Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy 68 Ohm 10 wattos ellenállás lámpánként sorba kötve, azzal már villogni fog, viszont a vészvillogás csak akkor fog menni ha alapjáraton ketyeg a motor. Álló helyzetben csak halványig villan fel. Az ellenállás meg melegszik mint az állat ha sokáig üzemel.
Kérdésed az volt, hogy vettél ledes indexeket és szarul villog, mit csinálj, próbálkozz előtét-ellenállással, vagy cserélj villogó relét?
A választ azonnal megkaptad, menj el egy motorosboltba és vegyél egy ledes indexhez való villogó relét.
Az előtét ellenállás eléggé melegszik használat közben, tehát jobb ha inkább relét cserélsz, az elektronikusan villogtatja az indexeidet.
Mivel úgy gondoltam, válasznak ennyi bőven elég, nem eresztetten hosszú lére a válaszomat (ráadásul indulás előtt olvastam a kérdést, gyorsan odapötyögtem neked és rohantam el itthonról).
Mivel a választ tőlem megkaptad, a többiek azért nem reagáltak még pluszban.
Sok balesetmentes (kutyaszarrmentes) kilométert kívánunk a Bandit fórum nevében. Bármilyen további kérdésed van, mindenki -aki tud válaszolni- biztosan szívesen segít neked.
Erik volt....

A mélység?
A rendőr szerint kevés
Erik szerint sok
Én azt mondom (csak képen láttam), hogy az már konuszos volt, vagyis kopásjelző (ha nem ott, akkor 100km múlva)


De náluk a fő gond az volt, hogy belefutottak egy HD fesztiválba és ugye kifelé jövet mindenkit vámoltak a yardok.

Mi 2 hétre rá voltunk kint.....5 nap alatt 2 rendőrt láttunk, azok is egy buszmegállóba mértek - pedig Góliát cimbinek már kopásjelzője se volt hazafelé:-)))
? Ahogy látom kérdeztél - és kaptál választ?
Akkor milyen kutyaszar a mostani témád?


Gondolom azért nem írták neked, hogy milyen ellenállással játsz, mert nem tudják - Én se tudom. De ha bemész egy motoros boltba (mint azt már leírták) akkor megveszel egy relét, amit simán beraksz a régi helyére és kész.
Köszönöm szépen a sok sok hasznos információt és segítséget amit eddig kaptam azt hiszem ennyi elég is volt a fòrumokból egy zsák kutyaszartól több segítséget kapok. ( persze erre biztos veszik a fáratságot válaszolni de ne fáradjatok felesleges.. :)
Erik járt úgy...

Itt a hozzászólása
kinek vették le rendszámát ausztriában nem megfelelő profilmélység miatt innen a fórumról?
és mennyi volt az mm-ben?
emlékszik valaki?
Nem tudom, hogy melyik útvolnalon mentek, ettől függetlenül számítsatok nagyon szar utakra, helyenként az aszfalt teljes hiányára is akár.
Bankkártyával nem fizetnék, inkább váltanék pénzt előre. Vagy ha igen, akkor nagyon megnézném, hogy mennyit emelnek le róla, figyelembe véve, hogy külföldiek vagytok. Először pár héttel ezelőtt fizettem ukrán bankkártyával tankolásért - érdekes volt, hogy a kártya lehúzása után PIN kód megadása nélkül leemelték a pénzt a számláról Illetve még tankolás téma: európai államoktól eltérően Ukrajnában tankoláskor először közlöd a pénztárossal, hogy mennyit szeretnél tankolni (x liter, vagy tele: "gyevjánasztá pjátavá, palnöj bák"), aztán indul a folyamat.

A jagellók nagyon geciládák, külföldieket szeretik levenni, minden ok nélkül

Egyébként van odesszai motoros ismerősöm, ha segítség kell, megadhatom az elérhetőségét (feltéve ha valamelyikőtök beszél oroszul).

Nagyjából ennyi.
lemaradt!
Sziasztok!

Nem sokára külföldre utazom, és mivel haza jövetelem pontos dátuma még számomra is ismeretlen, gazdasági okokból kénytelen leszek megválni szeretett Banditám-tól

Ráadásul terveim szerint, haza jövetelemkor a nagy testvérére szeretnék felülni , így most a felesleges kiegészítőimtől is megválnék: Térdmelegítő, tanktáska, LS2 bukósisak.

Kérlek, ha van ismerős akit érdekel, említsétek meg neki. Info privátban: isi02@citromail.hu
+3630/6514833

Részletek az alábbi linken:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_bandit-71108
28

Köszi mindenkinek!
Szia

26-án indulunk Odesszába. Mire számítsunk Ukrajna területén? Bankkártya használat biztonságos? Esetleg Transnistriáról tudsz valamit?
Köszi
ok, köszi mindenkinek!
Jó kis nap volt. Bánki tó....
Az 1250-es 2007-ben már injektoros volt. 2007 októberben vettem át újonnan, abban az évben került először forgalomba a típus. A 650-est nem tudom.
Akkor az én nagy bandim a jövőből jött mert 2007es és injektoros
2007.....

De csak a 650-es. A 1250-es ha jól emlékszem 2008-ban jött
Legalábbis a 650-es.
2007-től lett injektoros.
köszi
2008-tól injektoros.
Most érkezem Montenegro-Horváto.-Bosznia 8napos túrából. Hát eszméletlen. Aki még nem járt arra, sürgősen pótolja!

Valamint felmerült bennem egy kérdés, de neten eddig nem sikerült megtalálni a választ rá: Melyik évjárattól lett injektoros a Bandit?
Szervusztok Bandit tulajok,

Hű társam, aki 2009-2013 között megbízhatóan szolgált, rendületlenül, annak ellenére, hogy kapott hideget-meleget, ezentúl a napfényes Krim-félszigeten boldogítja következő gazdáját

Vásárláskor 26 eKm-t mutatott az óra (olasz import motor volt, valójában több is lehetett benne...), 5 szezon alatt 33 eKm-t tekertem bele. Ha nem gyilkoltam folyamatos jelleggel, akkor az olajat sem ette ipari mennyiségben Váltónak volt kis Ikarus hangja, de semmi vészes

Elpotyogtattam érte pár könnyet, mikor utoljára láttam. Nagyon a szívemhez nőtt, igazán szerethető, agyonvághatatlan motor, valódi all-rounder. Ennél rosszabb motorom ne legyen

Széles utat, gumifákat
Gyari cuccok vannak hozza, kuldj a mailemre egy alvazzamot
Sosem volt idomos motorom, megoldom en a turat igy is ;-);-);-)
Hátha valakit érdekel .
http://www.kepesmotor.hu/olaj_...