Èn is 4100 km csavartam a pp-PR1 párosba. Elöl 3mm és kicsit alatta a mintamélység, hatul 5 mm körül. Kb 1300 km autópálya (München-Mo.) a többi Alpok-Olaszo.
Most hogy hazavittem a motort, azon a 630 km-en megnyúztam a 104-est. Az első fél óra a városban fasza volt, hogy pontosan állt a fejemen a bukó, de 50 km múlva meg kellett állnom, és jobbnak találtam használni a füldugókat. 94-es autópályának van egy elhagyatott szakasza, gyér forgalommal, itt megküldtem a csupasz gépet. Tetszett, hogy nagy tempónál, szépen elosztotta a sisak a belseje a terhelést a fejemen, és elég jónak tűnt az aerodinamikája is. Azért pár száz km után zajosnak ítéltem a Subi felől közelítve a dolgot. A szellőzése briliáns, de valahogy teljesen zárt belepöknél is bekever valamit a plexi mögé, ami egy kicsit olyan huzatosnak érezteti a bukót. Ha a tenyeremmel elzártam az állam alatt, akkor csendesebb, meg huzatmentesebb is lett. Lehet hogy a nagyobb méretben kiegészítőként kapható bogárhálóval orvosolható ezen két probléma számomra. Nyilván a zajra való érzékenység, kényelem, huzatosság elég szubjektív emberi tényező. Már részről az össze funkció remekül működik rajta, masszív minden tekintetben, csak még keresgélnem kellett kezelőszerveket, nem volt túl sok lehetőségem a 6 órás út alatt nagyon bevésni.
Múlt héten vizsgáztattam 1400-est Bicskén. Nem találtak kivetni valót rajta, de azért rákérdeztem, volt -e lecserélt első féktárcsáknál fékerő ingadozás. (2 éve alig bírták áttuszkolni a vizsgálaton, már olyan kilengéseket produkált, és komolyan berázta a motort, így egy éve cseréltem le.) Mondták hogy ingadozott, de tűrésen belül volt.
Azt hiszem ennek a motornak ez a keresztje...
huh, nagyon szar ez a bt023 , mennyit elmentek...
ehh vissza kell térnem a régi módhoz, akkor contival én is elmentem 19-et...azóta egyenesben gyorsultam...
Szívesen osztom meg azt a csekély tapasztalatot, amivel rendelkezek!
Oké, hogy a te BT023-asodban már több van, de a tiéd "csak" 650-es az enyém meg 1250-es, és egyedül, minimum hátsó, de néha oldalsó dobozok nélkül sosem motorozok!
Köszi a választ... A gumi nagyon csukló és motor függő messze menő következtetést nem szabad levonni kinek menyit megy el egy gumi...Nekem a BT23-asba 16 ezer van most...
Caberg Konda. Már nem lehet kapni ezért nem írtam típust, de a következő sisakom is Caberg lesz.
Tökre meg voltam vele elégedve, a mechanika és a szerkezet még tökéletes.
Ameddig pedig nem tudtam, hogy a súlyt is kell(ene) nézni, addig azt
sem tudtam, hogy a majdnem 3 kilós sisak, az nehéz .
Viszont legalább engem nem köt ez a szempont a következő sisaknál sem.
Ennél már csak könnyebb lehet .
Én is azt használok már 3 éve, bár sajnos ezt jövőre kénytelen leszek cserélni.
Sajnálom, mert alapvetően szerettem, de a bélése eddig bírta a 3 évi szinte minden napos nyúzást.
Adatlapomon az utolsó képet kivéve még ez van.
A következő mindenképp olyan lesz, ami pápaszem kompatibilis.
Most hogy hazavittem a motort, azon a 630 km-en megnyúztam a 104-est. Az első fél óra a városban fasza volt, hogy pontosan állt a fejemen a bukó, de 50 km múlva meg kellett állnom, és jobbnak találtam használni a füldugókat. 94-es autópályának van egy elhagyatott szakasza, gyér forgalommal, itt megküldtem a csupasz gépet. Tetszett, hogy nagy tempónál, szépen elosztotta a sisak a belseje a terhelést a fejemen, és elég jónak tűnt az aerodinamikája is. Azért pár száz km után zajosnak ítéltem a Subi felől közelítve a dolgot. A szellőzése briliáns, de valahogy teljesen zárt belepöknél is bekever valamit a plexi mögé, ami egy kicsit olyan huzatosnak érezteti a bukót. Ha a tenyeremmel elzártam az állam alatt, akkor csendesebb, meg huzatmentesebb is lett. Lehet hogy a nagyobb méretben kiegészítőként kapható bogárhálóval orvosolható ezen két probléma számomra. Nyilván a zajra való érzékenység, kényelem, huzatosság elég szubjektív emberi tényező. Már részről az össze funkció remekül működik rajta, masszív minden tekintetben, csak még keresgélnem kellett kezelőszerveket, nem volt túl sok lehetőségem a 6 órás út alatt nagyon bevésni.
Múlt héten vizsgáztattam 1400-est Bicskén. Nem találtak kivetni valót rajta, de azért rákérdeztem, volt -e lecserélt első féktárcsáknál fékerő ingadozás. (2 éve alig bírták áttuszkolni a vizsgálaton, már olyan kilengéseket produkált, és komolyan berázta a motort, így egy éve cseréltem le.) Mondták hogy ingadozott, de tűrésen belül volt.
Azt hiszem ennek a motornak ez a keresztje...
Mikir, hogy birja a pr?
en meg mindig a pr csaladot tudom ajanlani...
Nálam a bt023gt szélső harmadai kopásjelzőn a közepén van még kb 2mm,sztem egyenesen haladva kibír még 2000km-t.
Egyébként fordítva simán játszik a dolog, főleg oldaldoboznál... nevezetesen a rossz gumi megeszi az oldaldobozokat (is)
ehh vissza kell térnem a régi módhoz, akkor contival én is elmentem 19-et...azóta egyenesben gyorsultam...
Oké, hogy a te BT023-asodban már több van, de a tiéd "csak" 650-es az enyém meg 1250-es, és egyedül, minimum hátsó, de néha oldalsó dobozok nélkül sosem motorozok!
AGV Longway.
5-éves, egész jól bírja.
Tökre meg voltam vele elégedve, a mechanika és a szerkezet még tökéletes.
Ameddig pedig nem tudtam, hogy a súlyt is kell(ene) nézni, addig azt
sem tudtam, hogy a majdnem 3 kilós sisak, az nehéz .
Viszont legalább engem nem köt ez a szempont a következő sisaknál sem.
Ennél már csak könnyebb lehet .
Ehhez képest a BT023 úgy látom, elég gyengén teljesít!
Sajnálom, mert alapvetően szerettem, de a bélése eddig bírta a 3 évi szinte minden napos nyúzást.
Adatlapomon az utolsó képet kivéve még ez van.
A következő mindenképp olyan lesz, ami pápaszem kompatibilis.