Nem is említettem a szinkorrektséget, hanem a technológia tisztaságát vélem kifogásolni.
A foliázásba ennyire soha nem mentem bele, engem csak az érdekel , hogy 10 év múlva, 20 évesen is a gyári fény legyen rajta, és ne csak "nyomokban tartalmazza".
Szerintem egyik után fújás sem lesz olyan mint a szigorú technológiával készült gyári fény.
Kedves barátom kereskedésből vett törésmentes motorja is át volt fényezve egy törés miatt. Pár év alatt ökölnyi területen hólyagosodott fel tankon a fényezés, az éleken farokidomon nem dolgozták el szórógittet, stb...
Èn mikor most már majd tíz éve kukacos gumival, lefóliázott üléssel kitoltam a szalonból a motort, hazamentem, és 1-2 ív átlátszó tapétával kiragasztgattam a fényezés kényes pontjait. Azokat amiket te is említettél, ülés tank, térd, utaskapaszkodó, a vázon ahol az ülés feltámaszkodik a gumituskókra, a bovdenek, kábelek körül, ahol azok dörzsölik a fényezést...egyik másik néha elenged, de mikor van egy kis időm cserélgetem, és inkább nézem ezeket a lerongyolódott ragasztásokat, mint a festékhiányt. Néha még a sima széles cellux is megteszi, és soha nem késő megcsinálni.
Erre gondoltam,kösz! Érdeklődnék,hogy augusztusban nem készül valaki Montenegroba?Szeretnék lemenni,de az én csapatom nem kedveli a tengerpartot,és a meleget számomra érthetetlen okból!
-tangerine-!
Kérdezném,hogy hova van felszerelve a Gopro?Jövő héten megyek az alpokba,van egy goprom,eddig csak endúrózni használtam,most feltenném a banditára.Köszi!
Ezt már én is tudom, csak nem gondoltam, hogy 2e km alatt lemattul a fényezés, ráadásul az ülésem úgy kidörzsölte a tankot, hogy egy gyufafej nagyságú részen már a fém is látszódik. Na erre tényleg nem számítottam...
Zöldi! A lánckerék király....megvolt a Glockner......Gerlos
A jelenlegi kérdés...
Nincs valakinek egy felesleges, karcos, repedt....plexije? Akár gyári, akár bubis, akár varios........Lenne egy új ötletem:-)) Az árat privátba megbeszélhetjük.
blue kukac akmt.hu
Igen, voltunk megint, csak most a másik irányból.
A foliázásba ennyire soha nem mentem bele, engem csak az érdekel , hogy 10 év múlva, 20 évesen is a gyári fény legyen rajta, és ne csak "nyomokban tartalmazza".
A suzuki festésem még csak nem is volt sérülékeny.A mostani azért az.
Ezért is fóliáztatom.
Profi dekoros erre a célra készített fóliával még csak le se tud jönni.
A 3M-nek meg van gyárilag kivágott tipusspecifikus fóliaszettje is.
amúgy megint voltatok a Stelvion?
http://youtu.be/Nb4HrVBxt78
Kedves barátom kereskedésből vett törésmentes motorja is át volt fényezve egy törés miatt. Pár év alatt ökölnyi területen hólyagosodott fel tankon a fényezés, az éleken farokidomon nem dolgozták el szórógittet, stb...
Èn mikor most már majd tíz éve kukacos gumival, lefóliázott üléssel kitoltam a szalonból a motort, hazamentem, és 1-2 ív átlátszó tapétával kiragasztgattam a fényezés kényes pontjait. Azokat amiket te is említettél, ülés tank, térd, utaskapaszkodó, a vázon ahol az ülés feltámaszkodik a gumituskókra, a bovdenek, kábelek körül, ahol azok dörzsölik a fényezést...egyik másik néha elenged, de mikor van egy kis időm cserélgetem, és inkább nézem ezeket a lerongyolódott ragasztásokat, mint a festékhiányt. Néha még a sima széles cellux is megteszi, és soha nem késő megcsinálni.
http://youtu.be/WYlpYrZbUjk
http://youtu.be/yDgehWGIiJk
Ritka motor.
Kérdezném,hogy hova van felszerelve a Gopro?Jövő héten megyek az alpokba,van egy goprom,eddig csak endúrózni használtam,most feltenném a banditára.Köszi!
Én már tervezem.A tartalék tankra.
Visszahozni már nem biztos hogy lehet.
Zöldi! A lánckerék király....megvolt a Glockner......Gerlos
A jelenlegi kérdés...
Nincs valakinek egy felesleges, karcos, repedt....plexije? Akár gyári, akár bubis, akár varios........Lenne egy új ötletem:-)) Az árat privátba megbeszélhetjük.
blue kukac akmt.hu