Jobban megéri megvenned mint a 650S-t, mert csak 50 000-rel drágábban teljesen burkolt,drágább műszerfallal ellátott egyébbiránt másban a Bandittal teljesen megeggyező műszaki tartalmú motorhoz jutsz.
"A 600-as gixef szerintem felejtős. Két ismerősnek is volt. Nehéz (ráadásul orrnehéz), nem szeret kanyarodni és gyenge. A blokkja valamikor a 80-as évekre datálódik, lég-olajhűtéses, ne igazán húz, de nem is pörög.
Ha mindenképp gsxf, akkor inkább a 750, de inkább egyik se. Nagyon kevesen lelkesednek a típusért, azok is leginkább csak a burkolt kivitel miatt."
" GSX 750F-em volt. Túrázni ok, de semmiben sem kiemelkedő. Engem egy zavart, hogy hosszabb út után, mintha hangyabolyba dugtam volna a kezem, eléggé elzsibasztotta."
"a 600-as csak butan nez ki, a 750-es kifejezetten csunya :-)
en egy 1100-ast probaltam, nagyon oldskool, nehez, es nem is megy tul jol, de amennyiert azok mennek (1000euro korul mar jot lehet venni), annyiert szerintem nem rossz dontes. a kisebbeket en se vennem"
Hát én úgy olvastam, hogy a Bandit jobb nála, úgy összeségében. Nem tudom mi a különbség, talán könnyebb, vagy fordulékonyabb.
Ha ilyet akarnék, akkor a 750-es verziót venném, az egy kicsit jobban megy, mint a 600-as Bandita.
Töltöttem. :-) Szóval egy-két tapasztalat érdekelne a GSX-F 60-ről. A jelenlegi motoromat szeretném lecserélni egy túrásabbra, ha találok megfelelő aajánlatot adó kereskedőt. :-) Üdv: Simi
Én régen a TZR-nél azt csináltam, hogy tettem rá egy kis szigetelőszalagot.......no meg egy picivel nagyob alátétet......
Amugy Én vennék gumi alátétet (pár darabot) és kész.......
vagy.....
fogni egy hasonló méretű csővet, bezsirozni a belső részt, az alját eldugaszolni, és telenyomni FBS ragasztóval.
Ez a száradás után jobb lesz mint a gumi!
Mivel be van zsírozva a cső, simán kitolod egy fakanálal......megfúrod....és kész is...........
Ha meg nem kapok akkor komolyan mondom....szigetelőszalag.....és gyüjtés egy új súlyra.
sziasztok attila vagyok és 21 éves 1 hónapja vettem 1 gs500 at a korl jogsival még nem igazoltak le a rendőrök de sztem nem szólnak semmit ha nem húzod neki:):):) a tegnapi nap az én bal szerencsém volt mert el buktam a mocival s 1 pár dolog le tört róla pl:indexek első hátsó lámpa kilométer óra ki repült a helyéről a hátsó idom az ülés alatt darabokra tört! motorikusan nem lett baja csak minden ilyen alkatrész vagy el tört vagy meghibásodott!a csuklóm 2 felé tört s mind ez 1 egyenes szakaszban történt 60km/h nál el kezdett szitálni a motor és húzott le az ut jobb oldalára bele mentem 1 gödörbe és aztán 1 szántáson keltem föl nem kell ahoz száguldozni h nagyot essen az ember valószinüleg el bambultam vagy meg csusztam valamin már nem emlékszem! kérem ha tudna valaki segíteni azzal h esetleg tudna ajánlani valami jó boltot ahol olcsón be szerezhetem a cuccokat akkor meg köszönném vagy ha van gs500 naked motorhoz alkatrésze kérem segítsen kívánok mindenkinek biztonságos és baleset mentes közlekedést tényleg óvatosan előre is köszönöm a tel számom 06306182102 sziasztok
Az egyik kormányvégsúlyom már mozog egy ideje de mindig csak húztam rajta és jó lett bár könnyen elmozdult. Most kiszedtem és hát az a gond hogy az a gumi ami van a belsejében eléggé szét van menve, mivel lehetne azt helyettesíteni?
Köszi szépen!
És ezt a hibát nem találta meg a Suzuki márkaszerviz? Gondolom nem akarták levenni az ülésidomot (legalábbis a 600-asnál az alatt van a bal oldalon).
44.000 km egy K5-ösben? Nem semmi, gratula a tulajnak érte! Fura, hogy az a csiga elkopott, talán nem kapott kenést? Az enyémen semmi kopás nem látszik, de kétszer is vastagon bezsíroztam.
Eladó sorba került a motorom! Suzuki GSF 250, 1994-es, 37000km.
Nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban! Túrázásra használt! Friss műszaki vizsgával! Érdeklődni telefonon, hétköznap este 17h után v. a fórumon privátban! Tel.:70/631-76-01
Sziasztok !A hiba a gyujtóelektronika stekkerében volt .Az elvileg pára és vízmentes csatiban a vez.vég csatlakozók korrodáltak voltak . Összes ki lett cserélve és lett szikra .Azt gondolom ,hogy mosáskor óvatosan az akku környékét. Még ami gáz :44.000 -nél mintha teljesen szét lenne kopva a kuplungnak a kiemelő csigája . További jó közös gondolkodásokat kivánok :Józsi a debreceni Yamahától .
Te most ugye nem az újról beszélsz?
Az GSX-F-ben nem volt 650-es.... 600, 750.....
Az új gép szerintem (legalábbis a képek alapján) TOTÁLISAN 650-es BANDIT......csak kapott egy sopilert, meg egy (szerintem) szebb müszerfalat........
nézd csak