Általában úgy motorozom, mintha plutóniumot szállítanék és most sem tettem ezt másképp csak a sötétben a földúton nem láttam a vizes fű alatt a nyomvályút...
A legfontosabb, hogy nektek nincs bajotok, a büszkeséget meg egye a fene...
1 hónapja apukámék parkoltak rossz helyre a mátrában mögöttem jövet.
Életében soha nem esett motorral, ezidáig.
Mindketten tanultunk az esetből... azóta már vígan motorozik, sőt,
kakucsra is el tudtam rángatni.
A hátsó fékbetétem csereérett(GSF600). Ti milyen márkájú fékbetétet használtok? Melyik az a betét, amelyik nem eszi meg a tárcsát? Egyébként a gyári milyen márkájú?
+
Ahol a nadrág hozzáér a tankhoz ott nektek is mattul a tank? Tudtok valamilyen spéci polírozó szert, ami eltünteti?(Thurtle Wax színfelújító folyadék nem segített!)
[MAXXY képeit nézve úgy látom, hogy neki pl. nem mattul a tankja.]
Szombat este elfáradt az út végére a mocim. Lefeküdt. Na persze én is meg az asszony is rajta ültünk. LAssan mentem és kicsúszott az első kerekem az agyagos füvön. Mondanom sem kell, hogy nem volt időm semmire. Megpakolva túracumóval. Szerencsére az asszon lepttyant a nádasba én meg dőltem a géppel együtt. A bukócső természetesen elgörbült de nem engedte leérni a blokkot.
Ha tehetitek, tegyetek fel ti is valami védelmet. Még így is kéne fejlesztenem, mert alul hatalmas a nyomaték dőléskor, ami a bukócsőre hat.
Én is vettem egy pécsi "lóboltba" ilyen zselét, be is rakattam másnap, de nem érte meg. 12E ft volt a tábla zselé és 2E ft-ért rakták be. A végeredmény az volt, hogy eddig 3-4 napig bírta a seggem fájdalommentesen, most meg 4-5. Ha kényelmet akarsz, csináltasd meg normálisan, hozzáértővel. Tudom, hogy kb 4x annyiba kerül de megéri. Amúgy mikor voltál Pécsváradon? Szombaton láttam egy fekete Banditot itt
Holnap becsattogok Pécsre a lovas boltba és ha úgy alakul megveszem és ki is bontom mi van a belében. Majd készítek fotókat és belinkelem. Ha szabadon szabható a zselépárna akkor helyén vagyunk.
Azért próbálnám meg a zselébetétet beszerezni és utána odavinni a kárpitosodhoz. Ezen küzdök. Nem hiszed el, szombaton jöttem haza de a seggem még mindig nem az igazi.
Maga a gyári ülés tényleg egy guriga taknyot nem ér! Amióta megcsináltattam a helyi csajjal 15 pézé hozzáteszem,azóta semmi gondom az üléssel! Persze az is jelent valamit,hogy a kormányon is magasítottam,más lett az ülés pozícióm is! Én is hazajöttem egy seggel Görögországból,de az tényleg igaz,hogy mindenkinek más a tűrő képessége is! Szóval nekem bejött az ülés amit a csaj csinált ez a lényeg! De mondtam,hogy egyedi kívánságra is megoldja,amilyet akarsz!
Az 53606-ban általam belinkelt lovas nyeregalátétben is szerintem ez van és gyanítom hogy az két ülésre (vezető és utas) elegendő. Az pedig "csak" 11e Ft.
kárpitossal beépíteném, ezért a külső rácsatolható szóba sem jöhet, ráadásul ha nem is jó, akkor felejtős
erre gondoltam:http://www.ebay.com/itm/Large-...
A lajosban lehetett kapni zselés üléstakarót amit rá kellett csatolni az ülésre mint a tanktáskák némelyikét....állítólag egész jó és elviselhető volt az ára, nem tudom forgalmazzák-e még.
1 hónapja apukámék parkoltak rossz helyre a mátrában mögöttem jövet.
Életében soha nem esett motorral, ezidáig.
Mindketten tanultunk az esetből... azóta már vígan motorozik, sőt,
kakucsra is el tudtam rángatni.
A hátsó fékbetétem csereérett(GSF600). Ti milyen márkájú fékbetétet használtok? Melyik az a betét, amelyik nem eszi meg a tárcsát? Egyébként a gyári milyen márkájú?
+
Ahol a nadrág hozzáér a tankhoz ott nektek is mattul a tank? Tudtok valamilyen spéci polírozó szert, ami eltünteti?(Thurtle Wax színfelújító folyadék nem segített!)
[MAXXY képeit nézve úgy látom, hogy neki pl. nem mattul a tankja.]
Előre is köszi a segítséget.
Szombat este elfáradt az út végére a mocim. Lefeküdt. Na persze én is meg az asszony is rajta ültünk. LAssan mentem és kicsúszott az első kerekem az agyagos füvön. Mondanom sem kell, hogy nem volt időm semmire. Megpakolva túracumóval. Szerencsére az asszon lepttyant a nádasba én meg dőltem a géppel együtt. A bukócső természetesen elgörbült de nem engedte leérni a blokkot.
Ha tehetitek, tegyetek fel ti is valami védelmet. Még így is kéne fejlesztenem, mert alul hatalmas a nyomaték dőléskor, ami a bukócsőre hat.
És ez?
Maga a gyári ülés tényleg egy guriga taknyot nem ér! Amióta megcsináltattam a helyi csajjal 15 pézé hozzáteszem,azóta semmi gondom az üléssel! Persze az is jelent valamit,hogy a kormányon is magasítottam,más lett az ülés pozícióm is! Én is hazajöttem egy seggel Görögországból,de az tényleg igaz,hogy mindenkinek más a tűrő képessége is! Szóval nekem bejött az ülés amit a csaj csinált ez a lényeg! De mondtam,hogy egyedi kívánságra is megoldja,amilyet akarsz!
erre gondoltam:http://www.ebay.com/itm/Large-...