Nekem van mindkettő. A 44-es középen, a 42-esek meg oldalt. A 44-esbe az én xxl-es + egy s-es bukó simán belefér, ki van próbálva. Ezen van pótféklámpának helye is. Valszeg lehet bele kapni gyárit is jópízé, de egy kis rátermettséggel házilagosan is megoldható pár leddel. A platni alaptartozék, nem kell külön venni, mint a drágább dobozoknál.
a 44 literest használom, csak jót tudok róla mondani, a két sisak viszont nekem necces, mert felhajthatóm van és nagy fejem de két normál sisak belefér
a hozzá való vagy bármely monokey platnira simán fel tudod kattintani a dobozt, ez esetben nem kell adapter, de tartókarokat (oldaldoboz esetén oldaltartót) csinálnod/venned kell
Tudom, hogy már párszor volt beszélgetés a témáról, de most aktuális a hátsó doboz vétel.
Valami "olcsó", de megbízható dobozt szeretnék. A későbbi bővíthetőségre (háttámla, + féklámpa beépítés) gondolva a Kappa gyártmányú moto-detail 44 literes dobozára gondoltam http://shop.unas.hu/shop_artde... , viszont ehhez külön kell rendelni az adaptert.
Az adapter segítségével már felszerelhető a motorra, vagy még kell egy platni is? Mi a különbség a platni, és az adapter között?
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de tisztán akarok látni.
A másik változat a 42literes Shad gyártányú moto-detail koffer: http://shop.unas.hu/shop_artde.... Ez olcsóbb, és adapter van hozzá ami az árban benne van.
Két bukósisakot akarok bele tenni (fontos, hogy jól lezárható legyen, biztonságosan; igaz ha a platnit egy az egybe lecsavarozza valaki, akkor viszi úgy ahogy van), ha egy túrára megyünk ne kelljen felcipelni őket a hegyre, stb.
Kinek mi a véleménye róluk (akinek van feltétlen írjon!) ?
Segítséget szeretnék kérni, mivel gond van a bandittal. Indítás után szinte rögtön elkezd dadogni a motor, mintha nem menne minden rendesen, pedig elég sima járása volt ezidáig. Menni megy de azt is mintha egy árnyalattal lassabban tenné, gázelvételnél pedig mintha nem is kapna benzint, úgy húz vissza. A szerelő nem mond rá semmit, így nem adom be, inkább tippeket kérek, nálatok volt-e hasonló probléma.
A karbipucolás szerintem attól függ inkább, hogy használja-e az ember rendszeresen. Ha motor sokat áll hónapokra, elképzelhető, hogy évente kinéz egy takarítás
Sziasztok!
Jövö hét végén szeretnénk menni a Bakonyba, ha valaki tudna adni 1-2 tippet, hogy merre érdemes menni hol van jó és kanyaros út? Kösz!
Széles utat!
Szia Krisz! Nem hallottam még olyat hogy nagyon "pucolni" kellett volna egy bandit karbiját, ha nem rozsdás a tankod meg nem vmi pancsolt benzint raksz bele akkor nem lesz az piszkos . Nincs a karbival semmi gons se csak annyi hogy néha szinkronizálni kell, de azt ha jól tudom elég kb 20ezer km-ként, de ebben nem vagyok túl jártas.
A sok szakértés között nem is válaszolt erre senki eddig. De talán azért is mert a régiekre nem ilyan megoldásokat szoktak választani.
Én is ilyet használok :http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Született is róla a Fórumon néhány bejegyzés , ott tudsz szemezgetni erről amit te is találtál: http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Ismét NEM MONDHATOK semmi rosszat a Fehérvári full-gasról!
jó persze mindenkinek élni kell valamiből....így nekik is...... másfél órát zámláztak....kb 40 percet dolgoztak....
De a szerelő srác full korekt, rendes volt...
Tegnap elküldtem neki is a videót.......rögötn úgy fogadott hogy megnézte.....
Kértem egy szionkront is- amit a plsu időre számlázott (amugy 1 óra ugye)......
A szinkron tökéletes volt......
A poén?
Megszünt a ZÜM-ZÜM-ZÜM........tényleg csak nagyon ritkán és halkan jön elő......
A többiek ma indultak túrázni.....szóval egymás melett állt 3 K7-es.... MINDEGYIK ZÜM-ZÜM-ZÜM!
Tehát az olajcsere volt a lényeg?!
A csörömpölés pedig már ugye tegnap megszünt.......szóval azt se mondja meg senki, hogy mitől volt.......
Ha pont annyiért adnák mint amennyiért németben , vagy a neten, vagy itthoni olcsóbb helyen hozzá lehet jutni, vagy csak éppen egy picivel többel, akkor már a gazdik nem futnának tiszteletköröket a külön olaj beszerzés okán. És még a raktározásba se kellene egy dukátot sem invesztálni, mert amikor lejelentkezel szervízbe időpontra, akkor kéne csak lerendelnie a kivánt olajat. mert nem hinném hogy olyan váratlanul esik be valaki , hogy ez miatt hektó szám kéne raktározni a drága nedüt, és még az olaj friss is lenne. Így meg az a néhány felkészületlen tudatlan balek aki miatt tartják az olajat, még lehet hogy jó öreget is kap az aljáról, ha nem pörög rendesen a biznisz. Néha kalkulálhatnának, hogy inkább tiszteséges haszonnal mindenkit kiszolgálnak, vagy extraprofit reményében marad a néhány balek és lusta tehetős.
De ahogy a főnököm is mondaná, én csak egy betanítottt folyamatmérnök vagyok, és mindenhez nem érthetek!
Üdv.
István
a legújabb sztori, amit egy haver mesélt egy pécsi szervízről: ha viszed az olajat, akkor ők 400-HUF/L kezelési ktg-et számolnak fel, egyébként lehet venni tőlük az olajat...hát a kva any...t
a hozzá való vagy bármely monokey platnira simán fel tudod kattintani a dobozt, ez esetben nem kell adapter, de tartókarokat (oldaldoboz esetén oldaltartót) csinálnod/venned kell
Nincs valakinek 600/1200 Bandit első sárvédője eladó ?Lehetőleg fekete. (évj. 00-04)
Valami "olcsó", de megbízható dobozt szeretnék. A későbbi bővíthetőségre (háttámla, + féklámpa beépítés) gondolva a Kappa gyártmányú moto-detail 44 literes dobozára gondoltam http://shop.unas.hu/shop_artde... , viszont ehhez külön kell rendelni az adaptert.
Az adapter segítségével már felszerelhető a motorra, vagy még kell egy platni is? Mi a különbség a platni, és az adapter között?
Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de tisztán akarok látni.
A másik változat a 42literes Shad gyártányú moto-detail koffer: http://shop.unas.hu/shop_artde.... Ez olcsóbb, és adapter van hozzá ami az árban benne van.
Két bukósisakot akarok bele tenni (fontos, hogy jól lezárható legyen, biztonságosan; igaz ha a platnit egy az egybe lecsavarozza valaki, akkor viszi úgy ahogy van), ha egy túrára megyünk ne kelljen felcipelni őket a hegyre, stb.
Kinek mi a véleménye róluk (akinek van feltétlen írjon!) ?
Segítséget szeretnék kérni, mivel gond van a bandittal. Indítás után szinte rögtön elkezd dadogni a motor, mintha nem menne minden rendesen, pedig elég sima járása volt ezidáig. Menni megy de azt is mintha egy árnyalattal lassabban tenné, gázelvételnél pedig mintha nem is kapna benzint, úgy húz vissza. A szerelő nem mond rá semmit, így nem adom be, inkább tippeket kérek, nálatok volt-e hasonló probléma.
Előlre is köszi és Jó motorozást!
Elkészült a lepkefogó háló a Bandit1250-re is!
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Üdv
István
Jövö hét végén szeretnénk menni a Bakonyba, ha valaki tudna adni 1-2 tippet, hogy merre érdemes menni hol van jó és kanyaros út? Kösz!
Széles utat!
valakinek van inyektoros 250 es banditja és ha van tudna képet róla küldeni?
előre is kösz
Most nem horpasztották be a tankodat?
Üdv.: Tibi
Köszönöm válaszod. Ma megvettem, remélem jól fog működni.
A sok szakértés között nem is válaszolt erre senki eddig. De talán azért is mert a régiekre nem ilyan megoldásokat szoktak választani.
Én is ilyet használok :http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Született is róla a Fórumon néhány bejegyzés , ott tudsz szemezgetni erről amit te is találtál: http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Üdv .
István
Az olajat nem számolták fel!
A maradékot megkaptam............
Szóval ott ahol ezt csinálják bizony plusz pénzre utaznak?
Ismét NEM MONDHATOK semmi rosszat a Fehérvári full-gasról!
jó persze mindenkinek élni kell valamiből....így nekik is...... másfél órát zámláztak....kb 40 percet dolgoztak....
De a szerelő srác full korekt, rendes volt...
Tegnap elküldtem neki is a videót.......rögötn úgy fogadott hogy megnézte.....
Kértem egy szionkront is- amit a plsu időre számlázott (amugy 1 óra ugye)......
A szinkron tökéletes volt......
A poén?
Megszünt a ZÜM-ZÜM-ZÜM........tényleg csak nagyon ritkán és halkan jön elő......
A többiek ma indultak túrázni.....szóval egymás melett állt 3 K7-es.... MINDEGYIK ZÜM-ZÜM-ZÜM!
Tehát az olajcsere volt a lényeg?!
A csörömpölés pedig már ugye tegnap megszünt.......szóval azt se mondja meg senki, hogy mitől volt.......
A lényeg?
Semmi baja a gépnek...........
De ahogy a főnököm is mondaná, én csak egy betanítottt folyamatmérnök vagyok, és mindenhez nem érthetek!
Üdv.
István