Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jövőre valaki megy egy Horvát-Albán-Szerb-Montenegró stb... túrát, szívesen csatlakoznék, arra még nem voltunk.
Ja, sátras buli nem érdekel, sajnos túl öreg, és kényelmes vagyok hozzá!
Az általad kérdezett részek "átlagosak".
Van ahol vadi új aszfalt szőnyeg van, van ahol kicsit foltozott, de élvezhető!
Tisovec
Jajdefasza, be van tervelve egy program aug31 szombatra, része lett volna az 577 is....A Hnusta Jelsava rész milyen? Illetve a Tisoves-Murán szakasz?
Mi tegnap a Szlovákoknál voltunk.
Kinéztünk az 577-esre, meg Besztercebányára, Donovalyba stb...
Ha valaki kanyarogni akar az 577-esen, jelzem, hogy csak az egyik oldala "használható", a másikat most toldozzák, foldozzák.
Nem egyben aszfaltozzák le, hanem hol az egyik oldalon valamennyit, ahol nagyon rossz, hol a másikon.
Szóval már nem lesz olyan, mint volt.
Meg biztos van valami jól sikerült kommunikációs módszerük a rendőrséggel.
Mikor másodszorra mentem le a fogadóig, már ott voltak a rendőrök.
Persze lehet, hogy véletlen.
Reggel 9.00-kor indultunk Kazincbarcikáról, este 20.00-ra értünk haza, ebben volt néhány megálló, és egy meleg ebéd.
620 km lett a vége.
Szuper augusztus 20.-ai program volt!
Mármint fékkar bezsíroz.
A wd tűzoltani jó, de végleges megoldásként valami konzisztens kenőanyagot javasolnék. Fék le, bezsíroz, fék vissza.
Meg a nyeregben a dugattyúkat illik azért szezononként megpucolni.
A WD 40 mindenre jó, még talán a szúnyogcsípésre is:)
A fiam robogóján volt ugyanez a tünet, azon is a fékkar szorult.
WD 40 meggyógyította.
Mi is voltunk a Mangarton, nekünk szerencsénk volt az időjárással, nagyon jókat motoroztunk.
jut eszembe, olyannal már találkoztál, hogy nem tudom finoman húzni a fékkart, mert hirtelen ráfog, úgy érzem szorul és nyikorog, de a fékkar maga? Ott is van vmi kenési lehetőség? Szerintem nem a nyereggel van a gond, inkább a fékkart érzem nehezen mozgathatónak egy bizonyos pontnál....
Porvédő nincs befordulva/szétmállva.
Pont most vittek egy 60e körüli K3-ba gyári karmanytú/porvédő szettet, ugyanez volt a tünet, hogy szorul a fék.
Köszi az infókat!
A barátod elérhetőségét is megköszönöm, gond esetén jól jöhet. Az adatlapomon található webcímen van elérhetőségem.
Még egyszer köszi!
Ha nincs benne 1000km akkor vidd vissza gariban.
Ne fékezz vele ,ha így így is meleg,akkor nem jó.
Ez a táj nekem sem szokott unalmas lenni! Valahogy nekem inkább ez a része jön be jobban,mint az Alpok!
Sziasztok Banditák!

Két szakmai: Normális dolog, hogy még ezer Km sincs a gépben és már szól a szelep? Persze szarok rá de azért idegesít....a másik, ami jobban zavar, hogy szorul a hátsó fék.
A munka hengereket fényesre tisztítottam, a betétek szélét megreszeltem így az sem szorulhat és ennek ellenére nem az igazi. Persze még nem mentem azóta vele. Eddig a sarokig is forró lett a tárcsa. Azt gondolom, hogy nem kéne melegnek lennie, csak langyosnak...
Tapasztalat van ezzel kapcsolatban valakinek?
Előre is köszi!
Én meg a Gor­don-tetőn kaptam lencsevégre hétvégén a Krisztus kilátót.
én se unatkoztam itthon
Sziasztok!

Erről a Banditáról tudtok esetleg valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_s_band
it_csere-7021366

Köszi előre is az infót!
Ez pedig a Mangart
Az ilyen képek láttán sajnálom hogy itt a fórumban nincs Like
Üdv Gnesau-ból! Tegnap a Vrsic hágónál jártunk, ez a 43-ik kanyar a számozott 50-ből Most szívacs van szakad az eső, itt ragadtunk a szálláson
köszi
blue devil neked is
Amúgy meg a fórum használatához egy észrevétel:
Volt itt a fórumon egy kérdező, aki nem kapott abszolút választ a kérdésére. Megsértődött és itt hisztizett egy sort hogy nem foglalkozunk vele, átnézünk rajta, lekezelő nagyképű köcsögök vagyunk.
Holott nem erről van szó, ha valaki kérdez és válasz nem kap, annak az az egyszerű oka van, hogy nem tudja a kérdésére a választ senki.
Te a választ megkaptad. Méghozzá azonnal.