Nekem a 10 napos túrán kb. félidőben egy éjszakás ázás után behalt a hátsó fékem (beégett/berozsdált, a betét meglilult), és rohadtul hiányzott. Még javítani is próbáltam a helyszínen, de csak kicsit lett jobb. (azóta itthon már megcsináltam rendesen)
Szóval én használom a hátsó féket.
Mivel kezdő már nem vagyok, csak profi lehetek.
Ezek szerint nem motoros fórumozol régóta... .....amelyik csapatban feltűnnek a sportolni vágyók azok hamar eljutnak arra a szintre, hogy a hátsó féket akár le is szerelik.... ......mondjuk ez a Banditosokra kevéssé igaz, itt még nem láttam erről az évek alatt egyszer sem polámiát, de az összes többi sportosabb topikban igen....
Erről még nem is láttam vitát Mondjuk, ezt eszembe se jutott sose megkérdezni. hogy mi a jó? Én kanyarban azt használom, mert úgy érzem, akkor sokkal stabilabb, de nem tom, hogy ez helyes használat-e, csak így érzésből nekem ez a jobb.
Régen egy másik fórumon az lett a végkicsengése ennek a hátsófék "anyázásnak" (mert ott odáig fajultak a dolgok) hogy:
-Kezdő: Általában használja
-Haladó : Általában nem használja
-Profi: Megint használja
Pedig az fontos. Kanyarban főleg, de satunál se árt stabilizálni.. De persze mások mindig jobban tuggyák
Én vállalom a gyíkságomat és bevallom: szoktam használni :)
Idén nem sokat voltunk a szlovákoknál, de ahol jártunk a régi szokásos útvonalakon ott szinte mindenhol az út minősége nagyon legatyásodott, szinte mindenhol telke lett kátyúkkal.
Nem a fékbetétet hanem magát a motort, de amúgy a hátsó féket sokan alig használják...nézz be 1-2 sport topicba....és nem csak oda mert elterjedt nézet a hátsó féket használókon történő mulatozás sok túrás gépekkel bíró topikban is.....
Mondom, én is csak kb. 2 hetet, de jó nekem az 1-1,5 is. Mondom, ilyen alkalmazkodó figurák vagyunk a motorommal. Egyébként is gondoltam rá, hogy a magyar borvidékeket (Tokaj, Eger, Villány) körbe kéne néznem (hánynom ), úgyhogy akkor a felmaradó időt majd legfeljebb arra szánom. Meg Mikirre, hogy beépítsen nekem egy olajzót.
Hejj, mindig tanulok valamit itt a fórumon. Hogy lehet a fékbetétet ritkán használni? Vagy ti tudtok a megállásra jobb alternatívákat, mint a fékezés? (pl. fékezőernyő, söprűnyél a küllők közé, ilyesmi.... ) Ha igen, ne kíméljetek az ötletekkel. Én még ilyen maradi típus vagyok, ha meg akarok állni, fékezek....
Mindez egész jól hangzik, úgy, hogy nem riasztottál el!
Mi is "tengerbuzik" vagyunk feleségemmel együtt, úgy, hogy a pár nap a tengernél is oké!
Egy gondom van csak!
Minderre mi nem szántunk 3 hetet, sőt, kettőt sem, max 1-1,5 hetet.
Mind időben, mind anyagi szempontokat figyelembe véve nekünk ez így jobb lenne.
Az utóbbi időben sok ilyennel találkozom...általában olyanoknál akik vagy végig koptatják a betétet (amúgy teljesen jogosan hisz azért van) vagy ritkán használják.
Daty én megyek. Kiveszek vagy 3 hét szabit (minimum), leszek kicsit otthon, a többit (saccra 2 hetet) motorozással töltöm. Konkrét terv még nincs, eddig úgy gondoltam, Bosznia, Horvátország, Montenegro. Ja, és minimum egy hét ebből tenger mellett, mert tengerbuzi vagyok. Persze más-más helyen. Megtervezhetjük akár közösen is. Eddig a csapat belőlem és a motoromból áll, ógyhogy elég jól tudunk alkalmazkodni. E három ország nyelvét beszélem is. Sátorozni én se akartam. No, fent a labda.
Mint ahogy az öcsém szokta mondani, az egyszeri orvos ("derék fölött aszpirin, derék alatt hashajtó") után szabadon: két dolognak kell otthon lenni, és bármi is a baj, az egyik jó rá. WD40 és pillanatragasztó.
Dobsina, az király!
Szóval én használom a hátsó féket.
Mivel kezdő már nem vagyok, csak profi lehetek.
-Kezdő: Általában használja
-Haladó : Általában nem használja
-Profi: Megint használja
Én vállalom a gyíkságomat és bevallom: szoktam használni :)
Mi is "tengerbuzik" vagyunk feleségemmel együtt, úgy, hogy a pár nap a tengernél is oké!
Egy gondom van csak!
Minderre mi nem szántunk 3 hetet, sőt, kettőt sem, max 1-1,5 hetet.
Mind időben, mind anyagi szempontokat figyelembe véve nekünk ez így jobb lenne.