Rendszám: ukv-299
Gyártmány: HONDA
Típus: SC57
Szin: SÁRGA
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
"Bárki: 1250 en hogy lehet kiizmozni a gyertyapipát a helyéről?"
.....bár szerintem már rájöttél, de úgy, hogy az 1-es és a 4-es kívülről jön ki ahol a vázban van egy kis hajlítás (szerintem direkt ezért) és onnan megy be a kulcs is több darabban. Idomosnál kissé nehéz hozzáférni.
Ne is kérdezd, róka koma... Szezon elején cseréltünk gyertyákat (ezen a motoron most először), hát azt az izzadást, és káromkodást.... Minden mondatunkban volt "fasz" is...
Rendben! Tőlem 8.30-kor kéne indulni, úgy számoltam kb. Ha többen összejövünk, akkor vezető és záró motoros kukásmellényben, cippzárban megyünk, ahogy kell.
Egyébként 4 pólusú vízzáró autós csatihoz csak blankolni kell tudni,
és máris korrekt módon lepárhuzamosítottad a helyzetjelződ.
De mégcsak vízzáró sem kell...
wazze,ezt betolni nem lehet ,max, az árokba,de azt nem akarom
varta van-volt,benne,3,5 éves,csak ennyit bír?,pedig vigyáztam rá,most éjjel töltöm,majd reggel próbálom,de el nem indulok vele sehova
holnap futok egy kört,ha nincs akkor jelentkezem,banner nem tudom nyitva van e holnap,majd megnézem ,azt ugy megyek tovább,ha nincs nyitva ,akkor varta valahol,löttyös nem kell
Nagyon nagy igazság ............ arról nem beszélve ,hogy a helyzetjelzöről , vagy bármilyen fogyasztoról + leágazott , rá csatlakoztatott ,kötött fogyasztó a gyári meglévő vastagságú vezetéket túl terheli ... ameddig nincs baj addig nincs ...........
Nem a semmiért van a vezetékeknek is különböző vastagságuk !
Mi ez a forrasztás-mentesség mánia itt? Miért nem lehet egy kábelt elvágni, rendesen megforrasztani, és zsugorcső? Aztán ha vissza kell csinálni, szétforraszt, zsugorcső ismét, és kész! Ha rendesen megcsinálod, jobban tart mint a gyári kötések ;)
A közvetlenül akkura kötött szivargyújtó aljzatról csak annyit, hogy volt már rá példa, hogy haveromnak "szórakozásból" dobtak bele egy alufóliából gyúrt golyót.
Ha nincs a vezetékbe belekötve biztosíték, az akkunak - vagy ki tudja még minek - annyi.
Remélem ez egyenlőre nem terjed, hanem megmarad itt a "sötét" BAZ-ban.
Rendszám: ukv-299
Gyártmány: HONDA
Típus: SC57
Szin: SÁRGA
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
.....bár szerintem már rájöttél, de úgy, hogy az 1-es és a 4-es kívülről jön ki ahol a vázban van egy kis hajlítás (szerintem direkt ezért) és onnan megy be a kulcs is több darabban. Idomosnál kissé nehéz hozzáférni.
Talán rá tudok beszélni valakit.
Vannak magasabb rendű dolgok, mint csak együnk, - igyunk, mulassunk !
mástól is jöhet a jó válasz
Egyébként 4 pólusú vízzáró autós csatihoz csak blankolni kell tudni,
és máris korrekt módon lepárhuzamosítottad a helyzetjelződ.
De mégcsak vízzáró sem kell...
varta van-volt,benne,3,5 éves,csak ennyit bír?,pedig vigyáztam rá,most éjjel töltöm,majd reggel próbálom,de el nem indulok vele sehova
holnap futok egy kört,ha nincs akkor jelentkezem,banner nem tudom nyitva van e holnap,majd megnézem ,azt ugy megyek tovább,ha nincs nyitva ,akkor varta valahol,löttyös nem kell
Nem a semmiért van a vezetékeknek is különböző vastagságuk !
Én semmit nem kötnék az akkura bizti nélkül. Elég egy kidörzsölődés, becsípődés, és robban az akku, és/vagy ég a motor.
A csopperre tettem anno, de igyekeztem mindíg felette "kinézni".
Ha nincs a vezetékbe belekötve biztosíték, az akkunak - vagy ki tudja még minek - annyi.
Remélem ez egyenlőre nem terjed, hanem megmarad itt a "sötét" BAZ-ban.