Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El nem tom képzelni, hogy egy kisbanditra minek ilyen 200+ dB-es kipuff. Még az is meghülyül a hangjától, aki rajta ül..
Igazán szoritók a szrácnak, hogy végre rá tudja sózni valakire a "a szomszéd az elsö alkalomma feljelent kéményt", meg a sokszor 4 éves fékcsöveket..., csak ne kéne újra és újra "megcsodálni".
kovetkezo gepemen nekem is lesz telente ;-)
Kedves Banditosok!

Eladó egy Rendkívül megkímélt 2009-es Bandit 650-es Naked.
Sok extrával, kevés km-rel, dobozzal... korrekt áron...
Üdv.
Esetleg valakinek valami?
A regi terkepeken meg az a szam szerepel.
Azt tudja valaki, hogy az 577-es miért 577-es? Mert a térképeken mindenhol 14-es útként van jelölve? Ez akkor jött ki, amikor egy havernak magyaráztam, hogy hol van, aztán nem lett meg neki. Mikor hazajött megmutattam neki a gugli mapon és lebaszott, hogy mit hülyítem, amikor az 14-es..
Nagyon hasznos, de a kinézete nagyon durva. Gondolkodás nélkül rátenném, ha a munkám olyan lenne hogy szar időben nagy távolságokat kéne motoroznom, de így
Szerintem USA-ból indult az Ikarus szélvédő méretű plexi divathullám

National Cycle:
kossz!
elalvas elott gondolkozva pont erre gondoltam, aztan kigondoltam, kell mas modszernek lenni ;-)
Zöldi!Van egy kb.20cm-es 2 cm széles olasz hajlitott szerelővasam ez kimodottan jó/másra amúgy sem/és óvatosan emelgetve mint egy kis kétkarú emelőt.Míg erre nem jöttem rá szopás!
Én pl. a hátsó lámpa csatlakozójába a féklámpa vezeték mellé csak simán benyomtam a blankolt pótféklámpa vezetéket azt jónapot. Beszorult rendesen és érintkezik is. Bármikor kihúzható. A szivargyújtók csatlakozói ugyanígy, direktbe az aksi sarura. Folyamatosan rajta van a 12V. Ha víz folyna bele, alul lyukas gyárilag, kifolyik. A teteje meg zárt a védőkupakok miatt. Aki esetleg sátrazik, így a motorból gyújtás ráadás nélkül is bevezethető a 12V a sátorba világításnak.
Hogy veszel le stabilan feszkót a hátsó helyzetjelzőről forrasztás és gányolás nélkül? :)
Ezt a kérdést sokszor feltettem, egy válasz nem jött rá. Pl nekekm a pótféklámpám 12V-ja a hátsó fék csatijától jön.


SEHOGY


sokal egyszerűb és 100 % biztos a fő bizti alsó csuszo saruját ki venni és szét nyitni , bele egy + vezeték , össze zárni , vissza dugni a vezetéket a fogyasztohozz vezetni a szál párjával és zsúgór csőbe
bujtatni , hogy zárlat vagy fogyasztó meghibásodás esetén ne a fő bizti olvadjon egy hengeres , egy késes + bizti közbe iktatása nem hátrány
ha jó és működik ,a zsúgór össze és a meglévő kábelekhez kötözövel hozzá csatolni .............

szerintem
Kis tompa csavi húzó , egyik oldal meg emel , wd 40 csörös -el kicsit meg fúj , utána fél perc , óvatosan alá nyúl ide -oda mozgatva húzz , a kábelt nem ráncigál főleg melegen ,mert szét esik !
Az utolsó kérdésre engem is érdekelne a válasz
Hogy veszel le stabilan feszkót a hátsó helyzetjelzőről forrasztás és gányolás nélkül? :)
Ezt a kérdést sokszor feltettem, egy válasz nem jött rá. Pl nekekm a pótféklámpám 12V-ja a hátsó fék csatijától jön. Forrasztottam egy bumszlit, elkalapáltam, reszelgettem, és simán bedugtam a másik szál mellé a csokiba. De az nem számít, ha kirázódik, mert na bumm, nincs dobozféklámpa.
De pl a szivargyújtón is addig tipródtam, hogy fogtam és direktbe kötöttem az akkura. Úgy ideologizáltam meg a döntést, hogy felhomályosított Lamb, hogy így lehet akkut tölteni :D:D:D

Bárki: 1250 en hogy lehet kiizmozni a gyertyapipát a helyéről?
Ma egy kis Őrségi túrára elmentem a barkasszal a párommal .Meglepően kényelmes nekem a Bandit után ez a kis apró, kemény ülés . Fékek kiválóak, a futómű ahhoz képest, hogy még hozzá se nyúltam, jó . De a hátulja kicsit pumpálós két személynél kanyarba .
Akitől vettem, talán 70 kg, én meg csak egymagam 100 felett vagyok .
Tehát kell egy kicsit tekergetni, míg belőjük .Szombatra tevezek egy Mura völgye túrát Dravográd fele, estleg Lavamünd fele vissza . Az már elég lesz minden szempontból egy tesztnek .Lehet csatlakozni ha valakinek kedve van .
Kicsit büdös volt a teherautó, még záróvonalnál "elléptem" felfelé.....
A nyerges mögött 3-an voltak, én voltam a második egy fehér Caddyvel De jó megfigyelő vagy
Én egy ilyen elektronika beázás esetén javasolnék egy jó alapos desztillált vizes átöblítést kiszárítás előtt. Az elektrolit beszáradva is vezet.
Relé a hátsó helyzetjelzőről?
erre mmdasz egy gany es forrasztasmentes megoldast?
Egyszer nekem is beázott és szinte ugyanezt a hibát produkálta. Mondjuk én nem mértem ilyen pontosan, de határozottan nőtt két olajzás között a táv.
Doboz szét. Napon 10 perc alatt kiszáradt. 3 perc alatt reset és azóta is jó. A víz nem barátja a szilícium alapú technológiának Magam részéről egyébként kifejezetten "robosztus" darabnak gondolom a McCoi elektronikát, a szó jó értelmében igénytelen és strapabíró.
6e körül kezdődik az élet....