Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szega!


Te most ugye nem az újról beszélsz?


Az GSX-F-ben nem volt 650-es.... 600, 750.....


Az új gép szerintem (legalábbis a képek alapján) TOTÁLISAN 650-es BANDIT......csak kapott egy sopilert, meg egy (szerintem) szebb müszerfalat........

nézd csak
elado dunlo sportmax race 120/60/17 160/60/17 párban 50e ft
Jobban megéri megvenned mint a 650S-t, mert csak 50 000-rel drágábban teljesen burkolt,drágább műszerfallal ellátott egyébbiránt másban a Bandittal teljesen megeggyező műszaki tartalmú motorhoz jutsz.
Szia,oké,köszi,meg van,dobtam rá 1 kis zsír sprayt.
Én a GSX-650 F-re gondoltam. Az új Kisbandit burkolt verziójára.
Idézek:

"A 600-as gixef szerintem felejtős. Két ismerősnek is volt. Nehéz (ráadásul orrnehéz), nem szeret kanyarodni és gyenge. A blokkja valamikor a 80-as évekre datálódik, lég-olajhűtéses, ne igazán húz, de nem is pörög.
Ha mindenképp gsxf, akkor inkább a 750, de inkább egyik se. Nagyon kevesen lelkesednek a típusért, azok is leginkább csak a burkolt kivitel miatt."

" GSX 750F-em volt. Túrázni ok, de semmiben sem kiemelkedő. Engem egy zavart, hogy hosszabb út után, mintha hangyabolyba dugtam volna a kezem, eléggé elzsibasztotta."

"a 600-as csak butan nez ki, a 750-es kifejezetten csunya :-)
en egy 1100-ast probaltam, nagyon oldskool, nehez, es nem is megy tul jol, de amennyiert azok mennek (1000euro korul mar jot lehet venni), annyiert szerintem nem rossz dontes. a kisebbeket en se vennem"
Hát én úgy olvastam, hogy a Bandit jobb nála, úgy összeségében. Nem tudom mi a különbség, talán könnyebb, vagy fordulékonyabb.
Ha ilyet akarnék, akkor a 750-es verziót venném, az egy kicsit jobban megy, mint a 600-as Bandita.
Töltöttem. :-) Szóval egy-két tapasztalat érdekelne a GSX-F 60-ről. A jelenlegi motoromat szeretném lecserélni egy túrásabbra, ha találok megfelelő aajánlatot adó kereskedőt. :-) Üdv: Simi
úgy biza!


Az új rendelet szerint már a forgalmi vizsgára is vinni kell (Itt Adonyba legalábbis kérik - ha pedig nincs ilyen akkor plusz eredetvizsga)


Törzskönyv nélkül egy métert se ............... nemhogy aláírást
másik gumival:-)


Én régen a TZR-nél azt csináltam, hogy tettem rá egy kis szigetelőszalagot.......no meg egy picivel nagyob alátétet......


Amugy Én vennék gumi alátétet (pár darabot) és kész.......

vagy.....

fogni egy hasonló méretű csővet, bezsirozni a belső részt, az alját eldugaszolni, és telenyomni FBS ragasztóval.
Ez a száradás után jobb lesz mint a gumi!
Mivel be van zsírozva a cső, simán kitolod egy fakanálal......megfúrod....és kész is...........




Ha meg nem kapok akkor komolyan mondom....szigetelőszalag.....és gyüjtés egy új súlyra.
A GS500 topicba irj inkább.

Amugy nem lesz occó mulatság:-(((((
úgy fogalmaznék, hogy itt is lehet, mert véleményem szerint az egy burkolt Bandit:-)
Szia!

Itt a csiga!
Az előbbi képen látható fedelet kell eltávolítani, és ha kifordítod megtalálod.

Üdv: m
Hát persze, főleg ha kitöltöd az adatlapod!
Sziasztok! A GSX-F 650-ről is itt kell információkat kérnem? :-)
sziasztok attila vagyok és 21 éves 1 hónapja vettem 1 gs500 at a korl jogsival még nem igazoltak le a rendőrök de sztem nem szólnak semmit ha nem húzod neki:):):) a tegnapi nap az én bal szerencsém volt mert el buktam a mocival s 1 pár dolog le tört róla pl:indexek első hátsó lámpa kilométer óra ki repült a helyéről a hátsó idom az ülés alatt darabokra tört! motorikusan nem lett baja csak minden ilyen alkatrész vagy el tört vagy meghibásodott!a csuklóm 2 felé tört s mind ez 1 egyenes szakaszban történt 60km/h nál el kezdett szitálni a motor és húzott le az ut jobb oldalára bele mentem 1 gödörbe és aztán 1 szántáson keltem föl nem kell ahoz száguldozni h nagyot essen az ember valószinüleg el bambultam vagy meg csusztam valamin már nem emlékszem! kérem ha tudna valaki segíteni azzal h esetleg tudna ajánlani valami jó boltot ahol olcsón be szerezhetem a cuccokat akkor meg köszönném vagy ha van gs500 naked motorhoz alkatrésze kérem segítsen kívánok mindenkinek biztonságos és baleset mentes közlekedést tényleg óvatosan előre is köszönöm a tel számom 06306182102 sziasztok
Szia,ez a csiga hol található pontosan ?És is dobnék rá 1 kis kenőanyagot,enyém K6-os,remélem még nem késő.1700km van benne...
Sziasztok, kellene egy kis segítség.

Az egyik kormányvégsúlyom már mozog egy ideje de mindig csak húztam rajta és jó lett bár könnyen elmozdult. Most kiszedtem és hát az a gond hogy az a gumi ami van a belsejében eléggé szét van menve, mivel lehetne azt helyettesíteni?
Kissé gyanús, de lehet, hogy csak nagy a kupi otthon, és elkeveredett.
Mindenesetre én hanyagolnám amíg nincs meg a régi, vagy nincs még új hozzá.
Hogy a rákba lehet egy törzskönyvet "elhagyni"?


az mindi otthon van, Én legalábbis még egy embernél nem láttam hogy jogsi, forgalmi, törzskönyv......
Köszi szépen!
És ezt a hibát nem találta meg a Suzuki márkaszerviz? Gondolom nem akarták levenni az ülésidomot (legalábbis a 600-asnál az alatt van a bal oldalon).
44.000 km egy K5-ösben? Nem semmi, gratula a tulajnak érte! Fura, hogy az a csiga elkopott, talán nem kapott kenést? Az enyémen semmi kopás nem látszik, de kétszer is vastagon bezsíroztam.
Sziasztok!

Eladó sorba került a motorom! Suzuki GSF 250, 1994-es, 37000km.
Nagyon jó műszaki és esztétikai állapotban! Túrázásra használt! Friss műszaki vizsgával! Érdeklődni telefonon, hétköznap este 17h után v. a fórumon privátban! Tel.:70/631-76-01
Sziasztok !A hiba a gyujtóelektronika stekkerében volt .Az elvileg pára és vízmentes csatiban a vez.vég csatlakozók korrodáltak voltak . Összes ki lett cserélve és lett szikra .Azt gondolom ,hogy mosáskor óvatosan az akku környékét. Még ami gáz :44.000 -nél mintha teljesen szét lenne kopva a kuplungnak a kiemelő csigája . További jó közös gondolkodásokat kivánok :Józsi a debreceni Yamahától .
Ez melyik motor? Amiket ajánlottunk, vagy újabb?