Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pff, legalább fizet a biztosító....
Még kint a gép,kárszakértő kell,hogy lássa,rendőrségnél minden oké.
Mizo összerakta a gépet? Amúgy ilyenkor mivan, osztrák kfgb?
Ennyit sikerült kideríteni hirtelen:

Rendszám: ukv-299
Gyártmány: HONDA
Típus: SC57
Szin: SÁRGA
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Sziasztok, nem ismerős senkinek az UKV-299 rendszám? Elveszett, megtalálták.
"Bárki: 1250 en hogy lehet kiizmozni a gyertyapipát a helyéről?"

.....bár szerintem már rájöttél, de úgy, hogy az 1-es és a 4-es kívülről jön ki ahol a vázban van egy kis hajlítás (szerintem direkt ezért) és onnan megy be a kulcs is több darabban. Idomosnál kissé nehéz hozzáférni.
Ne is kérdezd, róka koma... Szezon elején cseréltünk gyertyákat (ezen a motoron most először), hát azt az izzadást, és káromkodást.... Minden mondatunkban volt "fasz" is...
Rendben! Tőlem 8.30-kor kéne indulni, úgy számoltam kb. Ha többen összejövünk, akkor vezető és záró motoros kukásmellényben, cippzárban megyünk, ahogy kell.
ok
Megmutatom, ha legközelebb forrasztok valamit, jó? Eccerű a megoldás mint a faék, nem is hinnéd.
Csabu 987 !

Talán rá tudok beszélni valakit.

Vannak magasabb rendű dolgok, mint csak együnk, - igyunk, mulassunk !
12V 10Ah indító áram mennyi legyen?

mástól is jöhet a jó válasz
Létezik gyantás zsugorcső, elég jó dolog.

Egyébként 4 pólusú vízzáró autós csatihoz csak blankolni kell tudni,
és máris korrekt módon lepárhuzamosítottad a helyzetjelződ.
De mégcsak vízzáró sem kell...
wazze,ezt betolni nem lehet ,max, az árokba,de azt nem akarom

varta van-volt,benne,3,5 éves,csak ennyit bír?,pedig vigyáztam rá,most éjjel töltöm,majd reggel próbálom,de el nem indulok vele sehova

holnap futok egy kört,ha nincs akkor jelentkezem,banner nem tudom nyitva van e holnap,majd megnézem ,azt ugy megyek tovább,ha nincs nyitva ,akkor varta valahol,löttyös nem kell
De ha két padzagot forrasztasz össze, azt hogy zsugorozod be rendesen, hogy 100%-os legyen a szigetelés? a Két madzag elágazik, vágod
Én mindig új vezetéket húzók ,és a feslett gyárikat is új zsugór-ba húzom ...
Nagyon nagy igazság ............ arról nem beszélve ,hogy a helyzetjelzöről , vagy bármilyen fogyasztoról + leágazott , rá csatlakoztatott ,kötött fogyasztó a gyári meglévő vastagságú vezetéket túl terheli ... ameddig nincs baj addig nincs ...........
Nem a semmiért van a vezetékeknek is különböző vastagságuk !
Mi ez a forrasztás-mentesség mánia itt? Miért nem lehet egy kábelt elvágni, rendesen megforrasztani, és zsugorcső? Aztán ha vissza kell csinálni, szétforraszt, zsugorcső ismét, és kész! Ha rendesen megcsinálod, jobban tart mint a gyári kötések ;)
Baranya se kutya.
Én semmit nem kötnék az akkura bizti nélkül. Elég egy kidörzsölődés, becsípődés, és robban az akku, és/vagy ég a motor.
Nem is Borsodban lax!
Nekem évek óta így van, még nem volt rá példa.
Nem tudom miért, de engem egyszerűen zavar, ha az utat a plekón keresztül kell nézni.
A csopperre tettem anno, de igyekeztem mindíg felette "kinézni".
A közvetlenül akkura kötött szivargyújtó aljzatról csak annyit, hogy volt már rá példa, hogy haveromnak "szórakozásból" dobtak bele egy alufóliából gyúrt golyót.
Ha nincs a vezetékbe belekötve biztosíték, az akkunak - vagy ki tudja még minek - annyi.

Remélem ez egyenlőre nem terjed, hanem megmarad itt a "sötét" BAZ-ban.
Ezért csípőből tarkólövés jár az tuti.
Biztos nagyon szépen szóóóóóól!