Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sima farmer 100 km után mintha parázson ülnék. Szivacsbetétes motoros bőrgatyában 150 km után már fáj a seggem ez az igazság. Farmerben gurultam körbe a Balatont, pont 200 km. Az utolsó ötvenen már alig vártam hogy megérkezzek. Páromnak és a fiának is ugyanez a panasza. A gyári ülés kemény, sík az ülőfelülete, nem ívelt és aki az él helyett nem gömbölyítést tervezett a két oldalán azt fejbe kéne lőni.
anno én a Tommot-nál és a Somotokarpit-nál is érdeklődtem ,hogy a zseléből amit beépítenek vásárolhatnék? Természetesen elhajtottak a búsba, amerikai oldalokan találtam 40-50 dollárért+ szállításért, de nem rendeltem meg!
Én is azért keresgéltem mert egyszerűen zsibbad a valagam 200km után.
Hát... ezt nem tudom.
ott még nem tartunk,majd ha váltok suhongóra
ezt itt intéztük "közösen",ha jól tudom ,nekem is ez van

ha hosszabb lesz a tökörszár jobban berezonál,lehet annyit se fog látni benne mint eddig
Van űrtekinikkásabb zselés is komoly 9900.-ért.
még mielött nagy költségekbe vernéd magad,menj el egy biciglis boltba vagy Decatlonba és vegyél kerékpáros szivacsbetétes rövidnadrágot,hátha bejön,valami 3000.- vettem ,egy próbát megér
Na ebben a 966 km-ben volt mindenféle!
Nekem is "ippeg" ilyen van, sztem együtt rendeltük anno.
Csak épp nekünk nem naked gépünk van!
Neki meg ollanra kellene!
Igen, ez nekem is furcsa.. 1250 km Korfuig és még se sírtam, pedig már 144e km van az ülésben a a seggem alatt, tehát be lehetne keményedve.. lehet, hogy nem az ülésbe kéne szilikont rakni..? :-D
Egyéni tűrőképesség.
Van aki majd meghal egy motoron 100 km után van aki elmegy franciaországig és vissza.
Az se mindegy hogy ótópálya vagy kanyargos hegyi zergebaszón nyomod le.
Meg ne haragudj, de nem értelek!
90 km után szenvedtetek a motoron?
Az Isztriai félszigetről "egy seggel" jöttünk haza Izsófalvára.
Széria üléssel.
Ez "kereken" 966 km volt.
Reggeli után, 06.15-kor indultunk, este 17.45-kor már itthon vacsoráztunk.
De ilyen táv után sem mondanám, hogy akár aznap este nem ültem volna vissza rá egy kicsit.


Szóval biztos, hogy az ülés a "ludas"?
Szia,ha találsz valamit szólj,engem is érdekelne a dolog.
Nekem házilag gyártott tökörtalp hosszabbító van. Alumínium öntvény. 5e volt. Festve magasnyomású lószőr ecsettel
Létezik vajon hosszabb tükörszár a naked Bandit tükréhez mint a gyári? Csak 3-4 cemtivel kellene hosszabb...
Sajnos a kettő nem egyezik, bár ahhoz is tudok neki hozni..
A motorozz.hu oldalon Gumpi vadászik 1250-es tükörszárra. Eldőlt a mocija és eltörött neki. Ha tudsz, segíts neki.
ha kell valakinek egy új Bandit 400/600/1200N-es tükör...:-)
Ez csak a szokásos "a-motorosok-rohadt-burzsujok-húzzuk-le-őket-jól" téma.

Még jó, hogy nincs külön motorba való benzin, mert tuti, hogy 3x annyiba kerülne, mint a többi.
Nem, de ha heti 1 akkor felejtős is.
Ismét bedobom az ülés témát. Párom feldobta az ötletet, hogy lehet lovas nyereg alá kapni zselés nyereg-alátétet. Az van olyan nagy, hogy kijön belőle két ülés kipárnázása. Utána járok (vagy esetleg ha van valakinek a lovaglásban ismeretsége az próbálja meg ezt a lehetőséget) ugyanis a zselés motorüléseket aranyárban készíti a Tommot és a Somotokarpit is. Nyaralásom alkalmával ismét szenvedtem a motoron 90 km megtétele után és az utasom is. Maxxynak 15ért alakította át a kárpitos ismerőse, de az nem zselés. Elgondolkodtató, hogy biciklire 1000 Ft egy zselés üléshuzat, motorra meg 18e egy ülésre való (utasé plusz 18e). Elég erős a hülyének-nézés faktor szerintem, megpróbálok valami olcsóbb verziót kitalálni.
http://allattartas-webshop.hu/...
Vimeot próblátad már? (igaz ott csak hetente 1 hd videót lehet feltölteni)
Mégegy nyomulós Olaszo.-ból. 5:20-tól kib@szott nagy luxushajó.