Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ennyire? Pár napja kaoptam magam azon hogy ez biza nem ok.......de ugye totálisan akkor győződtem meg mikor erik gépe mellett álltam és alapjáraton hidegen indult az ővé is és az enyém is.....
Igen, és ugyan az a gép - csak a szine más
Kb olyan a blokkzaja, mint a légolajosnak. Lehet, hogy nincs is baja.
Blue, Eriké meg a tied egymás mellett álltak, mikor hallgattátok a hangját?
1200 banditon soha nem tisztítottam a láncot, csak fújtam. 33.000 környékén cseréltem láncot. Ha néha a lovak közé csapsz, úgyis lerázza magáról a szutykot.
Nem túl egészséges a hangja... Vizes bandit még elég új, majd két év múlva biztos módosítanak egy kicsit a blokkon, hogy kiküszöböljék a típushibákat...

Volt egy régi GS650-em, az ennél csúnyább hangot adott időszakosan (minden 20. indításnál, aztán 10 perc után megszűnt), de típustársak megnyugtattak, hogy miután ripityára szedték sem jöttek rá, hogy mi az a zörej, és persze összeszerelés után is maradt a probléma. Így tehát nem foglalkoztam vele.

A legjobb amit hallottam eddig: GSX 750 olajleeresztő csavar mágneséén egy db tűgörgőt találtak olajcserekor. Mivel problémamentesen működött, nem robbantották a blokkot, de érdekes, hogy honnét tud 1, azaz egy db tűgörgő kiesni?
Most tulajdonképp melyik hangot is kell figyelni? Mikor jött elő?
Na gyerekek!


Ez a hang mitől lehet? Hogy tudjak mit mondani pénteken a szervízbe?


Csinálja hidegen....és melegen is elég sűrűn.....
Engem főleg az alatt lévő kerepelés idegesít mióta hallotam Erik Banditját......annak sima, egyenletes halk hangja van


http://helpcsap.extra.hu/bandi...
A láénctistitás azér tnem fölösleges, hiszen a láncra fújt cucc tele megy porral-kosszal.....és a 4x fújás már nem a lényeget kenni, hanem a koszt.........

Én se foglalkoztam vele a GS-nél, mig egy túrán az első fogaskerék fedőtől el nem kezdett csöppögni a cucc.......Én meg majd hülyét kaptam hogy ereszt az olaj valahol.....

mikor hazaértem szétkaptam és biza egy nagy tejfölösdoboznyi dzsuvát kapartam ki belőle.........


Szóval nekem inkább megéri az a 10 perc amig végzek vele......
Igen, de kétszer is volt 171!
Jól hallom szerintetek hogy 5. sebességben éri el a videón a Bandit a 169 mérföldes végsebességét. http://www.youtube.com/watch?v...
Ezt mondom én is. A Kawán 30 ezret ment el a lánc, még messze nem volt vége, mikor eladtam. Összesen 3-szor tisztítottam meg, de ahogy elkezdett fényesedni a szemek közepe, már kapta a fehér castrolt.
Nem occsó! De van kész megoldás egy két tipusra.
http://www.vh-motorradtechnik....
A tisztitás feleleges a láncnál, a fújás jotékony. Két barátom két különböző hozzáállással( ez egyik mikor eszébe jutott~24000, a másik ~32000 módszeres ápolással.)
A nagyvasak eszik a gumikat , föleg komolyabb temponál , kanyarokba beeséskor, kigyorsításkor leforgácsolja magát. és szerintem nem áll olyan messze a valóságtól, csak nézzük meg hogy ugyanolyan kanyarsebességkor mekkora erővel kell kapaszkodnia a kisebb könnyebb gépnek, és majd 50-60 kg nehezebbnek a főleg a gyorsulási erők miatt. És a kapaszkodó , úttal érintkező felületek között nincs túl nagy különbség...
hmm jah, a lánc elég nagy szórodást mutat
Ez az "1250 eszi a gumit" nem teljesen fedi a valóságot. A nagy banditokra K6-tól azt a gumit rakták, amivel a 2005-ös R1 jött ki gyárilag. A vizeseken nem tudom mi van, gyanítom, hogy ugyanez. Namost, ez nem valami tartós-túrás kiszerelés, és még simogatott gáznál is lenyalódik 10ezer környékén. Ha erre is macadamot tennének, mint az azelőtti nagybanditokra, az is elmennet 15-18 ezret. Nekem most van végközeli állapotban az első 17e-nél, a hátsóban még kb 2000 van. Ismerek olyan embert, akinek ez a macadam 8e-nél acélszálig kopott
A lánc a másik érdekes, a nagyokon 25-35e kötrül megy el a gyári, ami nem a piacon kapható legbikább cucc. A 600-kon 20 körül vége volt, de inkább 15 volt a jellemző. Az én láncomat eddig kétszer feszítettem, nincs szakaszosan kinyúlva, fújom rendesen, egyszer tisztítottam(tapasztalataim szerint tök fölösleges)
Ámen tesó.... mikor kapom?
hagyjuk..2 doboz ok?
ezt leforditanád nekem? Mert valahol elgogyott a madzag.....

Milyen szervíz, milyen kérdés?
lfszt, kell nekem is vmi..így is a hülye kérdések topikból gazdagodunk, az első ezres megvan mondjuk, mert a felhívás hatására bejött az első kérdés....
Három....tudsz olvasni vagy számmal írjam le:-))))

3



2db 40L és egy 49L...
No az már jó lenne:-))))



Persze konzollal?
én is gólya vagyok, de 30 előtt sztem nem lesz csere és az előző tulaj 13.500-ig használta, ő mondjuk jobban gyötörte sztem, de így is átlag felett számítok rá....
JA!


Fontos infó!


Castrol ActEvo XTRA 10w40 olaj.... Ezt teszik a szervízbe 3300/L-áron....

Érden a Weiss olajraktárban lehet vásárolni 1780 környékén...Nem emlékszem pontosan....de valami 7600-at fizettem.....a 4litykóért....

Szóval akinek új gépe van és szeretne sporolni egy tank benyát, az vegye itt......








Engem meg érdekelne hogy mit bír a 650-es......akár lánc, akár guma.....
Azt több helyen olvastam hogy az 1250-es eszi a gumit...... sok tesztben olvastam hogy biza 8-10.000 közt hátsógumicsere......pedig a leírás alapján NORMÁL üzemben használták....


Én azért csodálkozom, mert akármilyen motorom volt a hátsó márkás gumi olyan 18-20.000-ret bírt
Az már rég volt:-)


És ugye nem a hibámból adódóan...egyszerűen nem ment a GS.....Valamiért:-))))

Az viszont tény, hogy mig mások 12-25 közt cserélték, nekem 32-ő volt benne.......mármint a Reginába....
Utána 520VM-et tettem fel, ami a Le duplája volt.....(sima 520v az előírás)
No azzal 36.000-ret csavartam le........

Az tuti, hogy erre a láncra figyelek.....szépen tisztán is tartom......
A GS-nél annyira nem foglalkoztam vele csak héébe-hóba
jóvan bmeg 2 kapsz csak legyen vége...2 bmeg KETTŐ