És valóban, mindenki oylan gumit tesz fel amit akar, ami neki tetszik, vagy jót hallott róla. Én eddig Z8-at tettem előre és hátra is. Most pedig PP ment előre, és ha elkopik a Z8 hátulról, akkor oda PR megy. Mindent ki kell próbálni. Szerintem.
Khmmm... Biz'Isten nem megvédeni akarom Tasit, de azért az ő gumijáról belinkelt kép és eközött van azért némi különbség. Nem csak az a lényeg, hogy hány mm nem koszos a szélétől, azt tényleg könnyű megcsinálni amit itt ezen a képen látunk. Viszont az övén rendesen le van radírozva a gumi széle, akárki akármit mond, aki azt csinálta nem gyáva gyerek, megy a kanyarokban is lapradöntve mint a meszes... És még mielőtt szó érné a ház elejét, nem a vitába akarok belemészni, nem akarok igazat adni senkinek, csak és kizárólag a két képről mondtam el a véleményemet. Na, peace!
Sosem tartottam magam nagy szerelőnek. Nem is reklámozom magam.
Amit meg tudok csinálni azt megcsinálom amit nem azt nem.Egyébként nagy valószínűséggel nem utánam szereltél hanem az Öcsém után. Ugyanezen a néven fut.
Pontosan ezt írtam:
"A barázda kiképzésnek semmi köze a jobb tapadáshoz, az egyedüli célja a vízelvezetés, ha sosem esne eső, a gumikra nem tennének barázdát, mert a hely amit foglal a felületen, nem vesz részt a tapadásban. Ez elég könnyen belátható."
És ezt most is tartom. De egyben az egész mondandót, nem külön-külön szavakat belőle. Ez fontos.
Itt csupa Stoner, Rossi van....csak mosolyogni tudok rajtatok. Hidegben ilyen gumi, melegben olyan gumi. Mintha pályaversenyzők lennétek. Sima utcai motorosnak a következő dolgok számítanak: ár, futásteljesítmény és ne csúszkáljon. Tojok rá hogy milyen keverék, milyen hőfok. Ne kerüljön aranyárba és ne kopjon el 3e km alatt. A túratempóm alatt majdhogynem minden egyéb tökmindegy. Felőlem akár Barum is lehet. Megjegyezném hogy autón a legjobb gumi a seggem alatt az orosz Rosava volt (lehet szörnyülködni) a mecseki kanyarokban úgy fogott mint a festék és nem nyekergett. Esőben is jól fogott, nem úszott fel. 8e volt darabja, vegyen a tököm Michelint 16e-ért......
a bili ott eset a felyemre, hogy azt mondtad ,hogy a mintának semmi kőze a tapadáshoz
nekem a tura gumi nagyon csuszik pedig 280 kg a motor lassu temponál élet veszélyes ha kezd mellegedni akkor meg pillanatok alatt túl melegszik és azért korcsojázok vele.
a sport guma nálam be vált elöl nagyon puha hátul kicsit keményebb keverék 15 fokban vagy hajnalban mikor megyek dolgozni 3-5 km alatt be melegszik és jó
májustól ...inkább így ...18 -20 foktol csak slick dunlop és metzeler a nagyobb súlyú motoron jobban melegszik -............
ha meg eső ,, igen kurva hamar vissza hűl , és elveszti a tapadását de kezelhető és ovikásan megyünk
Hát a nyári melegre előírt gumijaidat ezek szerint elnéztem, de az megmaradt, hogy a hűvös időkben használsz sportgumit.
Egyébként meg mindegy is, mert ebből indult ki a dolog, de te azóta is azt állítod, hogy a túra nem melegszik hamarabb mint a sport és a vita ezen ment.
"nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni"
Épp ezt akartam én is javasolni :)
Egyébként slicket országúton konkrétan tilos használni. Mit csinálsz, ha elkap egy zuhé? Mostanában nem ritka..
Kiindulási pont: Az írtad, hogy hidegben sportgumit használsz, melegben meg túrát.
no no .. nem ezt irtam
ezt irtam
nem tudom irtam --e ide
márc - májusig sport gumit használok avon , bt , medzeler
május- szep csak slicket medzeler ,dunlop
szep- le rakásig vissza kerűl a sport guma .............
nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni
Jót mosolygok ahogy vergődtök Tasival Felét se higgyétek el annak amit mond
Én mindig fenntartásokkal kezeltem a mondadóit, de de március elejétől (ennek a hozzászólásnak az előzményeit és az utána következő hozzászólásokat érdemes elolvasni) kezdve már azt se hiszem el amit kérdez A becsületet csak egyszer lehet elveszíteni..
Igy nezett ki a raceattackom is oszt hol vagyok en mint mumalyer.