Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Általában úgy motorozom, mintha plutóniumot szállítanék és most sem tettem ezt másképp csak a sötétben a földúton nem láttam a vizes fű alatt a nyomvályút...
Ha előtte lefóliáztad volna a tank megfelelő részét nem lenne gond.
A legfontosabb, hogy nektek nincs bajotok, a büszkeséget meg egye a fene...

1 hónapja apukámék parkoltak rossz helyre a mátrában mögöttem jövet.
Életében soha nem esett motorral, ezidáig.
Mindketten tanultunk az esetből... azóta már vígan motorozik, sőt,
kakucsra is el tudtam rángatni.
Mattul, de letojom)))) használni vettem a motort nem kivikszolva nézegetni))))))
Fordulj Zöldihez. Amúgy AP racing.
Sziasztok!

A hátsó fékbetétem csereérett(GSF600). Ti milyen márkájú fékbetétet használtok? Melyik az a betét, amelyik nem eszi meg a tárcsát? Egyébként a gyári milyen márkájú?
+
Ahol a nadrág hozzáér a tankhoz ott nektek is mattul a tank? Tudtok valamilyen spéci polírozó szert, ami eltünteti?(Thurtle Wax színfelújító folyadék nem segített!)
[MAXXY képeit nézve úgy látom, hogy neki pl. nem mattul a tankja.]

Előre is köszi a segítséget.
Fényezés, bukócső, fékkar... és a lelkem, hogy én is eshetek...
Helló Bandikák!

Szombat este elfáradt az út végére a mocim. Lefeküdt. Na persze én is meg az asszony is rajta ültünk. LAssan mentem és kicsúszott az első kerekem az agyagos füvön. Mondanom sem kell, hogy nem volt időm semmire. Megpakolva túracumóval. Szerencsére az asszon lepttyant a nádasba én meg dőltem a géppel együtt. A bukócső természetesen elgörbült de nem engedte leérni a blokkot.
Ha tehetitek, tegyetek fel ti is valami védelmet. Még így is kéne fejlesztenem, mert alul hatalmas a nyomaték dőléskor, ami a bukócsőre hat.
Tavaly Maxxyval. Most nem én jártam ott.
Én is vettem egy pécsi "lóboltba" ilyen zselét, be is rakattam másnap, de nem érte meg. 12E ft volt a tábla zselé és 2E ft-ért rakták be. A végeredmény az volt, hogy eddig 3-4 napig bírta a seggem fájdalommentesen, most meg 4-5. Ha kényelmet akarsz, csináltasd meg normálisan, hozzáértővel. Tudom, hogy kb 4x annyiba kerül de megéri. Amúgy mikor voltál Pécsváradon? Szombaton láttam egy fekete Banditot itt
Ülésprobléma? Itt a megoldás.
szerintem amit belinkeltél az vékonyabb és csak a ló hátát hivatott védeni, de majd jobban megnézem őket
Holnap becsattogok Pécsre a lovas boltba és ha úgy alakul megveszem és ki is bontom mi van a belében. Majd készítek fotókat és belinkelem. Ha szabadon szabható a zselépárna akkor helyén vagyunk.
Tudom, Pécsváradon az Évi is mindjárt "felpróbálta" magát mögém, ő is csak lelkendezni tudott. A gyári egy büntetés!
Azért próbálnám meg a zselébetétet beszerezni és utána odavinni a kárpitosodhoz. Ezen küzdök. Nem hiszed el, szombaton jöttem haza de a seggem még mindig nem az igazi.
Sokat jelentett,hogy szélesíttettem is rajta,és mélyítettem is,meg lekerítettem oldalt! Az elejét pedig emeltettem a tankra. Nekem nagyon bejött!
Íme....
Csabu!

Maga a gyári ülés tényleg egy guriga taknyot nem ér! Amióta megcsináltattam a helyi csajjal 15 pézé hozzáteszem,azóta semmi gondom az üléssel! Persze az is jelent valamit,hogy a kormányon is magasítottam,más lett az ülés pozícióm is! Én is hazajöttem egy seggel Görögországból,de az tényleg igaz,hogy mindenkinek más a tűrő képessége is! Szóval nekem bejött az ülés amit a csaj csinált ez a lényeg! De mondtam,hogy egyedi kívánságra is megoldja,amilyet akarsz!
Az 53606-ban általam belinkelt lovas nyeregalátétben is szerintem ez van és gyanítom hogy az két ülésre (vezető és utas) elegendő. Az pedig "csak" 11e Ft.
kárpitossal beépíteném, ezért a külső rácsatolható szóba sem jöhet, ráadásul ha nem is jó, akkor felejtős
erre gondoltam:http://www.ebay.com/itm/Large-...
Foregonnak volt ilyen a GS500-on, azt írta róla hogy kb ott van vele ahol a part szakad
Akkor mégsem olcsó, kevesebbre emlékeztem.
Igen van, de 18e darabja külön-külön!
A lajosban lehetett kapni zselés üléstakarót amit rá kellett csatolni az ülésre mint a tanktáskák némelyikét....állítólag egész jó és elviselhető volt az ára, nem tudom forgalmazzák-e még.