Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

huh , vaz, azt hittem vidéken mérsékeltebb áron nyomja...
78e Ft, viszont a kényelme az valami király.
mennyi volt ha megkérdezhetem?
Csabu!

Ami szép az szép! Gyönyörű az ülés,mint mondtam én kicsit feljebb tetettem volna a tanknál. De hát könnyen van akinek lejárt a hitele!
Vadásznak gyári a futóműve. Én is voltam vezetéstechnikai tréningen, nagyon hasznosnak találom és mindenkinek ajánlom.
Készen van az ülésem, egy és háromnegyed órát ültem rajta hazáig, mint egy fotel. Irtó kényelmes. Többet nem is fényezek rajta, ha valaki Baranyában jár és 650/1250-ese van, kölcsönadom neki egy karikára. Minkét ülés zselébetétes, komfortra átalakítva. Ülőfelületek ívesek, utas nem csúszik előre.
It ide a srac sokai vadaszgoreny neven. Pl O szerelte be az elso mccoit is a bandijaba, amitol neki 100ezret ment a lanca. Kraven a tanu ;-)
taschner!

Figyuzz ide! Neked sajnos tényleg van valami kis zűr az agyadban sajnos! És ez nem csak az én meglátásom,hanem még jó párunké itt a Bandit-os fórumon! Ami a lényeg:nem fikázta itt senki azt a plexit,csak mindenki elmondta a maga véleményét róla,hiszen azért van a fórum többek között!
Én magam is elmondtam,hogy biztos jó,de egyszerűen nem illik össze a Bandittal,de olvasd el amit írtam,feltéve ha tudod értelmezni!
Más sem fikázta,és elismertük,hogy jó-jó,de egyszerűen rondítja a motor össz képét! Ez egy,vagy inkább több vélemény volt tőlünk. Én pédául az un."vérnyúl" plexit sem tenném fel soha,mert szerintem rondán mutat a motoron,de ha valakinek így jó,akkor nosza,tegye fel!
Ami pedig a baráti körömet illeti,köszi jól vannak és nem kevesen,többek meg rajtad röhögnek mekkora egy .....vagy!
Persze hogy gyarival. Olyan temponal nem jon elo a hinta.
Allitsd magadra az elofeszejt, azt' adja neki ;-)
Szerintem a darazsgarazs.hu elég beszédes ami a kesztyűk elérhetőségét illeti.
Más:
Mibe fáj ez az AGO-s műtét?
Megint más:
A főoldalon a rendőrös cikkben a srác vajon gyári futóművel megy olyat amilyet?
..én személy szerint ez a toldó volna az utolsó, amit egy jól leszigetelt forrasztás helyett használnék.. A pára majd szép lassan oxidréteggel vonja be az amúgy is minimális érintkezési felületet, aztán a többit már eltudod képzelni..:-) De ez az én személyes véleményem..
Neked is kösz - a Praktiker után ez a 2. legdrágább hely:-)))
(ott 990ft a 10db)

Találtam 40ft-ért is, de 2500 a posta.....
Az előbbi link a legjobb ár....darabra is olcsóbb, és a posta (futár) is csak 1200.
Köszi!

Ez az.....de már megtaláltam mint KÉSES LEÁGAZTATÓ néven. Ellenben ez volt a legolcsóbb hely, szóval már meg is rendeltem:-)))
Amúgy az öreg kawa nem rendetlenkedik ? mennem kell jöttek ... hala
igen

4 -dik éves autó - motor szerelő most kezdi a tecnikusit

már 6 éves korában motorozot.............. a lányom 5 évesen kezdte és a nejem is motorozik
XX-et már láttam közelről, így nagyjából tisztában vagyok a méretekkel. De elég kicsinek tünik a srác alatt. Ő is a Te nyomdokaidban lépked? Együtt nyomjátok a műhelyt?
Kábel toldó . Talán ez segít.
Piti 1

köszi az sms . sok ilyen jelegű írást és igenlést kapok ,, Nem a motoros tempóval van a baj ,,,,,,,,,hanem " más szemében a szálka sajátjában a gerenda . Mindenkit személyesen vissza hívók ............ próbáltalak vissza telozni de sajna nem elérhető , még probálak

üdv tasi

kicsi fiam a nagy motoron ! csak ő érdekel

és még egyszer köszi
Segítség: Általában pótféklámpához is adnak ilyet
Emberek!

Arra tudja e valaki a választ, hogy mi a fenének hivják azt a kis pici, műanyag, kis lemez darabbal a belsejében, összepattintós vackot, amivel kábelt lehet bekötni egy meglévő kábelhez?

Az alap kábelt az egyik részbe kell betenni, majd a másik kábelt mellé...a műanyag fedőt ráhajtani, és összenyomni?
Így nem kell vágni, blankolni, forrasztani....

Van még pár db itthon de kellene. Én utoljára az OBI-ban vettem, de nem tudom a nevét - így a neten se tudok rákeresni.
Elsősorban nem a teljesítmény növelése volt a célom hanem, hogy lineárisan menjen ne legyenek lyukas helyek....A mérések alapján ahol használtam ott volt a legrosszabb 3 - 6 ezer között. Ez most megszűnt, minden fordulaton erősebbnek érzem mint amilyen volt. Szerpentines részeken nagyon érezhető volt, hogy valami nincs rendben vele többször kelet alacsonyabb fokozatba kapcsolni az emelkedőkön. Az áttét hosszabbítása is nagyban befolyásolta a menettulajdonságot, viszont így beállítva a sok kilométer ellenére mint ha kicserélték volna a motort.

- FI Tuner Pro injektorvezérlő elektronika

- Az összes injektoros Suzuki modellhez

- 11 gázálláson és 500 fordulatonként állítható

- -10% és +15% közötti állítási lehetőség

- 4 illetve 8 injektor vezérlés

- 3 térképes üzemmód (MAP1, MAP2 és ZERO MAP)

- Számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül

- Teljesítmény és nyomaték növekedés

- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás

- Lineáris és dinamikus gázreakció

- Egyszeri ingyenes fékpadi beállítási bón

- Egyszerű beszerelés (az ECU/ECM programozói csatlakozójához)

- Időjárásálló kivitel

- Kicsi, kompakt méret

- A csomag tartalmazza:

FI Tuner Pro injektorvezérlő elektronika

USB kábel

Kétoldalas öntapadós rögzítő

2 darab gyorscsatlakozó

Egyszeri ingyenes fékpadi beállítási bón

Szerelési útmutató

HealTech matrica

- 1 év garancia
Szerintem meg szép munkát végeztél.
Nekem nem tetszik , de mégsem fikázom , és magamban tartom . Mert tiszteletben tartom azt a tényt ,hogy neked viszont tetszik és meg véd a széltől.. és pénzedbe került és meg dolgoztál érte ................... de sajnos vannak emberek akik halál menőből és unalomból , azt hiszik ha másét le fikázzák akkor az Ő dolgaik jobbak lesznek és értékesebbek Máris különb embernek hiszik magukat, pedig szánalmas ahogy a monitor mögül próbálják saját hiányóságaikat mások lenézésével palástolni .... olykor ki derül ,hogy a sok dicsi és a menő mögött semmi nincs .. csak egy vágy ! , egy magányos barátok nélküli egyén !, esetleg egy szakadt koton eredménye !

A motor a lényeg és ,hogy gurul
Látod Zsolesz !

Ezekkel van tele a forum ..........................itt letebb !

Múltkor jól mondtad , tiszta szar már ez a" sport motor "