Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húú, vazze ! Te vagy a bátrabb, a közepét nem is használod csak a szélét !
Na ezt überelje valaki !
Jó ez
Én most nem merem belinkelni a gumiról a képet,a közepén van 2cm majrécsík,illetve kopás csak ott mentem vele,megpróbálom 1cm-lecsökkenteni csak ne legyen kanyar..
Ilyet tok.Szánom-bánom hogy ez ilyen de csak ez van.

Na de holnap a hankook odabax.
tascner!

Arra nem gondoltál,hogy a szőr azért van ott,mert közel új gumival mentem? Mindenesetre nem mások által leradírozott pálya gumival,mint Te! Hang ember vagy,és ez már sok beírásodból kiderült! Tényleg úgy van,mint valaki itt előzőleg már írta,neked azt sem szabad elhinni amit kérdezel!
Oké
Én a könyökére, meg a vállára is ragasztok koptatót már rég !
Na ilyennel nem tok szolgálni.
Én elég kutyaütő vagyok.
Hagyd, úgyis ez a jó !Mert ez az enyém !
Holnap cserkészbecsszó megteszem...........
Ez jóóó Asszonynak vennem kell új kabátot mert elkopott a vállprotektora annyiszor mentünk lapon Montenegroban
Naná
Van négy 500x12-es hankook gumim belinkeljem a nagy gumifeszkóban?
Na, így kell ezt csinálni !
Mármint ellenőrizni az aszfalt hőmérsékletét .
Még nagyon régen, a határ előtt a kuton rajtam röhögött mindenki, hogy alkoholos filcel kihúztam a gumin a mintát, hogy szemre mélynek lásson . Aztán ez szerencsére szépen elmúlt, és én is kezdtem kényes lenni a gumik állapotára .
Jártam én is vágott slickel, amíg egyszer szlovéniától elkapott bennünk az eső, és az előttem menő gixxer 1000-el kopott gumival a haverom simán tempózott, addig nekem minden kanyar lerakott lábbal, crossozva, keresztbe csúszva jött csak be . Még jó hogy akkor hetente 2-3-szor crossoztam !
De utána rögtön ledobáltam az alig használt slickeket .
Azt mindenki tudja,hogy pilótafüggő,de engem jobban érdekelt volna mint az előző téma és jobban is illik ehhez a topikhoz.
Néha ezeken is döbbenek. Hogy tudjátok elérni ezt a rövid futásteljesítményt.... Habár én elég amatőr vagyok, de legalább gyorsítok vele, ha más nem (kb. 1 centis majrécsíkom van, tehát puding vagyok), mégis jóval többet megy a gumim. Már arra tippelek, hogy a jobb német utak nem zabálják annyira...
Z6+1400=22000,az tényleg jó,eddig ő a csúcstartó.Jöhetnek még tapasztalatok.Addig is az enyém :PR2=17000;PR3=15000,szigorúan kímélő üzemmód szinte csak túra,minimális vadulás.
En a heten voltam ausztriaban, csak ketten eloztek meg ot nap alatt, azok tuti helyiek voltak, lapon drifteltem asszony mindig letette a kezet kanyarokban, hogy ellenorizze, eleg meleg-e meg az aszfalt
Szerintem felesleges a túra és sporttúra gumik élettartamáról csevegni, mert túlnyomó részt pilóta függő a dolog. Az biztos hogy lendületes és dinamikus motorozással semelyik gumi se megy el túl sokat.

Számomra nagyon emlékezetes volt Szotyinak egy régebbi hozzászólása, az elkopott gumival, ráadásul az is egy Z6 volt.
Mondjuk, ezeket a nagy futásteljesítményeket én sose fogom hozni, mert nem mindegy meddig használják. Néha beleborzongok, amiket ide belinkeltek, hogy: "megyek még vele 1-2 ezret". Mivel nem egyformán kopik a gumi, ha a legkopottabb rész közelít a kopásjelzőhöz, az nálam kuka. A legfrissebb vita után én is valószínűleg kuka vagyok, de én azért picit félek is, akármennyire szeretek motorozni. Így hát a gumival nem viccelek, nem akarok rizikót növelni.
Nem tom, powerem még nem volt.
Hoppla, a gumit kifelejtettem a szövegből. Az Z6 volt.
Cimborám gsx1400-el (ami ugye még jobb étvágyú gumiból) 22 ezret ment. Az megitélés kérdése, hogy mennyire gyyilkos a csuklója, de tépi a szarvát rendesen. A 22 meg eleve jó, pláne az 1.4-en, még ha a Veresegyházi asszonykórus vezette is
Először még csak röhögtem ezen a gumi vitán, de aztán elgondolkodtam, hogy felnőtt embereket hogy lehet egy ilyen ostoba vitába belerángatni egy olyan embernek aki időről időre beugrik ide bizonygatni, hogy ő a leggyorsabb motoros, aki csak lapon fordul .Erre belinkel ide az oldalán még szőrös, közepén elkopott kockás gumikat .
Véleményem szerint az igazi motoros nem magával dicsekszik, ezt mások teszik meg helyette .
Az én szememben többet ér az olyan ember, akinek van bátorsága azt elismerni, hogy ő nem mer olyan gyorsan menni, mert fél, vagy esetleg nem is érdekli annyira a nagy sebesség .
Csak példának hozom fel a Szotyi 1 kollégát aki még sose verte itt a nyálát a tudására, de öz összes vele motorozó dicsérte .Sajnos személyesen őt nem ismerem, de láttam videón, hogy hogyan megy egy kopasz Bandittal, normál gumival .
Mi is volt mikor azt hittük királyok vagyunk az Alpokban, mert senki semmivel meg nem előzött bennünk . Aztán egy csöpörgős esőben Lavamünd felett, a motoros kocsma után úgy ment el mellettünk egy Monster, hogy esélyünk se lett volna vele tartani az iramot .
A következő éven szinte ugyanott egy boxer BMW-és ment el, de azt legalább ketten sikerült megfogni, én a 750-es, a haverom 600-as gixerrel .
Szóval mindig van egy gyorsabb .
Azt meg, hogy kinek milyen gumi a jó, hadd döntse el saját maga .
És ha én gyorsan megyek nem kötelező akkor másnak is ! Lehet hogy őneki csak több esze van .