Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet -Viszont elég óvatosan kellett menni, mert a napos részen az út csontszáraz, az árnyékosban meg tök taknyos volt. Hiába, ez már az ősz.
Oszt' peckesen feszelgett e,amaz új ülésben?
Ezek szerint láttál. 9.10-kor indultam Heténybe. Elkerültem egy dobozos teherautót és egy nyerges kőszállítót a nagykanyarban, és egy személyautót Kövestetőnél. A személyautóban ketten ültek és eléggé lassan, kimérten közlekedtek.
Csabi! Felhős volt az idő fél 9 kor Zobákpuszta környékén nem? Heténynél meg milyen szépen sütött a nap pedig
Ilyen nekem is volt a régi firmware-el, csak én észrevettem, mert kint van a kormányon a visszajelzője és látom, amikor pumpál. Amikor feltűnt, hogy már percek óta világít a pumpa led-je, akkor megálltam, tápbizti ki, azt helló :)
Nekem rádásul még 2009-es program van benne, valami 9-es verzó (frame?), pár hónapal késöbb jött ki a 10-es. Irt nekem Gábor vele egy új IC-t. Kb 2000 km keresztül j´öl is müködött, aztán a großglockner elött pár km-rel meghülyült, és folyamatos üzebe vágta a pumpát, kinyomva egy komolyabb adag olajat. Félreáltam, visszapattintottam a régi IC-t, egy flakon féktisztítóval lemostam az olajat a kényes részekröl, majd elmondtam egy imát.
Azóta engem a programozás része nem érdekel, föleg mióta volt olyan hogy 80-100km is mentem adagolás nélkül... csak arról gyöz meg, hogy felelesleges a finomhangolás, igen széles a sávban lehet elfogadható kenési eredményt elérni, garantált élettartam növekedéssel. (inkább függhet a jól megválasztott kenöanyagtól az eredmény)
Ebben az overflow dologban lehet valami, de nekem két évig ment el folyamatosan táp alatt. Ha megnézed, tápingadozásra indul be, addig csak stand-by-ban van. Ezt jelzi is a LED-ek tesztje, amikor pl. ráadod a gyújtást és felvillan mind a három, pedig addig is táp alatt volt. Lehet, hogy ilyenkor reseteli is magát, de ezt csak Steffen barátunk tudhatja biztosan.
Tervezés : nem hülyebiztos!
összeszerelés: amit már te is említettél...
(Azért nem olyen egyszerü egy cuccra való alkatrészböl egyet csinálni, többen vagyunk akiknek, szüksége van pár próbadarabra, mintára az elsö alkalommal.)

Èn 2 éve lekötöttem az elektronikát a direkt tápról, mert párszor meghülyült, most hogy csak gyújtáson kap delejt, le tud resetelni, azóta nincs ilyen problémám. Nálamnál ezen IC-khez jobban értök, és sokkal szélesebb körben használók modták, hogy az eféle túlcsodulás jelensége, számukra is ismert hiba, de a resetelésen, újrainditáson kivül még ök sem találtak jobb megoldást.
Ja. kifújkáltam, kiszárítottam, oszt' annyi. Műxik.
Majd ősszel szeretnék egy panamet, láttad a schubim :D
Ja, holnap megyek a restanciámmal.
Pálinkát birod?
És akkor mit csináltál vele? Mármint kiszáradt és heló?
Ne,m is tudtam, hogy belga bár ezt lejjebb Yoss is megírta. Egyébként a legkényelmesebb sisakom volt illetve még megvan csak már nem használom mert elhanyagoltam...
A Lazer Belga gyártó. Nagyon jó sisak, nekem is volt már balesetben a fejemen. Személyes meggyőződésből tartom a boltban, mert bizony anyagilag nem ez a legkifizetődőbb. Aki eddig vitt, az dicsérte utána .
Ha felnyitható kell , akkor a granville utódja a Paname. Milyen méret kellene belőle?
(Van egy akciós L-es a polcon)
Nekem egyszer rendetlenkedett a mccoi, mikor beázott az elektronikája. Szerintem 10-ből 9x az a probléma, hogy beázik, vagy bepárásodik. Én körbe szoktam szigszalagozni a dobozt az osztósíknál.
A tervezéssel nincs gond, német precizitás ugye. A gixer ott üthet be, hogy az egységsugarú user forrasztja be az alkatrészeket a nyákba és köti be a kütyüt. A hibák túlnyomó része itt keletkezik, ebben biztos vagyok. Amit most vettem a leégett helyett, működik, mint az óramű, csak programozni nem tudom, mert a programozó drivere nem megy win7 alatt, xp-m meg már nincsen. Pontosabban még, mert csinálnom kell, ha testre akarom szabni :)
Ha olyan szigorú tervezési és gyártási procedurán menne keresztül mint a gépjármü gyártás alkatrészei, valszeg kevesebb probléma adódna. Ugyanakkor hozzá kell tennem, hogy az enyém a kezdetekben szolgált alapul a fejlesztéseknek, segédanyagok megirásához, vagyis kismilliószor volt bontva, és ha az elején még ügyeltem is preciz visszaszerelésre, késöbb már felületesebb voltam...
Lásd gáz, és fékkezelési utasítások!
Ami elromolhat, el is romlik :) Nekem elment 30e fölött, mire sikerült leégetnem. Az meg nem az ő hibája volt. Viszont láttad a 40e-t futott láncomat
"A fiam látott az autós boltba ... csak azt nem értem, hogy én miért nem ? hisz bent voltam !"

A fiadnak biztos jobb szeme van!
Két alkalomma voltam a Kéglinél. Vennem kellett hütöfolyadékot, mert a fókusz elkezdte forralni, miután tömitögélt alkalmaztam. Ìgy le kellett engednem a rendszert, és frissel feltölteni. Àtmostam hütöt kivülröl is...Aztán voltam bent polir wax-ért, hogy a lagziba szépen csillogjon a Ford.

Amúgy meg elég szürke egyéniség vagyok, nem járok palástban, meg glóriával a fejem felett. Meg lehajtott fejjel közlekedem, rövid otthonlétem alatt így is összefutok rég nem látott barátokkal, és egy 5 perces bringaalkatrész vásárlás akár másfél órát is kitölt!
Nekem egyszer produkáljon ilyet, én kihajítom a mccoit, az biztos :D
Semmiképpen nem akarom megmagyarázni, hogy a szar azért jó..., de ez egy kb 570 km autópálya a 630 km-böl, a megengedett max sebesség környékén. Ugyanakkor a subi orrszellőzőjét sem tudtam soha használni, mert a 15€ mini plexi olyan turbulenciákat - zajokat kavar, hogy abban sem lehet megmaradni. Így azt gondolom még nincs minden veszve, és nem hibáztatnám azonnal a bukót a motor "hiányossága" miatt.
A plexi csak a Navi miatt van rajta, hogy legyen mi mögé eldugni...

Szerencsés esetben, talán variálva egy kicsit a pleko dőlésszógén (még nem gondolkodom kirakatüveg méretű rendőrpajzsban), jelentősen csökkenhet a zaj.

A mccoi is tudott produkálni újabb hibajelenségeket. Az alapból beállított kb 8 km -es intervallum az Alpok -túra során önmagától megduplázódott 16 km -re. A cross mód is 16 km után adagolt, nem felezte le a távot. Hogy legyen elegendő kenőanyag cross módban használtam.(Az esőmód, tavalyi autóklubos szállítás óta nem működik). Aztán most hazafele , már 24 majd 28km volt az intervallum, és lehet talán elérte a 40-50 km-t is. Nem néztem tétlenül, cross móddal használtam, ami közben visszafelezte távot. Ami említésre méltó, hogy ilyen bizonytalan körülmények között sem kopott a lánc semmit annak ellenére hogy igen komoly teljesítményeket vettem ki a motorból, meg eltelt pár 100 -1000 km mire konstatáltam a rendellenességet.

Ebből sem vonnék le messzire menő következtetéseket. Lehet sebességszenzor megcsapolásánál eloxidálódott a kötés, vagy az elektronikai alkatrészek lábai között keletkezett elektrolit húzza el az értékeket. Ez majd a téli robbantáskor felszínre kerül.

A 104-est meg majd megjáratom a csupasz sr 500-al.
sisak .. nekem még a mai napig meg van a régi agv - néha nosztalgiázom vele . Valahogy arai -nál le ragadtam semmi baj nincs vele se párásodás, se izzadás , se zaj és a szél is csak annyira hallatszik benne ,hogy a sebességet még érzékeld , ne csapjon be a túl nagy csend !
A fiam látott az autós boltba ... csak azt nem értem, hogy én miért nem ? hisz bent voltam !
8 ezret
Tán jobb is, hogy nem sikerült elmennem a közös gurulásokra,
kulloghattam volna a brigád után enyémbe asszem 14e van, még 3mm árok aljáig. És magamhoz képest sztrífájter vagyok, újabban néha 6 ezerig is elforgatom
Köszöni az érdeklődést, jó van
Kellemesen csalódtam benne, jobban viselkedik, mint vártam. Futásteljesítményben nem fogok rekordot dönteni vele, de ezért nem sírok. 8 ezret el fog menni.
"Azért pár száz km után zajosnak ítéltem a Subi felől közelítve a dolgot."

És ennyi. Ilyet se veszek. Kössszi