fejed előtt egy nagy plexi ,az csak a turbolenciát löki a fejed felé és így nem érzed annyira a szelet .
A felső tested előtt pedig szét nyomja a levegőt , tehát a menetszél 40 %-50 % -át nem a felső tested és a bukód hasítja hanem a plexi !
Tudod ,hogy a fogyasztásba mekkora szerepe van csak annak ,hogy ülsz a motoron , hol a lábtarton a lábad , menyire egyenes a gerinced , és hogy tartod a fejed ............
Gondold el ezt a plexit .... ettől függetlenül persze ,hogy megvéd ,hisz olyan mint egy három ajtós szekrény , ki takar előtted mindent .
BIZTOS KÉNYELMES !
Esküszöm nem szolnék bele mert majd jönnek oszt megint osztanak ..

DE banda úgy akar motorozni , hogy fotelben ül / zselé a segge alatt/ ,, nincs hang ,/ csak síri csend / / nincs menetszél ,/ami valójában az úthoz tapasztja/ és egyesek már olyat is mondtak ,hogy a motor hang se kellene nekik................ EZ NORMÁLIS ? akkor minek a motor ... ott motoros élethű videó játék !

Amúgy nekem csak 230-240 nél kell bebújnom és hasalnom a tankon ,, addig semmi bajon a széllel,a hanggal , sőt ha fékeznem kell csak ki egyenesedem........ és lás csodát, faszán lassulok

Tehát ez nem fika csak KÉRDÉS !
"150-nél már vagy csúszik le a bukó, vagy a szíj fojt meg"

Nem akarom lecsapni ezt a lehet csak nekem annak tünö magas labdát... , de milyen bukód is van, mit emlíettél múltkor?
Engem pár hete hazafele jövet hasonló "túratemponál" miért nem akart megfojtani a szíj, és miért éreztem azt hogy 200 nál is egyenletesen eloszlik a nyomás a fejemen, és bukó a helyén marad?!
Amúgy nem értem miért kell így inditani a postod: "Kedves fikázós barátaim"? Szerintem ennélkül is érdekelheti a többieket a tapasztalatod.

A plexiröl megtartom magannak véleményem ahogy eddig is tettem.
Minek próbáljam ki? Afelől semmi kétségem, hogy ég és föld a szélvédelem:) Csak arra reagáltam, hogy 150-él le akarsz repülni a motorról :) Egyébként nincs ezzel semmi baj, ha neked bejön.
Akkor te nem csak férfi vagy, de KEMÉNY is:-))))


De tényleg! Egyszer próbáld ki és megtudod.
Jó..persze most eleve fújdogál a szél is, de nagyon durva a különbség.
Elobb vard meg kerlek, hogy nekem kell-e ;-)
Nem annyira, masreszt viszont ezeken muveszet motorozni, nem azon amin egy 10eves is tud ;-)
Neki
Nekem gyári van, de kilóötvennél nem aka a szíj fojtani, pedig magasabb vagyok nálad. Kilóhetvenig simán kiegyenesedek az ülésben, semmi gáz. Nem mondom, hogy szélcsend van, de kibírható, semmi extrém.
Szerintem olyan 1-1,1 mila környéke max.
De a kérdés, hogy ennyiért el is viszi e valaki......
Kedves fikázós barátaim

Mivel holnap viszem műszakira a pacit - így vissza kellett gyárira alakítani.
Ma viszont még volt egy utam a dokimhoz Budaörsre.

Hát emberek......A gyári plexi egy katasztrófa azokhoz képest ami eddig fent volt (akár az, ami 5,5 évig fent volt, vagy amit 2 hete csináltam)

90-nél már tolt le a szél.....120-nál már kapaszkodni kell, a fejem meg erősen a nyakamhoz van nőve...150-nél már vagy csúszik le a bukó, vagy a szíj fojt meg....

Ezzel szemben szombaton elmentem egy ismerőshöz akinél Gs500 tali volt. Kápolnásnyék-Pázmánd-Vereb-Lovasberény (zsír új aszfalt:-)))
Ott is megtoltam......semmmmmmmi ilyen élmény.

Gyárilag olyan most nekem (vezetésben, kilátásban) mint ha egy streetfighter gépen ülnék. Pedig csak 184 magas vagyok.


Szóval igazat adok annak, aki "legyél férfi és küzdj a széllel" - de annak tudom ajánlani, hogy jöjjön el, menjünk egy kört - és próbálja ki milyen érzés az ÓRIÁS plexi mögött, mikor 170-nél se kell kapaszkodni, nem cibál semmi, és a fejed is a helyén marad:-)))))
Persze túrás módra gondolok, mikor a vezetés nem annyiban merül ki, hogy elmegyek 100km-re, vagy egy kanyarvadászat.
Mondjuk egy nagyobb túra, ahol 3-400km-ert pályán kell lenyomni.



Szóval tény - nem sportmotoros kinézet.....
Lehet hogy sokaknak nem tetszik....
Elüt a vonalvezetéstől.....
DE ÉG ÉS FÖLD a vezetési élmény!

1., gyári
2., ilyen volt 5,5 évig ....egy kis pót plexi. Már itt sincs akkora cibálás
3., ez meg csúcs....
Tudod hogy hívják a kínai beépített embert? Tip Li
Kereken 30 nap. De ha nem basztatok minden egyes hivatalt külön-külön és nincsenek beépített embereim sem, akkor 90 napnál is tovább tartott volna!
Pedig már azt hittem... Mennyi idő volt míg újra lett rendszámod?
Ott továbbra is PP 2, csak másik!
..és elöl?