Olyan tuti van, aki nálam jobban nyomja példul mindjárt itt van Szotyi. Jobb pillanataimban lépést még csakcsak tartok vele, ha épp sikerül de elmenni mellette tuti nem menne. Aztán persze az is lehet, hogy olyankor megy a lépéstartás, amikor ő lazít éppen, csak nekem nem tűnik fel :)
inkább ezt tárgyaljuk ki ................ kérdeztem lecsot de biztos hő gutát kapott józsinak is sok a melo .. nem ad ötletett
persze van saját el képzelésem de jönn a müszaki és vissza köl raknom az eredeti blokkot tehát szét dobos lesz ..........
gyerekek !
mindenkinek aki ért hozzá !
de főleg lecsonak és Józsinak szol a kérdés ,,,van valami ami gyógyitani akarok ... és a segitségeteket kérem !
Már tavaj is és most , hogy ha 30 fokban be megyek a városba a 1.1 el a váltom neki áll nehezen járni , tudok vele váltani állohelyzetben is ki jön üresbe stb ,, stb tehát használható .
Csak csatog és nehezen jár .............. ki érek a városból egy 5 km etap és meg javul szépen jár és csatogás mentes lesz .... persze tudom a városba emelkedik az olaj hőmérséklet stb ,, stb
a tengelyek jók a csapágyak jok a fogaskerekek jok már kicsit bilegnek a perselyeken , de nem vészes ,, talán a kukactengely csapágya log egy kicsit
mit tanácsoltok , ?
csináltam bandita váltot ,minden kopás limiten belül és győnyőrű állapotban és ugyan erre panaszkodot a tulaj ......... valami ötlet ?
én biztos hogy nem jol nyomom 83 ba mözövel villany oszlop a csuklom szará tört , 88 ba 6 helyen tört a bal lábam és 2 bordám 91 be a jobb lábam tört és egy borda 96 ban csuszi volt és szét baszta a könyököm tele csavaral szegel a ball lábam ból ezt ki szerkezteték de a tőbi szeg még nehezéknek itt van
Tasi!
Nem akarok Yoss-nak puncsolni, de jól motorozik.
Mentem már mögötte és jól nyomta, ameddig el nem tűnt a képből.
Biztos vagyok benne, hogy te is jól nyomod.
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy van olyan aki még tőletek is jobban nyomja
Szerintem felesleges ezen agyalni, hogy ki a legjobb, mert az én vagyok.
Szóval a hátsó bt023gt,ami ugye nehéz túramotorokra való,190/55-ös méret,utcán használva kb 5000km-t futott,fél centi rinyacsíkkal....az első Conti Sportattack2....
Ajánlom a hátsó gumi kopásképét tanulmányozásra....
Ehhehe...Ez jó! Az info park és a Nyugati tér közt úgysincs sok bogár
Tiszta pályamotor topikban érzem magam. Gumihő, meg lapon vs. nem lapon, ki mennyit és hogy dönt...
Tojok az egészre, kinőttem már a fülön motorozásból.
Egyszerű túrázó vagyok, úrvezető stílusban.
(PR2 elöl-hátul) .
Ha ismét ki akarok ugrani valaminek az oldalára, akkor veszek egy 600 gsxr-t és támadás. De egy kirándulómotornál közúton ilyen témán összeveszni kajak bohózat.
Tudod jól, hogy egy átlagos utcai motorosnál nagyon sok mindentől függ a rinyacsík, hiszen mindenki más stílusban motorozik. Valaki kitérdel, van, aki együtt dől a motorral és van, aki meg kidönti maga alól a motort (pl. ezt nagyon jól szemléltetik a hondás Safety tréningen).
Ezért írtam azt, hogy kb. 5-tel is le lehet dönteni a motort peremig (még nekem a fakezűnek is sikerült). Ez amolyan gyerekes dolog. Én pl. nem vagyok gyors motoros, a legnagyobb fenyvertényem, hogy _eddig_ mindig hazaértem. Nekem ez fontos.
Másrészről magamban mindig szoktam röhögni a lepályázott gumis, rinyacsíkos (igen, most ellentmondtam a fentieknek ) sportmotorokon, amikor az Oktogonnál esténként feszítenek a bogármentes motoron és ruhában, én meg beesek közéjük a full bogaras motorral egy jóízű 6-700 kilométeres kanyar után.
Én meg tartom megam a saját verziomhoz gumi ügyben , mert azon gurul a vas javitások alkalmával mindig rá rá lesek a gumára .................................. büszkén újságolják ilyen index ketyere meg olyan taralyos fék tárcsa 20 meg 80 ezrekért . tasi ezt nézd meg 120 ért bodis a gumija meg 8- 10 éves kö kemény vicc ., pedig az élete függhet rajta akit a esetleg meg sértetem volna ne vegye magára ... és sorry
gyere te kis irigy oszt menyünk egyet te neked komplekszusod van apám mindenbe csak azt látod, hogy neked miért nem .... miért nem gyere el hozzám a műhelybe hari nélkül , ingyen ki javitom a jónak hit motorod ,és ha van rajtad pelenka fel ülhetsz mögém
pontosan ott a bt példa tura guma a kőzepén van 2.5 a szélén meg 5 egyszerüen nem birod be melegiteni el csuszik szar az egész élet veszélyes , nekem legolább is
az aszfalt hő mérséklete a gumi hőmérséklete és silika tartalma és tapadó felülete határoza meg a tapadást sima száraz uton
ha silika kevés a tapadás kisebb a, ha az aszfalt hidegebb a tapadás csöken , ha a gumi hömérséklete csöken a tapadás megint csöken ..
tehát folyamatosan változik egy sima utcai használatban
mi tesznek rá ? , mintát mert a minta tud vetemedni ,torzulni és le követni az ut egyenlötlenségeit .. ha nincs megfelelő mélysége a profilnak nem tud vetemedni el patog az utrol meg csuszik
a slicken vagy a sport gumám is ez tőrténik a lapra döntésnél folyamatosan le patan el forog az utrol és le gyür magárol egy gumi réteget ami a hőtől ujra fel tapad a gumira oda turosodik tehát az egész gumi ugy müködik ,hogy kanyarban hogy el csuszik meg tapad el csuszik meg tapad.. a gumi puhasága silika tartalma határoza meg a határt mikor vesziti el vég kép a tapadást
a mintás gumik nem így müködnek ot a gumi barázdák el hajlanak torzulnak és a rugalmaságuk tartja meg a tapadást a folyamatos mozgásuk az abroncson több höt termel ezért nem kell annyi silika egy mintás gumiba .. de ugye felylesztenek
és ki találják a téli gumit ahol van lamela ,barázda torzulás és 2* annyi silika etől jobban tapad a gumi de csak hidegben , nyáron nyikorog szará csuszkálja magát mert a töblet silika és a barázda mozgás olyan sok hőt termel ami tul melegiti a gumát
most azt az időket éljük , hogy ötvözik a silika tartalmat és a lamela mozgást egy gumiban .. 3 komponensű stb egyre tőbb motor guma gyártó fém hálot használ a gumiaikban
persze van saját el képzelésem de jönn a müszaki és vissza köl raknom az eredeti blokkot tehát szét dobos lesz ..........
gyerekek !
mindenkinek aki ért hozzá !
de főleg lecsonak és Józsinak szol a kérdés ,,,van valami ami gyógyitani akarok ... és a segitségeteket kérem !
Már tavaj is és most , hogy ha 30 fokban be megyek a városba a 1.1 el a váltom neki áll nehezen járni , tudok vele váltani állohelyzetben is ki jön üresbe stb ,, stb tehát használható .
Csak csatog és nehezen jár .............. ki érek a városból egy 5 km etap és meg javul szépen jár és csatogás mentes lesz .... persze tudom a városba emelkedik az olaj hőmérséklet stb ,, stb
a tengelyek jók a csapágyak jok a fogaskerekek jok már kicsit bilegnek a perselyeken , de nem vészes ,, talán a kukactengely csapágya log egy kicsit
mit tanácsoltok , ?
csináltam bandita váltot ,minden kopás limiten belül és győnyőrű állapotban és ugyan erre panaszkodot a tulaj ......... valami ötlet ?
a szöveg a szerelös topikból
amúgy itt senki nem dolgozik bassza meg
Nem akarok Yoss-nak puncsolni, de jól motorozik.
Mentem már mögötte és jól nyomta, ameddig el nem tűnt a képből.
Biztos vagyok benne, hogy te is jól nyomod.
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy van olyan aki még tőletek is jobban nyomja
Szerintem felesleges ezen agyalni, hogy ki a legjobb, mert az én vagyok.
Ajánlom a hátsó gumi kopásképét tanulmányozásra....
Jó itt a buli!
kicsit tul lihegtük ... ezért van a forum egymás baromságaiból valaki tanul
Tiszta pályamotor topikban érzem magam. Gumihő, meg lapon vs. nem lapon, ki mennyit és hogy dönt...
Tojok az egészre, kinőttem már a fülön motorozásból.
Egyszerű túrázó vagyok, úrvezető stílusban.
(PR2 elöl-hátul) .
Ha ismét ki akarok ugrani valaminek az oldalára, akkor veszek egy 600 gsxr-t és támadás. De egy kirándulómotornál közúton ilyen témán összeveszni kajak bohózat.
Én meg most jó folytatom tovább a konyhamintafal szerelést.....................de figyelek.
Tudod jól, hogy egy átlagos utcai motorosnál nagyon sok mindentől függ a rinyacsík, hiszen mindenki más stílusban motorozik. Valaki kitérdel, van, aki együtt dől a motorral és van, aki meg kidönti maga alól a motort (pl. ezt nagyon jól szemléltetik a hondás Safety tréningen).
Ezért írtam azt, hogy kb. 5-tel is le lehet dönteni a motort peremig (még nekem a fakezűnek is sikerült). Ez amolyan gyerekes dolog. Én pl. nem vagyok gyors motoros, a legnagyobb fenyvertényem, hogy _eddig_ mindig hazaértem. Nekem ez fontos.
Másrészről magamban mindig szoktam röhögni a lepályázott gumis, rinyacsíkos (igen, most ellentmondtam a fentieknek ) sportmotorokon, amikor az Oktogonnál esténként feszítenek a bogármentes motoron és ruhában, én meg beesek közéjük a full bogaras motorral egy jóízű 6-700 kilométeres kanyar után.
pontosan ott a bt példa tura guma a kőzepén van 2.5 a szélén meg 5 egyszerüen nem birod be melegiteni el csuszik szar az egész élet veszélyes , nekem legolább is
erről beszélek 1 orája
Egyébként meg itt az ellenpélda, mert ő ilyeneket dobál le a motorról
Na most akkor melyik hozzászólásának higgyünk?
az aszfalt hő mérséklete a gumi hőmérséklete és silika tartalma és tapadó felülete határoza meg a tapadást sima száraz uton
ha silika kevés a tapadás kisebb a, ha az aszfalt hidegebb a tapadás csöken , ha a gumi hömérséklete csöken a tapadás megint csöken ..
tehát folyamatosan változik egy sima utcai használatban
mi tesznek rá ? , mintát mert a minta tud vetemedni ,torzulni és le követni az ut egyenlötlenségeit .. ha nincs megfelelő mélysége a profilnak nem tud vetemedni el patog az utrol meg csuszik
a slicken vagy a sport gumám is ez tőrténik a lapra döntésnél folyamatosan le patan el forog az utrol és le gyür magárol egy gumi réteget ami a hőtől ujra fel tapad a gumira oda turosodik tehát az egész gumi ugy müködik ,hogy kanyarban hogy el csuszik meg tapad el csuszik meg tapad.. a gumi puhasága silika tartalma határoza meg a határt mikor vesziti el vég kép a tapadást
a mintás gumik nem így müködnek ot a gumi barázdák el hajlanak torzulnak és a rugalmaságuk tartja meg a tapadást a folyamatos mozgásuk az abroncson több höt termel ezért nem kell annyi silika egy mintás gumiba .. de ugye felylesztenek
és ki találják a téli gumit ahol van lamela ,barázda torzulás és 2* annyi silika etől jobban tapad a gumi de csak hidegben , nyáron nyikorog szará csuszkálja magát mert a töblet silika és a barázda mozgás olyan sok hőt termel ami tul melegiti a gumát
most azt az időket éljük , hogy ötvözik a silika tartalmat és a lamela mozgást egy gumiban .. 3 komponensű stb egyre tőbb motor guma gyártó fém hálot használ a gumiaikban