Mondom mindig,hogy egy sportmotort utcán lágyra kell hangolni,különben lapra téve egyre vezethetelenebb.
Tesztnapon próbáltam új gixxert a Mecsekben(hullámos aszfalt),olyan kemény volt a hátulja,hogy csak driftelni lehetett vele,átültem a Dl650-re,még a bütykös gumikon is körbe lehetett motorozni az egész társaságot,a gsxf1250fa-val meg ki lehetett menni a képből 3 kanyar alatt.
Igazából egy hosszú rugóutakkal,finom csillapítással és nagy nyomatékkal operáló gép,szerpentinen verhetetlennek tűnik(multistrada 1200 ).
Igazán örülök,hogy bejött!
Zoli32 street triple-ét próbáltam,valami eszméletlen könnyen kezelhető,amire gondolsz azt csinálja,egy speed triplétől lehet könnyeznék!
Igen, olyan hamar mert utassal voltam és így kevés lehetőségem volt helyezkedni .Ha egymagam mentem a Bandit is elviselhetőbb volt .
Az előző tulaj adott hozzá plussz ülést amibe zselét akart rakatni, de szerintem én sem foglalkozom vele .
Viszont a bubis plexit ma megrendeltem hozzá, mert 160 felett a magas kormány miatt már kellemetlen a szél . 200 felett pedig megfájdult a nyakam .
Próbáltam valami kedveset, szépet is mondani.
Egyébként tényleg meglepően kulturált járású az a blokk ahhoz képest, hogy egy léghűtéses "őskövület".
Respekt, ahogy mész azzal a rettenettel! Bele sem merek gondolni, mit művelnél egy olyan motoron, aminek az eleje és hátulja egy felé akar menni.
Az biztos, hogy javasolnék egy "vastagabb" olajat előre a télen, mert vagy 3-at imbolyog az eleje egy lenyomás után. De mérhetnénk egy sag-et is rajta vmikor csak úgy kíváncsiságból!
cserelten a blades haverral tegnap. Nagyon poen volt, futomuve belove a sulyara, atszelepelve, stb, a bandit nekem is kb maxra elofeszitve. Rossz volt nezni, egy kanyart nem birt bevenni vele. Mondjuk en is probalgattam hogy lehet fejenallva gyorsan iranyt valtani, de a 20km alatt nem jöttem ra ;-) Viszont azt mondta, nagyon jo a blokk, mert eros, finom. Mondja ezt egy 170 lovas gep tulaja, ami nem gyengen le van atteteezve.
cserelten a blades haverral tegnap. Nagyon poen volt, futomuve belove a sulyara, atszelepelve, stb, a bandit nekem is kb maxra elofeszitve. Rossz volt nezni, egy kanyart nem birt bevenni vele. Mondjuk en is probalgattam hogy lehet fejenallva gyorsan iranyt valtani, de a 20km alatt nem jöttem ra ;-) Viszont azt mondta, nagyon jo a blokk, mert eros, finom. Mondja ezt egy 170 lovas gep tulaja, ami nem gyengen le van atteteezve.
Eddig mindenki azt írta rólad, hogy a Banditoddal hamar kimész a képből .Ezzel szerintem egyszerre kimennél a képből .
A kiváló fék és futóműhöz a könnyű súly és a japán sportmotorokhoz képest európai méretű emberhez szabott kényelem párosul .Főleg ugy, hogy az enyém át van alakítva normál kormányra a csutka helyett .Bár olyan 390 km után kezdtem érezni egy kis fenék fájást .
A motorja még kicsit szokatlan a Bandit után, hogy itt azért többet kell váltogatni .
Szóval összességében nagyon elégedett vagyok vele .
Mi meg tegnap egy laza 500-ast nyomtunk szlovén-osztrák ide-odát .
Lavamündi szakasz kétszer is megvolt .
Meg egy ostoba osztrák biciklis csaj is majdnem ! Teljesen nyílt útszakaszon keresztbe átbiciklizett egy csaj, a másik meg kis tökölés után körülnézés nélkül megindult utána .Én meg kb 150-es tempóról satuztam szinte állóra .
Dráva part szlovénia,és Lavamünd útszéli kocsma parkolóba .
Lényeg hogy nincs komolyabb gáz. Külföldi út biztosításánál írták itt a kollégák, hogy jó tudni, a fullos biztosítás baj esetén EGY szállítást fizet, tehát a helyszínről közvetlenül haza kell hozatni a sérült járművet, mert ha be van szállítva valami telephelyre az már egy szállítás. Hazafelé a "másodikat" meg fizetheti a tulaj ami nem kevés.
Tesztnapon próbáltam új gixxert a Mecsekben(hullámos aszfalt),olyan kemény volt a hátulja,hogy csak driftelni lehetett vele,átültem a Dl650-re,még a bütykös gumikon is körbe lehetett motorozni az egész társaságot,a gsxf1250fa-val meg ki lehetett menni a képből 3 kanyar alatt.
Igazából egy hosszú rugóutakkal,finom csillapítással és nagy nyomatékkal operáló gép,szerpentinen verhetetlennek tűnik(multistrada 1200 ).
Hát úgy, hogy a fejedet arra billented amerre akarsz fordulni .
Zoli32 street triple-ét próbáltam,valami eszméletlen könnyen kezelhető,amire gondolsz azt csinálja,egy speed triplétől lehet könnyeznék!
Az előző tulaj adott hozzá plussz ülést amibe zselét akart rakatni, de szerintem én sem foglalkozom vele .
Viszont a bubis plexit ma megrendeltem hozzá, mert 160 felett a magas kormány miatt már kellemetlen a szél . 200 felett pedig megfájdult a nyakam .
Egyébként tényleg meglepően kulturált járású az a blokk ahhoz képest, hogy egy léghűtéses "őskövület".
Respekt, ahogy mész azzal a rettenettel! Bele sem merek gondolni, mit művelnél egy olyan motoron, aminek az eleje és hátulja egy felé akar menni.
Az biztos, hogy javasolnék egy "vastagabb" olajat előre a télen, mert vagy 3-at imbolyog az eleje egy lenyomás után. De mérhetnénk egy sag-et is rajta vmikor csak úgy kíváncsiságból!
A kiváló fék és futóműhöz a könnyű súly és a japán sportmotorokhoz képest európai méretű emberhez szabott kényelem párosul .Főleg ugy, hogy az enyém át van alakítva normál kormányra a csutka helyett .Bár olyan 390 km után kezdtem érezni egy kis fenék fájást .
A motorja még kicsit szokatlan a Bandit után, hogy itt azért többet kell váltogatni .
Szóval összességében nagyon elégedett vagyok vele .
Egy cimbi megkért, hogy kérdezzek rá, mit is ér a motorja...eladná.
2007, 650 S, ˝kolbászzsír˝, karcmentes.
Még nincs benne 2000 km.
Lavamündi szakasz kétszer is megvolt .
Meg egy ostoba osztrák biciklis csaj is majdnem ! Teljesen nyílt útszakaszon keresztbe átbiciklizett egy csaj, a másik meg kis tökölés után körülnézés nélkül megindult utána .Én meg kb 150-es tempóról satuztam szinte állóra .
Dráva part szlovénia,és Lavamünd útszéli kocsma parkolóba .
azon csukott szemmel, esőben kell cserélni, akkor is 10szer inkább :D
Más: olyat mentem ma két firebladdel az 577-en, hogy párás a szemem, ha rágondolok. nincs semmi azzal az úttal, lehet szúzni, ahogy a csövön kifér....