Nézd ............ 3 szivó szelep , 2 kipu . egyűt mozgó dugatyuk , fő tengely egyelitövel olajnyomásos váltó a , ráadásul a forgatyús felet ..
ez már magyaráza is az olaj fogyit amúgy ez öt szelepes betegség régi Yamaha áldás
Ez ami hozzám jár ez is kajol 46 000 van bent ujonan lett véve , második motor
Ne foglalkoz vele eszi ..eszi 1000 km / 0.8 litert eléri akkor vakarozál .. adig felesleges .......
Külömben el mondom .....minden motor eszik olajat még az is amiben szinten marad a nivó .... kb 1000 km/ 1dl
Nekem a Laser Granville volt igen jó, balesetet is jól bírta mikor a kocsi alá beszorult és nem nyílt fel, sőt észre sem vettem csak amikor nem bírtam kihúzni a fejem....csendes és a mechanikája jól és stabilan keményen zár. Mondjuk nem biztos, hogy lehet még kapni, de biztos van utódja és nem volt drága cucc.
Azért nem minden oké Eszi az olajat kb 4 dl 1000 km-re. Azt mondják egyesek, hogy ez nem gond ez ilyen. Szerinted? Pedig elvileg 59000 km van benne és ugyis néz ki.
Ki mondta hogy rossz? Csak vásárlás után két héttel elkezdett szívatni a rágatásával, és ez nem nagyon tetszett, mivel az előző motorom 8 év 70 ezer km alatt se hagyott az útszélén. Ez meg igen. Toltam is vagy 2 km-t, akkor nagyon elegem lett belőle. De megjavult és most már kezdem megkedvelni.
Szia conquistador! Igen tényleg jól sikerült túra volt nagyon jókat motoroztam, szép helyeken. A motorom is hibátlan volt pedig első nap volt egy kis félsz bennem , hogy esetleg cserbenhagy de szó sem volt róla.
Egy félig szétcsúszott csatlakozó kábel okozta a galibát, nem karbi volt se nem gyertya.
Amúgy hozta a várakozást amire vettem a gépet ez tényleg hegyi utakra való nyomatékos gépsor.
A sok le hülyézéstől úgy le gatyásodtam , hogy magam kell szereljem a gumit . 0 óra oo perrckor van szoli átvét .. hol Szombathelyen hol 30 -as - 40 -es vonal bármelyik állomásán vagy a fradiba így hajnalban már hidi van .... 4800 ment el 16 000 ft ért https://www.facebook.com/photo...
Meg jött a segély vettem 2 pár racetec turosat meg egy azzaro párt jövöre ...
Ha már pasztával összeraktad, hagyd, és figyeld meg meddig bírja. Vannak olyan paszták, amelyek nagyon tutik, sokszor szétszedni is dinamittal lehet. Nálunk pl. Retech szokott lenni, úgy tömít mint az állat.
ez már magyaráza is az olaj fogyit amúgy ez öt szelepes betegség régi Yamaha áldás
Ez ami hozzám jár ez is kajol 46 000 van bent ujonan lett véve , második motor
Ne foglalkoz vele eszi ..eszi 1000 km / 0.8 litert eléri akkor vakarozál .. adig felesleges .......
Külömben el mondom .....minden motor eszik olajat még az is amiben szinten marad a nivó .... kb 1000 km/ 1dl