Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont hasznalt palyaslick mintaval.
Igy nezett ki a raceattackom is oszt hol vagyok en mint mumalyer.
És valóban, mindenki oylan gumit tesz fel amit akar, ami neki tetszik, vagy jót hallott róla. Én eddig Z8-at tettem előre és hátra is. Most pedig PP ment előre, és ha elkopik a Z8 hátulról, akkor oda PR megy. Mindent ki kell próbálni. Szerintem.
Khmmm... Biz'Isten nem megvédeni akarom Tasit, de azért az ő gumijáról belinkelt kép és eközött van azért némi különbség. Nem csak az a lényeg, hogy hány mm nem koszos a szélétől, azt tényleg könnyű megcsinálni amit itt ezen a képen látunk. Viszont az övén rendesen le van radírozva a gumi széle, akárki akármit mond, aki azt csinálta nem gyáva gyerek, megy a kanyarokban is lapradöntve mint a meszes... És még mielőtt szó érné a ház elejét, nem a vitába akarok belemészni, nem akarok igazat adni senkinek, csak és kizárólag a két képről mondtam el a véleményemet. Na, peace!
Sosem tartottam magam nagy szerelőnek. Nem is reklámozom magam.
Amit meg tudok csinálni azt megcsinálom amit nem azt nem.Egyébként nagy valószínűséggel nem utánam szereltél hanem az Öcsém után. Ugyanezen a néven fut.
Összejöhet az simán gyerekek. Egy barátom GSX-F-fel szerintem megy ennyit simán, de majd megkérdezem pontosan mennyit megy egy évben.
Olaj jobb lenne?Vagy a koromgomba?

Amugy meg blutyburutty. Mindenki azt tesz fel amit akar.

Es johet az ulesatalakitas.
Maradj má'n,ők a Pilisben nevelkedtek,mi meg itt a Mecsek körül csetlünk,botlunk,hogyan is merünk belevakkantani ilyen vakmerően?
Különben meg minek veszekedni, amikor verekedni is lehet?
Már megint a gumi......Yossal értek egyet.......amúgy is a pilótán több múlik,utcán mindenképp....
Pontosan. Legjobban a töksima gumi tapad, ott a legnagyobb az érintkező felületek nagysága és az ebből eredő súrlódási és kohéziós erő.
Ha volna a motorunkhoz fele árban olyan gumi ami max 200 km/h-ig használható, akkor azt vennék mindig. Teljesen felesleges a számomra a 270-es.
Pontosan ezt írtam:
"A barázda kiképzésnek semmi köze a jobb tapadáshoz, az egyedüli célja a vízelvezetés, ha sosem esne eső, a gumikra nem tennének barázdát, mert a hely amit foglal a felületen, nem vesz részt a tapadásban. Ez elég könnyen belátható."
És ezt most is tartom. De egyben az egész mondandót, nem külön-külön szavakat belőle. Ez fontos.
Nya es a slick koka-toalmas kozott monnyuk julius 14.-en nem melegitve es felgumizva hogyarakba kapaszkodik az utba?


En eztet nemertem.
Itt csupa Stoner, Rossi van....csak mosolyogni tudok rajtatok. Hidegben ilyen gumi, melegben olyan gumi. Mintha pályaversenyzők lennétek. Sima utcai motorosnak a következő dolgok számítanak: ár, futásteljesítmény és ne csúszkáljon. Tojok rá hogy milyen keverék, milyen hőfok. Ne kerüljön aranyárba és ne kopjon el 3e km alatt. A túratempóm alatt majdhogynem minden egyéb tökmindegy. Felőlem akár Barum is lehet. Megjegyezném hogy autón a legjobb gumi a seggem alatt az orosz Rosava volt (lehet szörnyülködni) a mecseki kanyarokban úgy fogott mint a festék és nem nyekergett. Esőben is jól fogott, nem úszott fel. 8e volt darabja, vegyen a tököm Michelint 16e-ért......
nem nem ezen borul a bili

a bili ott eset a felyemre, hogy azt mondtad ,hogy a mintának semmi kőze a tapadáshoz

nekem a tura gumi nagyon csuszik pedig 280 kg a motor lassu temponál élet veszélyes ha kezd mellegedni akkor meg pillanatok alatt túl melegszik és azért korcsojázok vele.

a sport guma nálam be vált elöl nagyon puha hátul kicsit keményebb keverék 15 fokban vagy hajnalban mikor megyek dolgozni 3-5 km alatt be melegszik és jó

májustól ...inkább így ...18 -20 foktol csak slick dunlop és metzeler a nagyobb súlyú motoron jobban melegszik -............

ha meg eső ,, igen kurva hamar vissza hűl , és elveszti a tapadását de kezelhető és ovikásan megyünk
Esetleg ha jártok erre ki8 lehet próbálni az enyémet.
más tészta

fel gumizott pályán, mellegre fütőt , sima slick gumival olyan mint ha a ragasztoba motoroznál .. de ha le esel az ivről.......

csak a palánk fog meg
Hát a nyári melegre előírt gumijaidat ezek szerint elnéztem, de az megmaradt, hogy a hűvös időkben használsz sportgumit.
Egyébként meg mindegy is, mert ebből indult ki a dolog, de te azóta is azt állítod, hogy a túra nem melegszik hamarabb mint a sport és a vita ezen ment.

"nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni"

Épp ezt akartam én is javasolni :)

Egyébként slicket országúton konkrétan tilos használni. Mit csinálsz, ha elkap egy zuhé? Mostanában nem ritka..
Nagyon köszönöm a segítségedet a Sanyi nevében is!
akinek van,, annak van ,, nem úgy mint neked a nagy Móri szerelönek akihez csak mindenki egyszer megy ...

szereltem utánad barátom szégyen
Y0SS

Kiindulási pont: Az írtad, hogy hidegben sportgumit használsz, melegben meg túrát.

no no .. nem ezt irtam


ezt irtam

nem tudom irtam --e ide

márc - májusig sport gumit használok avon , bt , medzeler
május- szep csak slicket medzeler ,dunlop
szep- le rakásig vissza kerűl a sport guma .............


nagyon sok mulik a gumin........... érdemes kicsit utána olvasni

hát eröl enyit
a butaság boldogság az egyik egy takony szar sufni szerelő a másik egy irigy fasz kalap ... és indulhat a mozi
Jót mosolygok ahogy vergődtök Tasival Felét se higgyétek el annak amit mond

Én mindig fenntartásokkal kezeltem a mondadóit, de de március elejétől (ennek a hozzászólásnak az előzményeit és az utána következő hozzászólásokat érdemes elolvasni) kezdve már azt se hiszem el amit kérdez A becsületet csak egyszer lehet elveszíteni..

Döntsön mindenki saját belátása szerint
Ha van pénz van szabadidő is.Innentől már csak kedv kérdése.És szalad a Km.
ez erdekes, mar ugy, hogy sokfele kell mennie biztos.
mert en ha osszeadom az autos-motoros- robogos osstfutast, az nem eri el a 20 ezret evente. ;-)