Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hűűűű az nagy kaland:-)


Ők adják 3300-ért literjét...Én vettem 1760-ért..... vagyis kb 6000-ret nyertem a 4 Literkén.....No ebből kifizetek egy 1000-rest akkor is maradt 5000 ami ugye egy tank benzin:-)
Ha meg elhozom? (miért ne hozznám?) akkor meg egy tank benzin és még egy ücsi , süti is belefér:-)


Nem tudom...
Nekem eddig a fehérvári full-gassal CSAK JÓ tapasztalataim vannak....
Egy eset volt, mikor az egyik szerelő rápottyantott a tankra egy szerszéámosládát és biza megütötte, horpadt, pattogzott a festék......de azonal mondta hogy vagy újrafényezik, vagy a következő húzósab meló munkadíja: 0ft
Közben eladtam a gépet, de mikor vittem 1000-resre a banditát rögtön megismertek (2.x voltam ott.....előtte soha nem voltam bent!) Elmeséltem a sztoryt.....a válasz természetes volt...... az új tulaj is viheti bármikor......


Szóval tényleg nem tudok róluk rosszat mondani!
azt én is elhagytam
találtam itthon a suftniban egy peremes gumikorongot (valami régi szoc verdából maradt) középen átfúrtam, átnyomtam egy csavart (talán 6-os) felcsavaroztam és kész
jo sztori, egyébként meg bekaphassák, a köv. benzikkútig kell elvinni azt ott le lehet adni..ennyi..okos fullgas...
De azért nem fogod teleszemetelni a zöldel a topikot?
másik zixer

nah ez a videó kicsit megnyugtat mert sztem ugyanúgy csörög az a vas is....:D
sztem is:D már rájöttem hogy megy azért elég erős csak sztem megszoktam az erejét vagy nem tom meg egyenletesen jár meg pörög is csak az a csörgés úgy nyugtalanít mert ha vezérlés szétmegy:'(
Az utolsó megnyilvánulásom a motoroddal kapcsolatban, hogy meg mind a négy henger.
Én csináltam hasonlót kb. 3-as gumilapból lyukasztóval. Vágtam 5-6 nagy karikát, egy kicsit és egy közepeset, majd az egészet (az előbbi sorrendben) összeragasztottam pillanatragasztóval.
Készülj rá, hogy ha te viszed az olajat, akkor el kell hoznod a fáradtolajat, vagy fizetned kell kb. 1 ezrest.
Én így jártam a szexuárdi full gázban. Állítólag elő van nekik írva, hogy nem lehet több fáradtolaj, mint amennyi frisset eladnak.
Azt hitte a szervizes, hogy majd hogy megijedek, azt' mondtam neki, hogy csomagolja be nyugodtan.
Aztán csűrögetett még vagy negyed órát, felét melléöntötte. Szerencsére egy ötliteres kannában kaptam vissza, nem öt literesben.
Nekem nem gond, mert hazafelé melegítette legalább a derekamat az üléstáskában, és van egy asztalos barátom aki ezzel tüzel telenként a műhelyében (fáradtolaj+fűrészpor/forgács), úgyhogy neki szoktam adni.
itt van jobb minőségbe a moci

zxr csörgés
természetes.....plusz viszem máshova......


A gond hogy nem mindehol engednek a szervízbe ott lenni.......Bár azt hiszem holnap rámenős leszek, mert biza nem hagyom magam (ráadásul Én viszem az olajat.......nehogymás azt lenyúlják és adják a sajátukat) mert sajnos volt már ilyenre is példa - igaz nem nálam.
Gyertek motoros talira Fehérgyarmatra május 30-31. A programokat megnézhetitek a
II. Motoros Találkozó
Ha nem megy egy henger, azt biztosan észreveszed, mert teljesen megváltozik a motor hangja (jól hallhatóan szaggatottan jár), és egyenletlen a járása...
Ha karburátoros, érdemes megnézni a mambránokat mielőtt rommá robbantanád az egészet...
A tank helyett használj ideiglenesen valami műanyag flaskát (ami bírja benzint), akkor talán hozzáférsz a gyertyákhoz...
Nem barkas...triumhp
Lecsökken az alapjárat és szaggatott hangja lesz, rosszabbul veszi a gázt és nem forog ki. De megy, nem áll meg attól, hogy az egyik nem megy. Fater Daciája 22 évének utolsó 2 évében többet ment 3 hengerrel, mint 4-gyel
Öreg ! Ne legyél már ennyire szerencsétlen, hogy nemtudod megállapítani egy sor 4-esről,hogy megy e az összes henger. Ha olyan a hangja mint egy Barkasznak akkor csak 3 henger megy. Szerintem ha ennyire nincs füled és érzéked a motorhoz inkább ne kísérletezz , keress valakit aki konyít hozzá egy kicsit.
de ha nem menne egy henger akkor pl leállna alapjáraton nem? vagy van olyan erős a másik 3 hogy huzza azt az eggyet vagy csak kicsit kisebb lenne alapjárat?
Ha visszaolvasol, rájössz, hogy ez a módszer csak a kopaszoknak jó, szpídeknek nem
Emeld fel az alapjáratot egy kicsit, és mindig huzál le egy gyergyapipát. Ahol nincs változás az a kuka.
Ha nem megy az lehet szar karburálástól, rossz szelephézagtól, vagy túlzott kopástól, elhasználódástól.
sziasztok segítségért szólok ismét még mindig azért hogy hogy birom kiszűrni ha nem megy egy henger anélkül hogy szarrá szétszedném..
Puha gumilap és ragasztó. Én ezzel pótoltam a gumidugót. Teljesen tökéletes, bár nem gyári
Blue!

Egy a fontos: Ha nem is csinálnak a motoroddal semmit és "ez ilyen", "nem kerepel ez" magatartást tanúsítanak, mindenképp irasd rá a munkalapra, hogy zaj jön a motorból. Ha lejár a garancia és szétboruna a sárkány, ezzel tudod igazolni, hogy rossz volt már akkor is.
Nincs kinyomócsapád a mociban. Az nem lehet. Még arra gondolok hogy a kuplung lamellák csörömpölnek ennyire. Sűrűbb olaj bele próbából. Ki tudja mit öntöttek bele szervíznél. Igazság szerint a nagybandim nekem is csörömpölős volt, mégsem volt baja soha! Sőt a mostani mocimnak is van igaz kissebb ilyen hangja hidegen, és változik ha húzogatom a kuplung kart. Mégis hibátlan ilyen szenpontból.
Nemrég autós boltban mutattak hasonlót.
Kösz.....
Én is remélem hogy semmi komoly......
Holnap lesz benne friss olaj.....
Az injektorszinktronra azért ránézetek......
azt majd kiderül....




Nézétek csak.....
http://www.youtube.com/watch?v...

ennek is olyan hangja van.....vagyis megvan a züm-züm...