Ezek szerint láttál. 9.10-kor indultam Heténybe. Elkerültem egy dobozos teherautót és egy nyerges kőszállítót a nagykanyarban, és egy személyautót Kövestetőnél. A személyautóban ketten ültek és eléggé lassan, kimérten közlekedtek.
Ilyen nekem is volt a régi firmware-el, csak én észrevettem, mert kint van a kormányon a visszajelzője és látom, amikor pumpál. Amikor feltűnt, hogy már percek óta világít a pumpa led-je, akkor megálltam, tápbizti ki, azt helló :)
Nekem rádásul még 2009-es program van benne, valami 9-es verzó (frame?), pár hónapal késöbb jött ki a 10-es. Irt nekem Gábor vele egy új IC-t. Kb 2000 km keresztül j´öl is müködött, aztán a großglockner elött pár km-rel meghülyült, és folyamatos üzebe vágta a pumpát, kinyomva egy komolyabb adag olajat. Félreáltam, visszapattintottam a régi IC-t, egy flakon féktisztítóval lemostam az olajat a kényes részekröl, majd elmondtam egy imát.
Azóta engem a programozás része nem érdekel, föleg mióta volt olyan hogy 80-100km is mentem adagolás nélkül... csak arról gyöz meg, hogy felelesleges a finomhangolás, igen széles a sávban lehet elfogadható kenési eredményt elérni, garantált élettartam növekedéssel. (inkább függhet a jól megválasztott kenöanyagtól az eredmény)
Ebben az overflow dologban lehet valami, de nekem két évig ment el folyamatosan táp alatt. Ha megnézed, tápingadozásra indul be, addig csak stand-by-ban van. Ezt jelzi is a LED-ek tesztje, amikor pl. ráadod a gyújtást és felvillan mind a három, pedig addig is táp alatt volt. Lehet, hogy ilyenkor reseteli is magát, de ezt csak Steffen barátunk tudhatja biztosan.
Tervezés : nem hülyebiztos!
összeszerelés: amit már te is említettél...
(Azért nem olyen egyszerü egy cuccra való alkatrészböl egyet csinálni, többen vagyunk akiknek, szüksége van pár próbadarabra, mintára az elsö alkalommal.)
Èn 2 éve lekötöttem az elektronikát a direkt tápról, mert párszor meghülyült, most hogy csak gyújtáson kap delejt, le tud resetelni, azóta nincs ilyen problémám. Nálamnál ezen IC-khez jobban értök, és sokkal szélesebb körben használók modták, hogy az eféle túlcsodulás jelensége, számukra is ismert hiba, de a resetelésen, újrainditáson kivül még ök sem találtak jobb megoldást.
Ne,m is tudtam, hogy belga bár ezt lejjebb Yoss is megírta. Egyébként a legkényelmesebb sisakom volt illetve még megvan csak már nem használom mert elhanyagoltam...
A Lazer Belga gyártó. Nagyon jó sisak, nekem is volt már balesetben a fejemen. Személyes meggyőződésből tartom a boltban, mert bizony anyagilag nem ez a legkifizetődőbb. Aki eddig vitt, az dicsérte utána .
Ha felnyitható kell , akkor a granville utódja a Paname. Milyen méret kellene belőle?
(Van egy akciós L-es a polcon)
Nekem egyszer rendetlenkedett a mccoi, mikor beázott az elektronikája. Szerintem 10-ből 9x az a probléma, hogy beázik, vagy bepárásodik. Én körbe szoktam szigszalagozni a dobozt az osztósíknál.
A tervezéssel nincs gond, német precizitás ugye. A gixer ott üthet be, hogy az egységsugarú user forrasztja be az alkatrészeket a nyákba és köti be a kütyüt. A hibák túlnyomó része itt keletkezik, ebben biztos vagyok. Amit most vettem a leégett helyett, működik, mint az óramű, csak programozni nem tudom, mert a programozó drivere nem megy win7 alatt, xp-m meg már nincsen. Pontosabban még, mert csinálnom kell, ha testre akarom szabni :)
Ha olyan szigorú tervezési és gyártási procedurán menne keresztül mint a gépjármü gyártás alkatrészei, valszeg kevesebb probléma adódna. Ugyanakkor hozzá kell tennem, hogy az enyém a kezdetekben szolgált alapul a fejlesztéseknek, segédanyagok megirásához, vagyis kismilliószor volt bontva, és ha az elején még ügyeltem is preciz visszaszerelésre, késöbb már felületesebb voltam...
"A fiam látott az autós boltba ... csak azt nem értem, hogy én miért nem ? hisz bent voltam !"
A fiadnak biztos jobb szeme van!
Két alkalomma voltam a Kéglinél. Vennem kellett hütöfolyadékot, mert a fókusz elkezdte forralni, miután tömitögélt alkalmaztam. Ìgy le kellett engednem a rendszert, és frissel feltölteni. Àtmostam hütöt kivülröl is...Aztán voltam bent polir wax-ért, hogy a lagziba szépen csillogjon a Ford.
Amúgy meg elég szürke egyéniség vagyok, nem járok palástban, meg glóriával a fejem felett. Meg lehajtott fejjel közlekedem, rövid otthonlétem alatt így is összefutok rég nem látott barátokkal, és egy 5 perces bringaalkatrész vásárlás akár másfél órát is kitölt!
Semmiképpen nem akarom megmagyarázni, hogy a szar azért jó..., de ez egy kb 570 km autópálya a 630 km-böl, a megengedett max sebesség környékén. Ugyanakkor a subi orrszellőzőjét sem tudtam soha használni, mert a 15€ mini plexi olyan turbulenciákat - zajokat kavar, hogy abban sem lehet megmaradni. Így azt gondolom még nincs minden veszve, és nem hibáztatnám azonnal a bukót a motor "hiányossága" miatt.
A plexi csak a Navi miatt van rajta, hogy legyen mi mögé eldugni...
Szerencsés esetben, talán variálva egy kicsit a pleko dőlésszógén (még nem gondolkodom kirakatüveg méretű rendőrpajzsban), jelentősen csökkenhet a zaj.
A mccoi is tudott produkálni újabb hibajelenségeket. Az alapból beállított kb 8 km -es intervallum az Alpok -túra során önmagától megduplázódott 16 km -re. A cross mód is 16 km után adagolt, nem felezte le a távot. Hogy legyen elegendő kenőanyag cross módban használtam.(Az esőmód, tavalyi autóklubos szállítás óta nem működik). Aztán most hazafele , már 24 majd 28km volt az intervallum, és lehet talán elérte a 40-50 km-t is. Nem néztem tétlenül, cross móddal használtam, ami közben visszafelezte távot. Ami említésre méltó, hogy ilyen bizonytalan körülmények között sem kopott a lánc semmit annak ellenére hogy igen komoly teljesítményeket vettem ki a motorból, meg eltelt pár 100 -1000 km mire konstatáltam a rendellenességet.
Ebből sem vonnék le messzire menő következtetéseket. Lehet sebességszenzor megcsapolásánál eloxidálódott a kötés, vagy az elektronikai alkatrészek lábai között keletkezett elektrolit húzza el az értékeket. Ez majd a téli robbantáskor felszínre kerül.
A 104-est meg majd megjáratom a csupasz sr 500-al.
sisak .. nekem még a mai napig meg van a régi agv - néha nosztalgiázom vele . Valahogy arai -nál le ragadtam semmi baj nincs vele se párásodás, se izzadás , se zaj és a szél is csak annyira hallatszik benne ,hogy a sebességet még érzékeld , ne csapjon be a túl nagy csend !
A fiam látott az autós boltba ... csak azt nem értem, hogy én miért nem ? hisz bent voltam !
8 ezret
Tán jobb is, hogy nem sikerült elmennem a közös gurulásokra,
kulloghattam volna a brigád után enyémbe asszem 14e van, még 3mm árok aljáig. És magamhoz képest sztrífájter vagyok, újabban néha 6 ezerig is elforgatom
Köszöni az érdeklődést, jó van
Kellemesen csalódtam benne, jobban viselkedik, mint vártam. Futásteljesítményben nem fogok rekordot dönteni vele, de ezért nem sírok. 8 ezret el fog menni.
Azóta engem a programozás része nem érdekel, föleg mióta volt olyan hogy 80-100km is mentem adagolás nélkül... csak arról gyöz meg, hogy felelesleges a finomhangolás, igen széles a sávban lehet elfogadható kenési eredményt elérni, garantált élettartam növekedéssel. (inkább függhet a jól megválasztott kenöanyagtól az eredmény)
összeszerelés: amit már te is említettél...
(Azért nem olyen egyszerü egy cuccra való alkatrészböl egyet csinálni, többen vagyunk akiknek, szüksége van pár próbadarabra, mintára az elsö alkalommal.)
Èn 2 éve lekötöttem az elektronikát a direkt tápról, mert párszor meghülyült, most hogy csak gyújtáson kap delejt, le tud resetelni, azóta nincs ilyen problémám. Nálamnál ezen IC-khez jobban értök, és sokkal szélesebb körben használók modták, hogy az eféle túlcsodulás jelensége, számukra is ismert hiba, de a resetelésen, újrainditáson kivül még ök sem találtak jobb megoldást.
Ja, holnap megyek a restanciámmal.
Pálinkát birod?
Ha felnyitható kell , akkor a granville utódja a Paname. Milyen méret kellene belőle?
(Van egy akciós L-es a polcon)
A fiadnak biztos jobb szeme van!
Két alkalomma voltam a Kéglinél. Vennem kellett hütöfolyadékot, mert a fókusz elkezdte forralni, miután tömitögélt alkalmaztam. Ìgy le kellett engednem a rendszert, és frissel feltölteni. Àtmostam hütöt kivülröl is...Aztán voltam bent polir wax-ért, hogy a lagziba szépen csillogjon a Ford.
Amúgy meg elég szürke egyéniség vagyok, nem járok palástban, meg glóriával a fejem felett. Meg lehajtott fejjel közlekedem, rövid otthonlétem alatt így is összefutok rég nem látott barátokkal, és egy 5 perces bringaalkatrész vásárlás akár másfél órát is kitölt!
A plexi csak a Navi miatt van rajta, hogy legyen mi mögé eldugni...
Szerencsés esetben, talán variálva egy kicsit a pleko dőlésszógén (még nem gondolkodom kirakatüveg méretű rendőrpajzsban), jelentősen csökkenhet a zaj.
A mccoi is tudott produkálni újabb hibajelenségeket. Az alapból beállított kb 8 km -es intervallum az Alpok -túra során önmagától megduplázódott 16 km -re. A cross mód is 16 km után adagolt, nem felezte le a távot. Hogy legyen elegendő kenőanyag cross módban használtam.(Az esőmód, tavalyi autóklubos szállítás óta nem működik). Aztán most hazafele , már 24 majd 28km volt az intervallum, és lehet talán elérte a 40-50 km-t is. Nem néztem tétlenül, cross móddal használtam, ami közben visszafelezte távot. Ami említésre méltó, hogy ilyen bizonytalan körülmények között sem kopott a lánc semmit annak ellenére hogy igen komoly teljesítményeket vettem ki a motorból, meg eltelt pár 100 -1000 km mire konstatáltam a rendellenességet.
Ebből sem vonnék le messzire menő következtetéseket. Lehet sebességszenzor megcsapolásánál eloxidálódott a kötés, vagy az elektronikai alkatrészek lábai között keletkezett elektrolit húzza el az értékeket. Ez majd a téli robbantáskor felszínre kerül.
A 104-est meg majd megjáratom a csupasz sr 500-al.
A fiam látott az autós boltba ... csak azt nem értem, hogy én miért nem ? hisz bent voltam !
Tán jobb is, hogy nem sikerült elmennem a közös gurulásokra,
kulloghattam volna a brigád után enyémbe asszem 14e van, még 3mm árok aljáig. És magamhoz képest sztrífájter vagyok, újabban néha 6 ezerig is elforgatom
Kellemesen csalódtam benne, jobban viselkedik, mint vártam. Futásteljesítményben nem fogok rekordot dönteni vele, de ezért nem sírok. 8 ezret el fog menni.
És ennyi. Ilyet se veszek. Kössszi