Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig csak négy csavar ))) Ha rápróbálod, vigyázz, a csavarokat nagyon ésszel húzd csak meg, a hűtő alumínium, nagyon könnyen megszakad a menet. Egyébként pont rá kell mennie és a hűtőn elöl felfekszik. Bogár utána nem lesz a lamellák között.
Még a raktárban van.
Az a szitu, hogy lusta vagyok bepróbálni a gépre, és utána szintereztetni.
Hűtő védőrácsnak mi lett a sorsa?
Ki tudja? Lehet hogy "Tanaka San" boldogan mosolyogna, mert az ő ázsiai ülepének semelyik része nem éri el a széleket.
Ott ahol gyárilag az a buzi él volt benne. Az le van kerekítve, a többit meg majd meglátom. Mindenesetre azt ültetném rá élete végéig aki így megtervezte és legyártotta.
Továbbmegyek, lehet hogy pampognék is, hogykéremtisztelettel az ülőfelületenkénti összeg az nálam az ülőfelület egésszére vonatkozik...Elnézésthogy, kéremkapcsoljaki
Nekem ez csak ott félő, hogy az oldalakon a belső comb résznél mennyire lesz kényelmes?
Amúgy én is azt hittem az egész felületet burkolják, de ezek szerint kizárólag a segg van párnázva.
Én is ezt akartam mondani hogy keveslem a zselé felületét, de aztán azzal nyugtattam magam, hogy majd a gyakorlati tapasztalatok után , megvárom Csabu visszajelzéseit.
Rendben, köszi, élni fogok vele. De mivel azt nem rögtön lesz, addig is várom, hogy te mit mondasz.
Ha Baranyában jársz, elviszed és kipróbálod.
Akkor jól láttam.
Főleg a V4 játszana igazából, de nem találtam 25kW -ost. Tudsz esetleg?
Vfr400?
Ha olyan, akkor siman megvan a 200...
Magam se tudom, miért, de ezt én úgy képzeltem el, hogy teljes szélességben zselés
Szívesen látok bárkit, és mint mondtam, képlékeny is a dolog, hajlok a jó szóra, amit a többség akar. Egy dolog van nálam kizárva, a "versenytempós", "fülön fordulós" motorozás. Az nem az én világom.
Hidd el faszi, megvenném. De Ak jogsival nem vezethetem. Ezért ilyen szűkös a választás. Nem akarok 1-2 hengeres motort, sor4 -et akarok, de nem 250 -est. Arról már rég letettem, hogy 250 -es motorom legyen, nem lehet jót találni olcsóbb árban, szövetig kopott gumi általában alap, szét vannak hajtva, stb.. Ami jó az fél millió felett van.
Ez egy szar érv tudom, mert amit kinéztem az sem jó, az is egy szar. De legalább 400ccm.
Látom nem csak nekem ilyen krucifixes az egész szerelős téma.

Igazából elindult, de így motorhibásan megvenni nagyon gondolkodom még. Félek, hogy 200-300ezer környékén állna meg egy felújítás, ha olyan a probléma.
Ha már sport suzuki:
100X inkább ez:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-6805635


vagy ez
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_600-6805635
Ahogy megfordult a fejedben, úgy felejtsd is el azonnal.
Valami hasonló érzés volt bennem is
Heló!
Ha értesz hozzá, vedd meg 150 ezerért, ha szerencséd van, lesz pár átszerelt nap után lesz egy jól működő motorod.
Ha nem, akkor a romot eladod ugyanannyiba és csak az átírást buktad. Fenti összegnél egy forinttal ne adjál többet ilyen motorért, ami be sem indul.
Amúgy kellemes napot szereztél a sztorival.
Konkrétan az alábbi résszel: Aszondja a szerelő, hogy nincs kompresszió, kitakarította a karbit, de UTÁNA sem lett. ROTFL
Szevasztok!

Elgondolkodtam, hogy vennék egy nagyobb motort.. már rám férne úgy érzem:)
Egy 400 -as suzukit néztem ki, igaz nem banditot, de hátha hozzátudtok szólni, valami közös még is csak van a gsxr 400 és a bandit 400 között. Tudom belpiac, lófasz alkatrész van hozzá, stb. Nem lényeg, van ebay, majd lesz hozzá. Ha nem akkor én basztam rá. De van bontott alkatrész MO -n is.

Szóval..
Találtam egy motorhirdetést, meg is néztem, 4 hengeres gsxr 400 -as.
A 3. és 4. hengerek nem mennek, hidegek a leömlők. 1. 2. hengerek mennek. Srác azt állította, hogy másfél évig nem volt elindítva, aztán amikor elindította még jó volt, de 10 perc melegítés után egyre szarabb lett, leállt 1-2 henger. Volt szerelőnél, ahol megállapította a szerelő, hogy egyik hengerben nincs kompresszió, kipucolta a karbit, és ugyan úgy nem lett jó. (Igazából szerintem az a szerelő egy jó nagy balfasz, így a srác elmondása alapján nekem ez jött le, szóval erre nem tudok adni.)

Ennyi idő után mi miatt nem indulhat el?
Én bennem felvetődött, ha tényleg nincs kompresszió a 3. és/vagy 4. hengerekben akkor simán lehet egy átégett hengerfej tömítés, gátrepedés. Vagy beégett kipufogó szelepek, talán szar szelephézag, bár azt szerintem meghallottam volna, de nem. Semmi furcsa zaj nem jött a blokkból. Direkt figyeltem, hogy amikor indította, akkor jön-e kék füst a kipufogón, de nem. Még csak azt sem tudom elképzelni, hogy kikopott hengerekről, gyűrűkről lenne szó.

Tegyük fel tényleg igaz, hogy másfél évig nem indította el (mondjuk ezt nem vonom kétségbe), akkor mi lehet a gond? A héten viszi a srác karbiszinkronra, hátha elindul, bár szerintem semmi nem fog történni, de mindegy. Vélemény? Mit tudnátok hozzáfűzni?

Szerintem őszintén beszélt az eladó srác és bármit kérdezett azonnal válaszolt, nem volt hátőő izéé faszomtudja.. mint azoknál amiket eddig megnéztem... volt akinél apuci jött, nyomta a hülye szöveget, hogy milyen dinamikus meg mittudomén.. a faszt se érdekli az ilyen buta szöveg.. szóval nekem korrektnek tűnt, elmondott mindent amit kérdeztem.
köszi