Srácok van egy olyan gond hogy 2005-ös lég-olaj hűtéses 650-es Bandit hidegen fullad, 5000 körül akar csak menni, teljesen bemelegedve viszont hibátlanul működik, mintha sokat kapna a szívatótól, vagy kevés a levegő, de erősítsetek meg valami tévhitben légyszi...
Két gépemen volt, a jobbik egy SV1000 rövid Raptor dobbal...no, ha egy olyat kipróbálsz megtudod mi a jó benne ....viszont a túra első napjától remegett a fejem és zúgott a fülem ami eltartott a túra hosszától függően napok, hetek vagy akár 1 hónapig is. ....többet nem lesz nyitott dobom, a sövö alapból sem csendes gép...
egyet nem értek miért kell ki nyitni egy kiput .......... csak hátránya van ! egy 180 lovas motort ki nyitnak és ... és lesz 185.5 ló szerintem nincs ember aki ezta változást észre veszi" pályán kivűl "
márc - májusig sport gumit használok avon , bt , medzeler
május- szep csak slicket medzeler ,dunlop
szep- le rakásig vissza kerűl a sport guma .............
nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni
Ennek viszonylag egyszerű az oka....aki jár külföldre és itthon ilyesmit csinál amit írsz az azért jár itthon hangos dobbal stb. mert 1. itthon még nem tartják vissza ez miatt a motort, 2, ha mégis akkor itthon nem túl drágán bárhová haza lehet szállítani akár aznap, nem nagy az ország viszont ugyanez külföldről már elég drága tud lenni, 3, a gatya gumi téma is sima liba mert aki olyannal jár (mint én) az azért teszi mert nincs pénze újra, de motorozni szeret viszont ha külföldre megy akkor azért fel tesz egy még elfogadható darabot. Szerintem ennyi.....ha itthon is gond lenne a nyitott dob akkor kevesebb lenne kb. mint az olaszoknál, amikor bevezették fillérekért lehetett onnan hozni mert mindenki gyakorlatilag eldobta....
a párban gyártott gumik ban nem lehet vagy 4-5 féle puhaságút választani ... külön elöre ... vagy hátulra ,,vagy szerinted a gumi oldalán azok a betük azért vannak oda nyomtatva mert ép ott volt hely
Most jöttem meg ausztriából, 250-300 kilométeres napokat sikerült abszolválni, úgy hogy 7-8 órákat motoroztunk. Nekem ennél több szenvedés lenne, mondjuk hozzáteszem, többnyire az utakban nem volt egyenes egyáltalán, de gondolom nálatok sem.
no para az egész unio területén elöl 1.6 mm hátul 2 mm kel meg lenni mindenhol a barázda mélységnek .
vannak országok ahol a motor gumi köpenyeket , defekt után nem javitják a gumisok ,,,, de ez is csak egy üzleti fogás semmilyen más korlátozásról én nem tudok ..
egy jó tanács elöre mindig 2 vel puhább gumát kö rakni .......... így az eleje a hátuljával együt kopik el .... és stabilabb az eleje
mert ugyi ha az eleje el mászik ,, kevés motoros fogja meg
Köszönöm a válaszaid István, a gumit meg fogom venni.
A két apróságra válaszul, a motorom gyári állapotban van.
Gyári ajánlású gumival, gyári kipufogóval és műszakilag tökéletesen,
minden nap. Nem készítgetem én sehova, mert készen van, minden
áldott nap használom, így minden nap tökéletesnek kell lennie.
Sok emberrel ellentétben, én télen nem azon vacillálok, hogy
bedugózzam-e a kipufogót, hanem azon, hogy mikor rakjam vissza
a szelepfedelet vagy a töviről-hegyire átnézett karbisort, vagy
a fékrendszert...
A fejemben pedig úgy érzem hellyel-közzel rend van, teljesen
értem amit leírsz, csak totál nem illik rám egyik példád sem.
Az ég egy adta világon semmi másba nem köthet bele senki a
motoromon se itthon, se máshol, max. az első gumimba, ami még
egyszer mondom, nincs kopásjelzőn sehol.
Valószínűleg egyébként ott sem kötnének bele, de pont esélyt sem
szeretnék adni rá, ezért kérdeztem.
Bár már picit bánom... a választ végül is megkaptam. Köszönöm.
Metzeler bassz.
akkor meg minek ?
márc - májusig sport gumit használok avon , bt , medzeler
május- szep csak slicket medzeler ,dunlop
szep- le rakásig vissza kerűl a sport guma .............
nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni
hátra egyaránt.
Minimum sport vagy szupersport megy fel amíg élek.
Én többet nem kacsázok össze-vissza a pofáraesést kockáztatva mint a PR2-bel anno.
a párban gyártott gumik ban nem lehet vagy 4-5 féle puhaságút választani ... külön elöre ... vagy hátulra ,,vagy szerinted a gumi oldalán azok a betük azért vannak oda nyomtatva mert ép ott volt hely
nem tépem szám
A gumigyártók meg mind hülyék hogy párban fejlesztik az abroncsaikat...
vannak országok ahol a motor gumi köpenyeket , defekt után nem javitják a gumisok ,,,, de ez is csak egy üzleti fogás semmilyen más korlátozásról én nem tudok ..
egy jó tanács elöre mindig 2 vel puhább gumát kö rakni .......... így az eleje a hátuljával együt kopik el .... és stabilabb az eleje
mert ugyi ha az eleje el mászik ,, kevés motoros fogja meg
JÓ utat
A két apróságra válaszul, a motorom gyári állapotban van.
Gyári ajánlású gumival, gyári kipufogóval és műszakilag tökéletesen,
minden nap. Nem készítgetem én sehova, mert készen van, minden
áldott nap használom, így minden nap tökéletesnek kell lennie.
Sok emberrel ellentétben, én télen nem azon vacillálok, hogy
bedugózzam-e a kipufogót, hanem azon, hogy mikor rakjam vissza
a szelepfedelet vagy a töviről-hegyire átnézett karbisort, vagy
a fékrendszert...
A fejemben pedig úgy érzem hellyel-közzel rend van, teljesen
értem amit leírsz, csak totál nem illik rám egyik példád sem.
Az ég egy adta világon semmi másba nem köthet bele senki a
motoromon se itthon, se máshol, max. az első gumimba, ami még
egyszer mondom, nincs kopásjelzőn sehol.
Valószínűleg egyébként ott sem kötnének bele, de pont esélyt sem
szeretnék adni rá, ezért kérdeztem.
Bár már picit bánom... a választ végül is megkaptam. Köszönöm.