Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első sorig oké is volt a dolog, utána ezekszerint vki más ingét kaptam fel . Amúgy aki nem motoros egyből azzal jött, h ja mert biztos tépted neki, mint az állat, de ott pont nem, amúgy a végét még le sem mértem. Szúrja az emberek szemét a kék-fehér szín .
Lapozzunk.
Most csúnyán mondom


Kapd már fel a fejed tesó!
Ki a fasz beszél rólad?
Rád max annyit vonatkoztattam HUMOROSAN : hogy mert mész mint az állat:-))))



Igen...Én se 60-al járok....de ésszel!
Aki velem szokott jönni, mindig meg is jegyzi hogy mért lassitok a kanyarnál.....
A válasz lentebb.........
Amugy friss élmény.........
40-el rongyoltam bele egy buckába de olyan szerencsésen, hogy a kormány kivágodott, majd vissza a mancsomnak (azt hittem berossálok - tessék sajnálni, vagy legalább egy könnycseppet hullajtani:-)))
No ha gyorsabban megyek akkor TALÁN nem uszom meg ennyivel..........

Én mindig azt mondom és valom a 2 balesetem után: ÚGY ülj fel motorra hogy számolj mindennel......
Nekem a 2 replésem első pillanatában viszont eddig a számolás megmaradt mindig a pénznél:-)))) JUJJJ Ez sokba lesz:-)))


amugy egy kanyarban mit nézel? Az eget?
Én legalábbis a "kanyarívet" lesem, meg hogy mi vár rám...........
No ha láttok valamit az úton akkor inkább satuzok.......





Szóval fullosan nem TÉGED találtalak meg csupán megosztom a gondolataimat veled és MINDENKIVEL.


Ismét mondom!
Ha kanyarvadászni megy bárki! Azt tegye meg a pályán! De ne ott ahol akár másba akár önmagába kárt tehet..........mert mi van ha nem csak a motorba akad bele a lábad? Most jelentkeznél a Született Július 4-én 2. részének felvételére?



Szóval ligthosan!
És bár nem csinálom, művelem.....
ahol kanyarogni akarsz, azt az utat járd be 2-3x....és utána csavard tökig a gázt.....
Persze egy vad, autó, sün akkor is jöhet.............



SÜN:-)))
Gyüvök haza 2-3-4 hete.....sötét.....este 11 óra............
valami előttem......de se idő se lehetőség manövere.........nem épp 30-al jöttem.-)
Egy sün volt...........telibenyomtam............
Másnap meg imádkoztam hogy a Sün utolsó bosszúja ne engem érjen, mert biza a kerékből úgy szedtem ki egyesével kb 60db tüskét.......jó nagyokat!
A mákom? hogy relatíve új a guma, igy van profil rendesen...........
ennyi az ára............

MAx robogóba SE tennék:-)


keres rá a neten....van róla videó is, de engedelmedel ennek megkeresését rád bízom:-)


Amugy gondolj bele: ÉRTELME?
Mármint az automata inditásnak......

alapeset - gondold el hány biztonságtechnikai megoldás van

1., kuplung
2., sztender
3., gyújtás

stb
De tudja, mert az indítás pillanatában rövidrezárja a kuplungkar mikrokapcsolóját, ha nincs éppen sebességben, mert azt is figyeli!
Én is néztem riasztót, 30-ért már igen komolyat kapsz, de az ilyen Tescos árfekvésűt én hanyagolnám. A jobbak sms-ben értesítenek, abban a pilalnatban, ha vki babrál a gépen, van benne dőlésszögmérő, tehát amint felállítják riaszt meg ilyen finomságok. Ha már riasztó, akkor én inkább egy komolyabbat vennék. Erről jut eszembe, voltam oylan marha és fent felejtettem a tárcsazárat hátul, úgy akartam indulni , abban a pillanatban eldeformálódott, kulcs már nem ment bele, de 5-6 előre hátra tolás után 2 darabban leesett , ennyit ér. 20 kilós láncot meg cipeljen magával a halál, szóval szerintem a riasztó hasznos dolog.
A Kymco robikban van ilyesmi tudtommal - a távis indító bejön nagyon a gyerekeknek.
A Suziknál be kell húzni a kupplungot indításhoz! Ez nem hiszem, hogy tudja, mert műkezet nem látok a képen!
Nem sajnáltattam magam senkivel, csak ádinak írtam, h én is megszívtama javítás után egyből tropa lett a gép. Ha ott estem volna, ahol csavartam neki a hegyen, max szétverném, akit először meglátok a tükörben. 70-es tábla volt, mentem 110-el kb, a kanyarban nem azt néztem, h döglöttbékavagyakármifaszom van-e az aszfalton, megcsúszott az eleje, és ez elég is volt, h azonnal a korláton találjam magam, beakadt a lábam, lerántott a mociról, ami tovább gurult. Nem kell sajnálni, így jártam, de ha jól tudom te se 60-nal jársz-kelsz, max ha tudod, h ott a trafi lelassytasz 129-re.Szó nem volt se száguldásról, se siránkozásról, úgyhogy nem tudom mért találtál meg.
sziasztok mi a véleményetek erről?

riasztó /önindító

nem tudom hogy milyen áron mozognak ezek de szeretnék ilyet a vasba....
Nem nyert:-)


ha csak nem rángat az az egyes:-)))

mert a hang ilyen táááá-----táááááááá-----táááááááááááá
áááááááááááááááááááááááááá

szóv
al legalább 3-asba van:-)
Mint írtam NE VEGYE SENKI MAGÁRA.......Én már csak ilyen fasz vagyok:-)

De az tény, hogy baromira nem tud érdekelni, mikor jön egy levél a balesetes oldalamhoz, hogy "jajjjjj menetm 170-el, és vazze ráfutottam egy olajfoltra....a mocim totálkáros, Én meg 3 hétig voltam gipszágyba"....


Ha csak 110-el megy, akkor TALÁN észreveszi........



Amugy TV2-öt ELVBŐL nem nézek.......elenben Barátok közt, Győzikéből bármikor vizsgáztathattok:-)))
Örülök, hogy te a távolból is ilyen jól tudod, hogy mi történik, biztos sok Uri Gellert néztél...
"elmegy egy rizsrakétás és a hangból ítélve nem 90-el.........."

lehet h csak az 1est hùzatja szegèny, mert elszàllt a tobbi sebessèg
Mert mész mint az ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLAT:-))))



Emberek.....

Ugye senki nem veszi baszogatásnak azt az intelmet hogy a közút nem autópálya, és nem versenypálya........
Tehát ha ott valaki taknyol a sebesség rossz megválasztása miatt - ugye elfogadja, hogy specc Én nem tudom sajnálni. Legalábbis olyat még nem láttam-hallotam hogy rutinos motoros elesett volna egy kavicson......
PL épp ezért nem vagyok kanyarvadász se...... sose tudhatod mi van a következ kanyarba.
Ha az lennék? KB. eddig......6 év és a 120.000km levezettet út alatt kb 29x haltam volna meg......
Sár, por, homok, vagy épp a szemben az Én sávomban közlekedő autó-kamion miatt....

Utálnak is ezért sokan.........pl mikor valaki rongyá töri magát, esetleg meghal....
Nem tudom sajnálni, mert egy állat.....mi a fasznak szórakozik 200-al a 6-oson PL....ami magában is iszonyat. (Batta-Adony közt tutira)
Én itt lakom a 6-os látómezőjében.....de ha nem is láttom- akkor hallom, hogy óránként (legalább) elmegy egy rizsrakétás és a hangból ítélve nem 90-el..........



Szóval tényleg ésszel közlekedjetek, mert ha már most megtöritek a pacit, akkor mi lesz veletek a FŐ SZEZONBAN?
Hallod, én elvittem a szerelőhöz a mocit, h cserélje ki a telószimeringet, meg a láncot. Nem mondom mennyi volt.. Elhoztam, mentem haverhoz, végre megvan a gép, gurultunk egyet, hazafele meg elfikkantam vmi kavicson, v vmi szaron. 150 km nincs az új alkatrészekben, fél milla megcsinálni... Együttérzek veled.
Komolyan mondom, meló mellett elkezdem a használtmotor kereskedelmet. Erre az összetákolt *****-ra ma már ketten ráizgultak. Ahogy egy haver mondaná: mindent el lehet adni
ezzel sajnos maximálisan egyet kell értenem...... tuti hogy az eleje nyakkant meg - és ki tudja hogy a váznyak mennyit kapot belőle?

De ugye mindenki a maga sorsának kovácsa.........ha neked ez kell hát nekem és szerintem mondhaton: nekünk full egyre megy........
egy spirálos órát tudok neked adni.... kemény 19.000km környékén van benne......
A GS-en volt, de abban lecseréltem digire, és úgy is adtam el. Szóval ha érdekel egy jó állapotban lévő, kb 19000km-es óra akkor lebotoljuk.........
csak kicsit csalódott vagyok, mindent most cseréltem ki a motoron...

felgumiztam 50 rongyért + olaj olajszűrő, légszűrő, fékbetétek és most el is buktam.

bár a gumikban van 500km :) metzeler sportech gumák
hát amint olyan állapotban lesz a kezem h tudok szerelni szétkapom a motort. számolgatok. de úgy számoltam ha 300 000 ft ot még hajlandó vagyok rákölteni h lábraálljon.
ellenkező esetben eladom alkatrésznek...

csak gondoltam feldobom ha esteg vkit érdekelne a dolog
ja hátsó villa
központi rugóstag

igazából ami csúnyán összetört az az aelső villa, műszerfal, müanyag idomok, meg sanda gyanúm ha váz csavarodott... a többi alkatrésznek nincs látható baja... a tank eleje kapott egy olyat h lepattant róla a festék de egy kis festékkel javítható
Hát ha már így felhoztad: a kidörgő összekötőcsove, meg a dob érdekelne, ha nincs nagyon leamortizálva. Az enyémre az előző gazdája sufnituningolt egy autókipufogót. Jójó, hangos is, de b@szottul ocsmány a maga 8 cm-es átmérőjével hátul.
...nem kívánom rontani az üzleti poziciót, de meg sem fordul a fejedben , hogy miért nincs rajta a komplett műszerfal? Annyit segítek , hogy nem azért , hogy könnyebb legyen az eleje! kinéztél magadnak egy pénztetmetőt, ami valószinűleg még törött is volt. Életkorod alapján nem dúskálhatsz az anyagi javakban, könnyen bekalkulálhatod magadnak, hogy mit tudsz majd rákölteni...és futja -e még majd üzemanyagra is.
akit esetleg érdekli akármelyik alkatrész és odaadom a bontós ár alatt.

a bandit 97 es GSF400 V-V (vc) a blokkban 36000 km van. most volt olaj- olajszűrőcsere. hibátlanul ment
kiváncsi vagyok h az enyémből mit tudod összeszedni.

ami ép:

blokk
fékek
féktárcsák
kormány
karburátorok

gumik
felnik
lánc
lánckerekek
stander
oldaltámasz

fékcsövek
hátsó indexek
a farában lévő elektromos alkatrészek
kipufogórendszer
hűtő
váz nem tudom h csavarodott e
Én is néztem km órát, konkrétan a napi számláló, meg a krómbilik kellenének( ha van valakinek írjon! ), 35- 40 ezer magyar forint egy komplett műszerfal a bontóban. CSak a miheztartás végett. mondjuk én 400-asra néztem, de szerintem ugyanaz van 250-esre is. Utánanézni érdemes. Egyébként meg faszán néz ki a bandita. Ha nincs más baja a műszerfalon kívül, szerintem jó vétel lesz belőle.