Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogynem ......................de olyanjó olvasni.
Olyan tuti van, aki nálam jobban nyomja példul mindjárt itt van Szotyi. Jobb pillanataimban lépést még csakcsak tartok vele, ha épp sikerül de elmenni mellette tuti nem menne. Aztán persze az is lehet, hogy olyankor megy a lépéstartás, amikor ő lazít éppen, csak nekem nem tűnik fel :)
inkább ezt tárgyaljuk ki ................ kérdeztem lecsot de biztos hő gutát kapott józsinak is sok a melo .. nem ad ötletett

persze van saját el képzelésem de jönn a müszaki és vissza köl raknom az eredeti blokkot tehát szét dobos lesz ..........
gyerekek !

mindenkinek aki ért hozzá !

de főleg lecsonak és Józsinak szol a kérdés ,,,van valami ami gyógyitani akarok ... és a segitségeteket kérem !


Már tavaj is és most , hogy ha 30 fokban be megyek a városba a 1.1 el a váltom neki áll nehezen járni , tudok vele váltani állohelyzetben is ki jön üresbe stb ,, stb tehát használható .
Csak csatog és nehezen jár .............. ki érek a városból egy 5 km etap és meg javul szépen jár és csatogás mentes lesz .... persze tudom a városba emelkedik az olaj hőmérséklet stb ,, stb

a tengelyek jók a csapágyak jok a fogaskerekek jok már kicsit bilegnek a perselyeken , de nem vészes ,, talán a kukactengely csapágya log egy kicsit

mit tanácsoltok , ?

csináltam bandita váltot ,minden kopás limiten belül és győnyőrű állapotban és ugyan erre panaszkodot a tulaj ......... valami ötlet ?


a szöveg a szerelös topikból
akinek van bt 23 pénze az és ne dicsizen hogy büvös kockát gyárt amotorjával
én biztos hogy nem jol nyomom 83 ba mözövel villany oszlop a csuklom szará tört , 88 ba 6 helyen tört a bal lábam és 2 bordám 91 be a jobb lábam tört és egy borda 96 ban csuszi volt és szét baszta a könyököm tele csavaral szegel a ball lábam ból ezt ki szerkezteték de a tőbi szeg még nehezéknek itt van

amúgy itt senki nem dolgozik bassza meg
Tasi!
Nem akarok Yoss-nak puncsolni, de jól motorozik.
Mentem már mögötte és jól nyomta, ameddig el nem tűnt a képből.
Biztos vagyok benne, hogy te is jól nyomod.
Ennek ellenére úgy gondolom, hogy van olyan aki még tőletek is jobban nyomja
Szerintem felesleges ezen agyalni, hogy ki a legjobb, mert az én vagyok.
Tasi,abba ne hagyd!
Szóval a hátsó bt023gt,ami ugye nehéz túramotorokra való,190/55-ös méret,utcán használva kb 5000km-t futott,fél centi rinyacsíkkal....az első Conti Sportattack2....

Ajánlom a hátsó gumi kopásképét tanulmányozásra....
Jah.
Na mi van bumburnyákok?
Jó itt a buli!
ez nem veszekedés ! mindenki mondja a magáét én meg az igazat

kicsit tul lihegtük ... ezért van a forum egymás baromságaiból valaki tanul
Ehhehe...Ez jó! Az info park és a Nyugati tér közt úgysincs sok bogár

Tiszta pályamotor topikban érzem magam. Gumihő, meg lapon vs. nem lapon, ki mennyit és hogy dönt...
Tojok az egészre, kinőttem már a fülön motorozásból.
Egyszerű túrázó vagyok, úrvezető stílusban.
(PR2 elöl-hátul) .
Ha ismét ki akarok ugrani valaminek az oldalára, akkor veszek egy 600 gsxr-t és támadás. De egy kirándulómotornál közúton ilyen témán összeveszni kajak bohózat.
Aha..............

Én meg most jó folytatom tovább a konyhamintafal szerelést.....................de figyelek.
A szó, amit kerestél az az "irónia".

Tudod jól, hogy egy átlagos utcai motorosnál nagyon sok mindentől függ a rinyacsík, hiszen mindenki más stílusban motorozik. Valaki kitérdel, van, aki együtt dől a motorral és van, aki meg kidönti maga alól a motort (pl. ezt nagyon jól szemléltetik a hondás Safety tréningen).
Ezért írtam azt, hogy kb. 5-tel is le lehet dönteni a motort peremig (még nekem a fakezűnek is sikerült). Ez amolyan gyerekes dolog. Én pl. nem vagyok gyors motoros, a legnagyobb fenyvertényem, hogy _eddig_ mindig hazaértem. Nekem ez fontos.

Másrészről magamban mindig szoktam röhögni a lepályázott gumis, rinyacsíkos (igen, most ellentmondtam a fentieknek ) sportmotorokon, amikor az Oktogonnál esténként feszítenek a bogármentes motoron és ruhában, én meg beesek közéjük a full bogaras motorral egy jóízű 6-700 kilométeres kanyar után.
Most menjek ki a garázsba fotózni én is? Vagy mi?
Én meg tartom megam a saját verziomhoz gumi ügyben , mert azon gurul a vas javitások alkalmával mindig rá rá lesek a gumára .................................. büszkén újságolják ilyen index ketyere meg olyan taralyos fék tárcsa 20 meg 80 ezrekért . tasi ezt nézd meg 120 ért bodis a gumija meg 8- 10 éves kö kemény vicc ., pedig az élete függhet rajta akit a esetleg meg sértetem volna ne vegye magára ... és sorry
Irigy vagy.
Tasi,most kisétálok a garázsba gumit fotózni.....pár perc és jövök.
Na de hogy még a szőr is a szélén maradjon miközben elkopik a közepe?
Ezek a képek egy szolíd túrahasználatú nem kifejezett erős gyorsításokról árulkodó még csak nem is túl kopott gumikról készültek.
gyere te kis irigy oszt menyünk egyet te neked komplekszusod van apám mindenbe csak azt látod, hogy neked miért nem .... miért nem gyere el hozzám a műhelybe hari nélkül , ingyen ki javitom a jónak hit motorod ,és ha van rajtad pelenka fel ülhetsz mögém

pontosan ott a bt példa tura guma a kőzepén van 2.5 a szélén meg 5 egyszerüen nem birod be melegiteni el csuszik szar az egész élet veszélyes , nekem legolább is

erről beszélek 1 orája
Két vérlázítóan dögös szőke tornászlány alkatú neutrinofizikát tanuló lánnyal szörföznék a holdfényes Fülöp szigetek egy lagunájában.
akkor bocs sorry
Marha nagy kaland... ha vesz valaki egy pályázott használt gumit, na az pont ugyan így néz ki , aztán pózerkedhet vele

Egyébként meg itt az ellenpélda, mert ő ilyeneket dobál le a motorról

Na most akkor melyik hozzászólásának higgyünk?
ne csináld mán ...........

az aszfalt hő mérséklete a gumi hőmérséklete és silika tartalma és tapadó felülete határoza meg a tapadást sima száraz uton

ha silika kevés a tapadás kisebb a, ha az aszfalt hidegebb a tapadás csöken , ha a gumi hömérséklete csöken a tapadás megint csöken ..

tehát folyamatosan változik egy sima utcai használatban

mi tesznek rá ? , mintát mert a minta tud vetemedni ,torzulni és le követni az ut egyenlötlenségeit .. ha nincs megfelelő mélysége a profilnak nem tud vetemedni el patog az utrol meg csuszik

a slicken vagy a sport gumám is ez tőrténik a lapra döntésnél folyamatosan le patan el forog az utrol és le gyür magárol egy gumi réteget ami a hőtől ujra fel tapad a gumira oda turosodik tehát az egész gumi ugy müködik ,hogy kanyarban hogy el csuszik meg tapad el csuszik meg tapad.. a gumi puhasága silika tartalma határoza meg a határt mikor vesziti el vég kép a tapadást

a mintás gumik nem így müködnek ot a gumi barázdák el hajlanak torzulnak és a rugalmaságuk tartja meg a tapadást a folyamatos mozgásuk az abroncson több höt termel ezért nem kell annyi silika egy mintás gumiba .. de ugye felylesztenek

és ki találják a téli gumit ahol van lamela ,barázda torzulás és 2* annyi silika etől jobban tapad a gumi de csak hidegben , nyáron nyikorog szará csuszkálja magát mert a töblet silika és a barázda mozgás olyan sok hőt termel ami tul melegiti a gumát

most azt az időket éljük , hogy ötvözik a silika tartalmat és a lamela mozgást egy gumiban .. 3 komponensű stb egyre tőbb motor guma gyártó fém hálot használ a gumiaikban