Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegyél majd fel képeket amelyeken már fel van szerelve. Úgy adja ki magát igazán, ha véleményt szeretnél.
vielen dank
Michelinnel nincs semmi bajom.Most is egy PP2ct+Pr2 kombo van fenn.

Viszont a pirelli könnyedebb,sportosabb.

Kérdés hogy tart e annyit mint a túrásabb michelin.
Én a Michelinre esküszöm, elől-hátul PilotRoad és megáll 48e-ből..:-) Néha állatkodom vele, de még sosem volt rám okom, hogy kételkedjek benne..
Közben elkészült a bukócsövem második revíziója a tanácsotok alapján. Feljebb emeltem a kifogáslolt legalsó pontját, így vagy öt centivel feljebb került a széle.

A képeken az első változattal együtt szerepel, egyelőre csak a bal oldalt javítottam.

Kérlek véleményezzétek.
oebb.at
Ha nem vagyok túl eltévedve, akkor ugye kanyarba döntéskor kanyarral
ellentétesen igyekszel a kormányt mozdítani, hogy dőljön szépen befele.
A fékhatás ezzel szemben a kormányt kiegyenesíteni igyekszik, kiemel az ívről.
Valószínű, hogy a túragumik gömbölyűbb pereme miatt ez a hatás nagyobb.
Talán pont az AVON gumiknál olvasgattam, hogy ott a vízelvezető barázdák
zárnak amikor a peremen motorozol, így kvázi slicken gurulsz.
Talán eddig a legjobb gumi elöl egy 2006-os corsa volt.
Szó szerint fejre álltam vele.
És használtan 7 rugóért véve 7000 Km után csak azért dobtam le mert volt másik cucc.Minta engedett volna egy ezrest szerintem.

Ennél tőúrásabbtól félek és nem azért mert penge vagyok hanem ellenkezőleg.Egy tapadósabb gumi több balfaszkodást enged meg mint egy szar.

Szerintem.
szoval kanyarban fekeztem
tenyleg muszakizzunk:
a gyari michelin macadam olyan volt, hogy kanyarban feeztem, vigyazzba rakta a motrt. Olyankor pl erobol le lehet nyomni? en mindig panikszeruen elengedtem a feket, arra szepen bezuhant az ivre
En se teszek poweren kivul mast elore, nekem is road 1 van hatul, de legkozelebb kettot rakok, nem akkora az arkulonbseg, es annak pont annyival hegyesebb a profilja, hogy igazi kis billenomuvesz legyen a balna.
a pp-t imadom, most ausutriaban is elneztem egy ket kanyart, jol telerakva, de mi volt, huzhattam a feket 3 ujjal a kanyar kozepeig, nem akar felegyenesedni, nem csuszik meg. Felolem elkophat 10 ezernel is, megerdemli.
Amiért én előre racsingos gumát teszek nem az, hogy azzal majd milyen jókat döntögetek és, hogy milyen kicsi rinyacsík maradjon rajta hanem annál jóval prózaibb az én kis egyszerű okom. Nevezetesen a megállás, ha kijönnek elém vagy kanyarban kell fékezni akkor ugyanannál a sebességnél Rossinak is ugyanakkorát kell fékezni mint nekem és akkor nem árt ha nekem legalább annyi előnyöm van vele ha együtt túrázunk, hogy nekem jobban tapad.... .....ha hátul megcsúszik az még fogható szerencsés esetben, az elsőhöz a szerencse is kevés....volt már, hogy PR2 egyenesben megcsúszott (az még fogható volt szerencsére) míg a racsing eddig még soha.....
Hanyadszorra hallom én már ezt... .
Volt fent elöl D208RR a régi motoromon, de erre a guruló téglára nekem bőségesen elég ez is.
Közúton úgysem döntögetem, főleg mert ott a bukócső ami kiemel, Kakucson meg el lehet ezzel is bohóckodni.
Csekkolhatod, az elsőn minimális csík (2mm), mert pont akkor ereszt mikor leér a lábtartó... node 2008-as abroncsról beszélünk...
majd ha hazajöttünk Ausztriából újra kimegyek, kíváncsi vagyok az új elsővel ereszti-e az elejét, vagy azt le tudom radírozni.
Sajnos arról nem csináltak fotót amikor a VFR-rel meg a GPZ-vel karcoltam .
(Remélem ebből nem lesz flame, hogy kinek mekkora a....)
Azért előre inkább tennék valami puhábbat, PP vagy valami hasonló...
Neeem, az első még a régi, ami eddig is fent volt.
A csütörtökön rendelt gumit holnap veszem át.
Ja, én örülök a legjobban, nagyon szeretem ezt a gumit.
Az elsőt is most vetted? Tehát mégis gyártják, azért meg van ennek is az oka ha belegondolunk, a PR1 igen tartós és nem annyira rossz tapadású guma volt, túra motorra nagyon jó, sokat használtam anno. Talán rájöttek, hogy azért nem árt ilyet is tartani a palettán...
Első: DOT 2208
Hátsó: DOT 3812

Megnéztem neked nyomásellenőrzés közben, szóval még gyártják.
Az írásból is elég sok minden kiolvasható. Nem is kell hozzá nagy IQ szint csak egy kis emberismeret.
Az elején még nem tudtam, hogy retardált. Aztán amikor kiderült, kb visszavonultam, ha megnézed nem túl sokat szóltam bele.
A találkozó egy hatalmas tó strandjához tartozó camping faluban volt, ami el van látva mindennel ahhoz, hogy ne kelljen éjszaka, ittasan 30-40km távolságra haza menni .Itt valóban a fejbe nem volt rend, mert akivel együtt jött már a kesztyüjét húzta, de még azt se bírta kivárni, elindult .Szerencsétlen 2 hete már Szombathelyen keresztül ment egy körforgalmon, ahogy illik virágágyásokon, bokrokon keresztül .Akkor szerencséje volt . Azt hazudta, hogy állítólag a Hondákon néha nem fog a fék .Én szerencsére nem mentem velük,mert ők is az egyenesekben kemények vagyunk csapat .Akkor keményen lebaszták, de ugy látszik nem használt neki semmit .
Nagyon divatba jött ez a rövidgatyás, pólós jazzkarizás motoron robogón, mert ugye a köcsög kis tetkóik különben nem látszanának .Sisakot is csak azért tesznek, mert az kötelező .Nem értem, miért engedik forgalmazni az ilyen kis robogós sisaknak nevezett semmit érő tökfödőket .Amit aztán be se kötnek . A robogósok mellett a csoppereseknél is nagy divat lett ez .
100 az métert takar!
Elcsépelt és közhelyes már ez a téma sajnos, de nálunk leginkább a fejekben kéne rendet tenni, mert akkor az ilyen szerencsétlen is mint akit leírtál vígan ült volna motorra másnap a felvonuláson, ha van annyi agya, hogy az akkori dolgot helyesen mérlegelve , inkább bebaszcsizva egy padon elalszik a bulin! Ma el vittem a motort lemosni 100 de 30-nál többet nem mentem és vészvillogó pislogott végig, mert donorszerkoban voltam, nem is vagyok büszke rá! Viszont tegnap Győr után egy srác valami szappanos dobozzal (speed) kb ugyan annyi ruhában mint én a mosó felé kb 180 körül tépett el mellettem, na most fel teszem a kérdést, ha ő bukik egy nagyot és én mint szemtanú nem állok meg akkor az ugye cserbenhagyás? Miért nem lehet azon a max 10% többleten motorozni, nem hiszem, hogy neki az volt a 400. km aznap, mert ezeken a hoki gépeken csak két falu között szól a jogsi, tisztelet a kivételnek.
Mennyi kérdés !
Ez nem a Vágó Pista műsora ?!
Bár én csak fricskának szántam először ezt a csopperesek felé, de most már komolyan gondolom .
Sajnos ennek van egy teljesen friss apropója is .
Ezen a hétvégén nálunk Zalaegerszegen motorostalálkozó volt, ahova pénteken én is elmentem . A kapuig .Mivel ott nem tetszett nekem valami, így vissza haza mentem és akkor láttam az utánfutós csoppereseket .Mint Alsóőrsön .
Ha nem is ilyen formában, de nálunk is lehetne létjogosultsága ennek a dolognak .Hiszen itt a legtöbbünknek nem az okoz örömet, hogy egyenes szakaszokon tépjük neki, hanem adott kellemes kanyargós részeken örömmotorozzunk .
A sajnost az előbb azért írtam, mert ezen a találkozón egy srác éjjel 1-kor hazaindult motorral, 6 sörrel a fejében .A kaputól van egy kb 3-4 száz méter egyenes szakasz, és a végén derékszögü jobbos kanyar .Felgyorsult ezerrel, és nem vette észre a teljesen kivilágított kanyart .A beton padka előtt kb 3 méter féknyom volt csak .A következő kanyar utáni padkát a motor már fejidommal találta el, és berepültek egy sürü füves erdőbe .Másnap délután két óra körül gyalogosok álltak az Út szélén, várták a felvonulókat, és atok hallották meg a nyöszörgést és hívták a mentőket .13 órával az ütközés után, és közben volt 30 fok meleg .Ujra élesztették, kórházba vitték, de sajnos ma reggelre meghalt . 27 éves volt .
Valószínüleg rajta ez a motorszállítósdi se segített volna, de akár egy a Lengyelországba tavaly meghalt motorosokon is segíthetne ez a megoldás .