Urak, a heten eladova valik a lucas-trw kutyacsontom.
A hatso rugostaghoz a gyari helyere beepitve 30mm-t emel a hatuljan. Erzesre a motor kb 20 kiloval konnyebb lesz kanyargos uton, tovabba nem er le folyamatosan a labtarto.
Eladas oka: masik rugostag kerul beepitesre, ami a gyari kutyacsonttal pont ennyit emel a gyari magassaghoz kepest.
Nem okosba leszurt mesterdarab, rendes tuv-os. Uj ara 70 euro, en 8e forintot kerek erte.
Csak a k1-k5 1200 banditokhoz jo!
de legyen bármilyen kategoria a 120 fokban ékelt 3 hengeres miért nem jobb mint a 4 hengeres
mindenki 600 kategoriát tekintve 599 ccm ben maximálja a motorját a versenyben a triumph 675 ccm es
100 -ban ki felyezve :
12.5 % -kal nagyobb hengerürtartalmu motort állítanak a start-hoz
de nézzük a számokat .. tehát 12 , 5 %
ugyan akkor % -ban pl :a gigxerhez képest 2 Le vel erösebb ergo ,
1. 6 % nagyob a teljesitmény ,, de ugye büszkék a FNy -ra 74 nm 11950 /f a Suzuki 12. 5 % kisebb motorból 11500/f 70 nm présel ki ,
ez ugye 5 % al kisebb mint a nagyobb fordulaton , nagyobb motorból ki préselt 74 nm arról nem is beszélve ,hogy a süritése a 3 hengeresnek 13.2 : 1 ugyan akkor aSuzuki csak 12.9:1 présel ami ugye mindig az élet tartalomra hat ki .
nézük a fogyit : átlag 5 liter / 100 km a triumph , a Suzuki -nak elég 4.7 liter
nézük a súlyt .191 kg a 3 hengeres pedig rövidebb tengelyek 1 -el kevesebb dugó ,henger stb , a Suzuki 190 kg tehát nem arányos a súly csőkenés .
végül az ÁR a Suzuki 3.198.000
triumph 3.590.000
Tehát az én véleményem sértések nélkül egy 400 000 ft- tal ,,,drágáb arányaiban nehezebb , nem tartosabb , százalékosan legolább 10 % kall kisebb liter / teljesitményü , nagyobb fogyasztású motort próbál -nak nekem be stárolni . .. nem ! nekem nem kell !
tegnap sikerült ki probálnom egy Triumph Street Triple 675 R
nem fika csak vélemény jól kanyarodik , egy kiscsoportos is tud vele kanyarodni ,, erő : egy db lapos elem hajtja a hangja alapjáraton borzalmas 7-8. e körül viszont szép és ott tol valami halványat aztán el púkan mint egy lufi .. gyerekeknek való motor !
Nem púkasztásból nem vitából írtam ezt ide egy szerűen nekem ne mondja senki ,hogy ez a kerepelő .....egy sor 4 -es tudását , finomságát, tartosságát tudja
ezek a tények , nem vita !
Hosszú évezredek óta létezik ez a mesterség is, mikor is a jóhiszemű embereket megkárosítják, csak az eszközök változtak. Az emberek egymástól való élszigetelődése pedig csak elősegíti ezeket a csalásokat. Egyre nehezebb ma már személyes kontaktust kötni, kiismerni a jellemeket ebben a torzult világban.
Ugyanakkor nézve a egyes kutatások szerint afrikai csalók nézőpontját, ők akár mondhatják azt is hogy ez egyfajta reváns a sok száz éves nyugati elnyomás, természeti kincseikből való kifosztás... bla-bla-bla miatt.
Hiszen ugyan ez a megkárosítás folyik fejlett országok részéről a fejlődő országokon elkövetve, csak nagyban, és "legális-törvényes" keretek között, ha tudomást akarunk róla venni , ha nem.
Gondolom másrészről nem olyan egyszerű ilyen netes csalásokat bizonyítani, mint egy gyorshajtást! Még az előzőből nem lesz anyagi haszna az államnak, addig a másikból..., és így van ez a mindennapi életben elszenvedett megkárosításokkal is.
Beírtam, de semmi hasznosat se találtam . Pedig bosszant, hogy az ilyen tetvek ellen az óvatosságon kívül semmit se tehet az ember .
Írtam választ a csajnak, csak hogy bosszantsam, hogy elég gyenge az angolod, mert leírtam, hogy csak a személyes találkozás, és készpénz fizetése esetén beszélhetünk a motorról .Valószínüleg több email nem fog tőle érkezni .
Vagy elviszem én próbakörre .
Bár egyszer, még a gsxr1100-el elvittem egy vevőjelöltet próbakörre, és ugye megmutattam neki milyen jó a gép . Egykeréken indulás, leszabályzásig forgatás kb másfél km szakaszon .Megálltam, hogy visszafele cseréljünk, de a srác nem akarta . Mikor visszavittem, már csak a barátnője akarta volna a motort megvenni, a srác remegett, és azt mondta ez neki túl sok lenne .
Én is erre gondoltam . Szerencsére nálam csak az asztalomra kiszámolt készpénz ellenében vihető el a motor .
Csak kiváncsi vagyok hogyan működnek az ilyen csalók, és nem tehetnék ellenük valamit esetleg ?
A hatso rugostaghoz a gyari helyere beepitve 30mm-t emel a hatuljan. Erzesre a motor kb 20 kiloval konnyebb lesz kanyargos uton, tovabba nem er le folyamatosan a labtarto.
Eladas oka: masik rugostag kerul beepitesre, ami a gyari kutyacsonttal pont ennyit emel a gyari magassaghoz kepest.
Nem okosba leszurt mesterdarab, rendes tuv-os. Uj ara 70 euro, en 8e forintot kerek erte.
Csak a k1-k5 1200 banditokhoz jo!
600 kategoria :
de legyen bármilyen kategoria a 120 fokban ékelt 3 hengeres miért nem jobb mint a 4 hengeres
mindenki 600 kategoriát tekintve 599 ccm ben maximálja a motorját a versenyben a triumph 675 ccm es
100 -ban ki felyezve :
12.5 % -kal nagyobb hengerürtartalmu motort állítanak a start-hoz
de nézzük a számokat .. tehát 12 , 5 %
ugyan akkor % -ban pl :a gigxerhez képest 2 Le vel erösebb ergo ,
1. 6 % nagyob a teljesitmény ,, de ugye büszkék a FNy -ra 74 nm 11950 /f a Suzuki 12. 5 % kisebb motorból 11500/f 70 nm présel ki ,
ez ugye 5 % al kisebb mint a nagyobb fordulaton , nagyobb motorból ki préselt 74 nm arról nem is beszélve ,hogy a süritése a 3 hengeresnek 13.2 : 1 ugyan akkor aSuzuki csak 12.9:1 présel ami ugye mindig az élet tartalomra hat ki .
nézük a fogyit : átlag 5 liter / 100 km a triumph , a Suzuki -nak elég 4.7 liter
nézük a súlyt .191 kg a 3 hengeres pedig rövidebb tengelyek 1 -el kevesebb dugó ,henger stb , a Suzuki 190 kg tehát nem arányos a súly csőkenés .
végül az ÁR a Suzuki 3.198.000
triumph 3.590.000
Tehát az én véleményem sértések nélkül egy 400 000 ft- tal ,,,drágáb arányaiban nehezebb , nem tartosabb , százalékosan legolább 10 % kall kisebb liter / teljesitményü , nagyobb fogyasztású motort próbál -nak nekem be stárolni . .. nem ! nekem nem kell !
tegnap sikerült ki probálnom egy Triumph Street Triple 675 R
nem fika csak vélemény jól kanyarodik , egy kiscsoportos is tud vele kanyarodni ,, erő : egy db lapos elem hajtja a hangja alapjáraton borzalmas 7-8. e körül viszont szép és ott tol valami halványat aztán el púkan mint egy lufi .. gyerekeknek való motor !
Nem púkasztásból nem vitából írtam ezt ide egy szerűen nekem ne mondja senki ,hogy ez a kerepelő .....egy sor 4 -es tudását , finomságát, tartosságát tudja
ezek a tények , nem vita !
a le fikantott gumiról http://www.sportmotor.hu/motor...
Nekem ezek jöttek be
kiskörösi ,agv cx 5000, arai Corsair Edwards Limited retró
Ugyanakkor nézve a egyes kutatások szerint afrikai csalók nézőpontját, ők akár mondhatják azt is hogy ez egyfajta reváns a sok száz éves nyugati elnyomás, természeti kincseikből való kifosztás... bla-bla-bla miatt.
Hiszen ugyan ez a megkárosítás folyik fejlett országok részéről a fejlődő országokon elkövetve, csak nagyban, és "legális-törvényes" keretek között, ha tudomást akarunk róla venni , ha nem.
Gondolom másrészről nem olyan egyszerű ilyen netes csalásokat bizonyítani, mint egy gyorshajtást! Még az előzőből nem lesz anyagi haszna az államnak, addig a másikból..., és így van ez a mindennapi életben elszenvedett megkárosításokkal is.
Írtam választ a csajnak, csak hogy bosszantsam, hogy elég gyenge az angolod, mert leírtam, hogy csak a személyes találkozás, és készpénz fizetése esetén beszélhetünk a motorról .Valószínüleg több email nem fog tőle érkezni .
Bár egyszer, még a gsxr1100-el elvittem egy vevőjelöltet próbakörre, és ugye megmutattam neki milyen jó a gép . Egykeréken indulás, leszabályzásig forgatás kb másfél km szakaszon .Megálltam, hogy visszafele cseréljünk, de a srác nem akarta . Mikor visszavittem, már csak a barátnője akarta volna a motort megvenni, a srác remegett, és azt mondta ez neki túl sok lenne .
Csak kiváncsi vagyok hogyan működnek az ilyen csalók, és nem tehetnék ellenük valamit esetleg ?