Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Banditák!Ördög!Szerintem nem lehet tul nagy baj valószinü a kinyomócsapágy "környéke"lehet.Az 1250-esemen ha behuzom a kuplongot akkor csendesebb a motor de nekem a hang nem feltünő /pedig jó fülem van zenéltem/ Vagy lehet,hogy azért mert 750-es Banditom volt elötte, annak alapjáraton olyan hangja volt hogyha nincs ott a haver a Red Baronnál /régi Gixere volt/ akkor nem veszem meg!Azt mondta nem kell vele foglalkozni nem is volt vele semmi probléma.A tanácsotokat kérném tudom piszlicsáré ügy de már nem tudom hova menjek.Bódis dob van a motoron és az összekötő csőn van egy kis lemez benne gumidugó/az elözőből tettem át/.Ez azért van hogy ne csapodjon fel a középállvány no én ezt elhagytam,már lejártam a lábamat hol kaphatok olyan dugót ami 9,5-10 mm-es furatba belemegy de nem találok sehol.Ha van valakinek tippje nagyon megköszönném!Az erő legyen veletek!
Akkor valszeg kinyomócsapágy ment tönkre,autónál kb ilyen volt nekem is.Azért majd számolj be ,hogy mi volt ez.Enyém lég olajos semmi ilyesmi hangja nincs.
srácok!


Jutt eszembe...ha behúzom a kuplungot akkor is csak a züm-züm-züm marad.......akkor a csörömpölés megszünik......
Szevasztok.

Szeretnék tanácsot kérni fokozatkijelzővel kapcsolatban. Milyet érdemes venni, és kb mi az ára ? Én Gipro-t találtam 19400-ért. 1250 SA -ra kellene.

Köszi.
Amugy a vidit felteszem a laptopra és elviszem magammal, hogy ott is hallják milyen hidegen........
Nem csúnyább........
azért azt tedd hozzá hogy a kamera mikrofonja torzit.....
De az tény hogy ugymond hidegen elég szar........
Víz?

Vazz....körbekérdeztem az ismerőseimet és azt mondták, hogy a melegben a sör jobban csúszik...most az van benne

Az olaj mennyiség OK....hiszen nem ég a lámpa (amugy a szintjelző is OK)
A viszkije csak mondás hiszen utoljára 1000-res szervízen voltam......
Nem benzin szagú, a kipuff se.....
a felhigulás esetleg.........de ugye ez megint érinti a szervíizt, hiszen Ők tették bele - és nem vol a moci megtépve.......
Amikor kicsit többet ment a ventilátor, az a ringes oktatás volt.....




Amugy most értem haza.....(24km)
kerepelés most nem volt csak a züm-züm-züm.....ami szerinte tutira az injektorok össze-vissza állása....(vagyis szinkronizálni kell - erre mérget veszek)
Ne idegesíts!


Ugyan garis....de hétvégén épp túrázni mennék, szóval ha pénteken ottfogják, akkor bajok lesznek
Hát Blue, ennek egyre csúnyább hangja van!
Ezt mindenképpen orvosoltatni kell a szervízben!
Ezt a vezérlést tuti szíj hajtja! Vagy csak vicces cigit szívtál?
nem tudom miért rontotta le a minőséget a sportmotor pedig gépen nagyon jó a minőség de mostis kimentem berakni garázsba mocit és beindítottam és ugy csörög vagyis rezonál nem tom hidegen odahuzom neki alapjáratról 2-3 ezerre hogy felmennyen erre ugye elkezd eggyet gondolkodni 1-2 mp ig és akkor is azt a valamit hallom csörögni csak akkor ugy erősebben de a vezérműszíly ugynézem a jobb oldalon van ez meg fullra bal oldal.... nah mind 1 majd holnap beszélünk emrt visszük nagybanira szamócát csá mindenki
Hát ezen a videón, inkább kétütemű a hangja! :D
Pedig így nagyon nehéz segjteni, ha meg sem próbálod amit tanácsolnak!
hát tank meg ezaz már levolt széve meg persze burkolat is meg légszűrő egész a hengerfejig vagyis gyertyákig de olyan mélyen vannak benne agyertyák hogy mégy búvár kell hozzá:D
a vízhűtés is utban van szóval azért nem fogom szétszedni a moccot hogy megfoglyak 2 csövet amugy itt a video nem tudom mitől lett ilyen rossz minőségű én gépemen sokkal jobbzavaró motorhang a motor bal oldalán
Szia!

Pár hete vetted a gépet, ha jól láttam...Szerintem ilyenkor egy vázig bontás az alap, akkor meglátod a kókány részeket, minden a helyén van-e, nem lebeg-e pár vezeték stb stb. Ha van hozzá türlemed/kedved/időd/érzéked, esetleg ez mind, kapd szét. HA nem jössz rá, és idom nélkül viszed a szervízbe, még olcsóbb is lesz. A döglött hengert a gyertyája is el fogja árulni...szóval hajrá!
Na jó ha nem veszed a fáradságot, és nem veszed le a burkolatot, akkor soha nem tudod meg. Addig meg csak találgatás van. De így inkább vidd szerelőhöz.
bocsi nem jól fogalmaztam nézd meg a képeim lehet még felse töltődött de ógy bevan burkolva hogy csak a szélső hengerek leömlőjéhez férek.....

amugy meg a tank meg a váz találkozásánál bal oldalt hallható zakatolás,,, mindjárt rakok fel videót...
Ez akkor is érvényes szerintem ha nem suzuki. Mert abban nincs égés ergo nem megy. Vagy roszul gondolom? Majd az okosok megmondják a tutit!
bocsi nem mondtam nem banditáról van szó... csak ebbe a topicban vannak értelmesek azért ide irtam amugy 400 as zxr ről van szó
Ha az egyik hengered nem megy, azt a leömlők óvatos tapizásával tudod megállapítani. Ha hideg vagy hidegebb akkor az nem megy.
sziasztok kis segítséget kérnék az imént gurultam eggyet a vassal fainul bemelegítettem..... már melegítésnél olyan furcsa volt alapjárat... mentem vele egy pár km eres kört kis városban gurulás meg a város elkerülőn meghuztam és szinte végig olyan érdekes hangja volt úgy hallom mintha a henger környékéről jönne olyan kicsit csattogós csörgős hang és szerintem az eggyik henger se megy azt honnan birom észrevenni csak onnan hogy nem húz úgy meg kisebb alapjárat mert sajna ez mind 2 megvan:S
Váltó csapágy hangnak tűnik. De meg kellene hallgatni egy fa seprűnyél darabbal is mely környéken hallható jobban. Az ősi módszerrel. :D
Szia Blue ! Tényleg elég reszelős a hangja , majdnem olyan mint a levegősömnek volt. Van víz a hűtőben? Na jó ez csak viccnek szántam. Szerintem nézesd meg. Valami tényleg darál. Az olaj mennyisége és vízkozitása rendben van? Nem higult fel az olaj, vagy nem benzin szagu?
Én hallottam már ilyen hangot, annak hajtókarcsapágy lett a vége...