Köszi a segítséget. Megnézem, hogy most milyen gyertya van a motorban, érdekes, hogy nem CR9EK volt, hanem csak 9E. A könyv szerint EK kell bele. Lehet, hogy valaki kispórolta.
Ez semmi:-))
RoadAttac 14000km
RoadAttac2 - ami direkt túrázásra van, 30%-al erősebb több fútóteljesítmény, nálam- vagyis egy motor, egy pilota..... 12000km
Én is pilláztam.....
Nem elég hogy reklám, meg drágább is....kevesebbet ment el.
Cimboránk szerzet nekem most egy Pirelli Angel GT-t....3éveset - fél árban.
Erre viszont azt írták, hogy 1000km alatt eltűnnek a szárnyak.....
Mióta feltették benne van 1900km és még megvannak a szárnyak....pedig most adtam neki a Glockneren:-) Meg hazafelé egy seggel pályán....
Én kb. 4 éve ~20e-nél kicseréltem a gyárit. Irídiumost tettem bele, azóta az van benne (most ~55e km-nél jár), rá sem néztem. Na persze a gyárinak sem volt semmi baja.
A vége 90-100!
Bár tény, hogy 1,5L a fogyasztás....
Én is meglepődtem, hiszen volt TZR, Futura 125-ös gépem, és mindegyik ment 140-et simán.....bár 6L-ert evett:-))
A neten rátúrtunk. És bizony 2 féle van. Ami bejön ide azok a gyengébbek állítólag
(vagy csak a kolléga nem meri kihúzatni:-))))) Hiszen előtte robogózott.....
Én Zölditől vettem utoljára AP racing szinteres betétet 7800ft-ért. (2011.07.06)
Sokkal jobb mint a gyári, és amit eddig használtam.
Előtte a GS500-on is RÓNÁS betét volt....
Az első fékem most is az (Rónás....~3000ft).....az Én igényeimet maximálisan adja.
De hátul gyenge a banditnál - pedig puhát kértem.
Az AP betét megoldotta a problémát és már van benne egy kevés....
Akinek kényes a fényezés, annak 2 tippet tudok mondani....
Ezeket tettem meg Én is.
a., Bőr......
Vegyél 1m bőrt, vagy műbőrt (nekem műbőrös)....
És varrd vagy varrasd meg......
Ez olyan 4000ft-ból megáll, és soha többé fényezési gond...
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/tankbor/
tankbor.html
Sajnos csak az oldala látszik......
b., Ha csak a comb és öv a baj, akkor pedig tankpadozás.....
Ezt Én a bluedigital.hu-nál csináltattam. Saját minta, grafika....
Elküldtem, Ők pedig pár nap múlva postán küldék....egy tankpad áráért....
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/pd
f/design.pdf
Gyertyát is cserélnem kell. Szerintetek az iridiumos gyertya megéri az árát, vagy tök felesleges(marketing az egész, 12e-ként úgyis cserélni kell) és elég a sima NGK9EK is?
Az egész tankot semmiképpen sem szeretném fényeztetni. Csak azt a részt ahol fémig lejött a festék. Ahol matt a felület ott egy kis polírozás elég lesz. Amikor a parkoló autómat meghúzták egy kicsit, akkor sem fényezték telibe a sérült részt, csak belefújtak és felpolírozták. Remélem, hogy a tank matt részén ennyi is elég lesz. Egyébként lehet, hogy sokan nem is foglalkoznának a dologgal annyira kicsi a sérülés(motort használni kell nem kiállítani), csak én nem tudok nyugodni, addig amíg ki nem javíttatom. Ha megvan a javítás, akkor mehet a fólia.
Ez igy igaz.. a keresztgyereknek vettem egy 400as Banditot, amitr lefényeztettem.. Alapnak 3 réteg szemcsés metálezüst, majd 4 réteg hig bordó és végén 3 réteg lakk.. Hát leláttam a végén a tank aljára..:-) És kőkemény volt a lakkréteg..
A jó fényező nagyon drága. De hogy jobb minőséget produkál mint a gyári festés arra mérget lehet venni.
Nekem anno több gépemet is átfújták egyedire. Olcsónak nem volt olcsó, de a végén a 3X3 rétegban fújt lakkot visszapolírozva...Khm...Nincs az a gépkar ami olyan ragyogást produkál.
Autókon látni, hogy luxus kategórián is narancsos amit a robot fúj. Döbbenet. Azért én húsz misi körüli árért már lehet hogy hisztis lennék ha trehány a fényezés. Aki nem hiszi, menjen el egy szalonba, és nézze meg az autókat. Nekem amúgy is a szín, a fényezés a fétisem, meg az állapotfenntartás. Így lehet hogy én az átlagnál háklisabb vagyok az ilyen témákra.
Nincs különösebb jelentősége szerintem.
Igaz kocsi, de asszony gépébe mikor elhozta 8x e km volt....
Most cseréltem benne 123e-nél...vagyis gond nélkül ment majd 40.000-ret.
Persze lehet hibás a gyertya is.....de az bármikor előjöhet....lehet hogy csak 1000km-ert megy vele a páciens...
Ez semmi:-))
RoadAttac 14000km
RoadAttac2 - ami direkt túrázásra van, 30%-al erősebb több fútóteljesítmény, nálam- vagyis egy motor, egy pilota..... 12000km
Én is pilláztam.....
Nem elég hogy reklám, meg drágább is....kevesebbet ment el.
Cimboránk szerzet nekem most egy Pirelli Angel GT-t....3éveset - fél árban.
Erre viszont azt írták, hogy 1000km alatt eltűnnek a szárnyak.....
Mióta feltették benne van 1900km és még megvannak a szárnyak....pedig most adtam neki a Glockneren:-) Meg hazafelé egy seggel pályán....
A kollegám vett egyet (megcsinálta a B+125-öt)
A vége 90-100!
Bár tény, hogy 1,5L a fogyasztás....
Én is meglepődtem, hiszen volt TZR, Futura 125-ös gépem, és mindegyik ment 140-et simán.....bár 6L-ert evett:-))
A neten rátúrtunk. És bizony 2 féle van. Ami bejön ide azok a gyengébbek állítólag
(vagy csak a kolléga nem meri kihúzatni:-))))) Hiszen előtte robogózott.....
Sokkal jobb mint a gyári, és amit eddig használtam.
Előtte a GS500-on is RÓNÁS betét volt....
Az első fékem most is az (Rónás....~3000ft).....az Én igényeimet maximálisan adja.
De hátul gyenge a banditnál - pedig puhát kértem.
Az AP betét megoldotta a problémát és már van benne egy kevés....
Nem mondom, hogy felesleges 12e után, de Én eddig sosem tettem.....
Ezeket tettem meg Én is.
a., Bőr......
Vegyél 1m bőrt, vagy műbőrt (nekem műbőrös)....
És varrd vagy varrasd meg......
Ez olyan 4000ft-ból megáll, és soha többé fényezési gond...
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/tankbor/
tankbor.html
Sajnos csak az oldala látszik......
b., Ha csak a comb és öv a baj, akkor pedig tankpadozás.....
Ezt Én a bluedigital.hu-nál csináltattam. Saját minta, grafika....
Elküldtem, Ők pedig pár nap múlva postán küldék....egy tankpad áráért....
file:///D:/05%20ADSL%20weboldalak/motoros/sufnituning/pd
f/design.pdf
Mondjuk egy pár doboz sör (vagy ücsi), meg a posta?
Nem tudom miben különbözik.
Gondolom a 1250 és 650 (K7) közt semmi különbség nincs, de a régieket nem tudom.
Mennyiért adnád? (akmt kukac akmt.hu)
Nekem anno több gépemet is átfújták egyedire. Olcsónak nem volt olcsó, de a végén a 3X3 rétegban fújt lakkot visszapolírozva...Khm...Nincs az a gépkar ami olyan ragyogást produkál.
Autókon látni, hogy luxus kategórián is narancsos amit a robot fúj. Döbbenet. Azért én húsz misi körüli árért már lehet hogy hisztis lennék ha trehány a fényezés. Aki nem hiszi, menjen el egy szalonba, és nézze meg az autókat. Nekem amúgy is a szín, a fényezés a fétisem, meg az állapotfenntartás. Így lehet hogy én az átlagnál háklisabb vagyok az ilyen témákra.
Csak pénz kell hozzá és ami nehezebb megfelelő szakembert taálni hozzá.