azon röhögök, hogy a gyorshajtás...topikban mindig jönnek az "ez mennyibe kerül kérdések", a választ meg a zsaruk osztják, gyerekek, ezek tényleg nem tudják, hogy már nem a zsernyák mondja meg mi mennyi, régebben se volt jellemző, hogy ők mondták az összeget, legalábbis érdekesebb ügyekben...ehh, nem értem én a világot, nyitok egy rendelőt: hülye kérdésekre válaszolok féláron címmel, 1 hét alatt összejönne a dobozok ára és vennék ennek a sovány kék Ördögnek egy origi GIVI dobozt, csak hogy fejezzük már be a témát...
"fogaskerék cseréje nélkül lehet e láncot cserélni" - nem, vagyis nem érdemes, különben is a lánckerekek ára nem számottevő a lánchoz viszonyítva
"milyenre cseréljem ami nem nyúlik ki ilyen hamar" - D.I.D. vagy RK, ha túl hamar kinyúlik akokr lehet, hogy túl feszesen használtad. Inkább kicsit laza, mint kicsit túl feszes legyen.
"érdemes e az áttéten módosítani" - nem, 1. vagy túl pörgős lesz és többet eszik, 2. vagy elgyengül. Én nem tenném.
"Fordulat és fogyasztáscsökkenést eredményez e ha más áttételezésre váltok" - ha hosszabb lesz az áttétel (2-es példa) csökken a fordulat ugyanazon sebesség esetén, de gyengébb/lomhább lesz. Cserébe jobban erőlködik. A fogyasztás nem vagy nem számotevően változik, akár nőhet is (szerintem).
"láncot lehet e bordázott szíjas megoldásra váltani" - elvileg lehet, de sajnos nincsen rá kész "out of teh box" megoldás, úgy kell házilag barkácsolni, és nem lehet túl egyszerű, és nagy helyet foglal(na).
Szóval beszerezni nem lehet, csak gyárttatni.
Megköszönöm netek a kimerítő válaszokat, amit irtatok a futómű beállítással kapcsolatba. Ismét egy szakmai kérdéssel fordulok hozzátok, mégpedig a lánc és fogaskerék kérdésével. GSF 650 S Vizes bandit lánc és fogaskereki a lánc nyúlása miatt cserére szorul.
A fogaskerék fogai szinte alig vannak megkopva, de viszont a láncspannoló már végállásba van. A láncot mindig fújom Castrol Chain Spray lánckenő anyaggal, mégis elnyúlott.
Az lenne a kérdésem, hogy fogaskerék cseréje nélkül lehet e láncot cserélni, és ha lehet akkor milyenre cseréljem ami nem nyúlik ki ilyen hamar, esetleg ha már a fogaskerekeket is cserélnem kel akkor milyen fogszámúra, érdemes e az áttéten módosítani én főként túrázok vele. Fordulat és fogyasztáscsökkenést eredményez e ha más áttételezésre váltok. A másik kérdésem pedig az hogy, láncot lehet e bordázott szíjas megoldásra váltani, mert az csendesebb és nem igényel semmilyen karbantartást. Hol lehet beszerezni, menyibe kerül? Előre is megköszönöm, ha tudtok segítsetek.
A kupplung visszahúzórugója. Nem nagyon kéne mozognia szerintem. Vagy legalábbis ne lötyögjön össze-vissza.
Én húznék annyit a bowdenen, hogy ne mozogjon a rugó, és ha így túl kicsi a kupplung holtjátéka, akkor a lent állítanék a csavarnál.
Hali Krampusz ! Gratulálok, érdemes volt Veled vitáznom annyit. Azért ez tényleg más . Küllemre is és praktikumra is . Majd meglátod. Végre nem csúfítod el azt a szép Banditodat műanyag zacsekokkal..Viszont abban egyetértek az elöttem szólóval"zöldi" ,hogy a dobozok nagyon hátul és magasan vannak. Olvastam a válaszod de figyelj oda a magasságukra mert egyszer engem is megtréfált pedig én csak több sujt raktam bele.Kb.60 km/h tempónál elengedtem a kormányt mindkét kezemmel, hogy lehúzzam a derekemon a kabátot és a kormány ,mint az őrült elkezdett csapkodni jobbra aztán balra és ezt egyre gyorsabban. Egy hajszálon mult,hogy ne pereceljeg. Ugyan ennél a pakolásnál a kanyarokban is teljesen másképp viselkedett és ez még nem lett volna baj de nagyon rosszindulatuan. Szóval szerintem tényleg érdemes betartani a gyári méreteket de ezzel már nem foglak többet piszkálni, már most is kalapot emelek,hogy végre dobozok vannak a mocidon. Üdv: Szabi
Ok, akkor lejjebb ne, előrébb mindenképp. Vagy sűrűn vezetsz a hátsó ülésről?
Az enyémen egy shad tartó van, 189 magas vagyok 45-ös lábbal, mégis kényelmesen ülök a dobozaimtól, persze csakis álló helyzetben :D
nem nem..... kiprobáltam..... igy még kényelmesen elfér az Én csülköm is........
lejebb meg a gyerek miatt nemakarom tenni, mert egy kis biztonságérzetett ad neki....és az idéi évtől már Ő a favorit utasom.
Most én kötözködök, szerintem totál rossz helyen vannak az oldaldobozok. Mehetnének sokkal előrébb és kicsit lejjebb. Jót tenne a súlypontnak és az irányíthatóságnak. És az optikának .
Szia! Köszi a segítséget, de már sikerült megoldani apumnak volt vmi szigetelőanyagja amit a csapokba kell rakni és azzal betekertem most meg se moccan . Igaz belerakni is alig bírtam, kiszedni meg nem akarom .
Igen ezen többe kerűl elesni, de mindenképp előnyösebb az ára a félidomos Banditnál.Szerintem a 112 000 FT-os alsóidomszett jobban néz ki, bár én elfogult vagyok.
Többé szóba se állok veled:-))))
Mininum 3at.....
Tudod...ha lúd akkor legyen kövér:-)
Nagyon értékes infó ez nekem - hogy tudjam mire számíthatok.....
Azért megnézetem ezt én a Csabci motorklinikán...
Az a tuti.
Sziasztok,széles utat mindenkinek!
"fogaskerék cseréje nélkül lehet e láncot cserélni" - nem, vagyis nem érdemes, különben is a lánckerekek ára nem számottevő a lánchoz viszonyítva
"milyenre cseréljem ami nem nyúlik ki ilyen hamar" - D.I.D. vagy RK, ha túl hamar kinyúlik akokr lehet, hogy túl feszesen használtad. Inkább kicsit laza, mint kicsit túl feszes legyen.
"érdemes e az áttéten módosítani" - nem, 1. vagy túl pörgős lesz és többet eszik, 2. vagy elgyengül. Én nem tenném.
"Fordulat és fogyasztáscsökkenést eredményez e ha más áttételezésre váltok" - ha hosszabb lesz az áttétel (2-es példa) csökken a fordulat ugyanazon sebesség esetén, de gyengébb/lomhább lesz. Cserébe jobban erőlködik. A fogyasztás nem vagy nem számotevően változik, akár nőhet is (szerintem).
"láncot lehet e bordázott szíjas megoldásra váltani" - elvileg lehet, de sajnos nincsen rá kész "out of teh box" megoldás, úgy kell házilag barkácsolni, és nem lehet túl egyszerű, és nagy helyet foglal(na).
Szóval beszerezni nem lehet, csak gyárttatni.
Megköszönöm netek a kimerítő válaszokat, amit irtatok a futómű beállítással kapcsolatba. Ismét egy szakmai kérdéssel fordulok hozzátok, mégpedig a lánc és fogaskerék kérdésével. GSF 650 S Vizes bandit lánc és fogaskereki a lánc nyúlása miatt cserére szorul.
A fogaskerék fogai szinte alig vannak megkopva, de viszont a láncspannoló már végállásba van. A láncot mindig fújom Castrol Chain Spray lánckenő anyaggal, mégis elnyúlott.
Az lenne a kérdésem, hogy fogaskerék cseréje nélkül lehet e láncot cserélni, és ha lehet akkor milyenre cseréljem ami nem nyúlik ki ilyen hamar, esetleg ha már a fogaskerekeket is cserélnem kel akkor milyen fogszámúra, érdemes e az áttéten módosítani én főként túrázok vele. Fordulat és fogyasztáscsökkenést eredményez e ha más áttételezésre váltok. A másik kérdésem pedig az hogy, láncot lehet e bordázott szíjas megoldásra váltani, mert az csendesebb és nem igényel semmilyen karbantartást. Hol lehet beszerezni, menyibe kerül? Előre is megköszönöm, ha tudtok segítsetek.
Én húznék annyit a bowdenen, hogy ne mozogjon a rugó, és ha így túl kicsi a kupplung holtjátéka, akkor a lent állítanék a csavarnál.
Ilyen belülről:
Az épitő jellegű kritikát bármikor szívesen fogadom!
Amugy nekem nem szitál semmi.......és biza tartja magát a gagyi doboz, mint állat.....
ez egy kb 200.000-res teszten megvolt ma:-)
Amugy ha lejebb is vinném max 5cm-ret tudnám.....mert ott már tényleg hozzá ér a csőhöz.....
http://sportmotor.hu/motoros_v...
(persze csak viccelek)
Köszi
Szeretném megkérdezni,hogy a képen pirossal körülrajzolt kis rugó mit csinál és ha kézzel tudom mozgatni akkor az bajt okozhat-e?
Köszönöm a válaszotokat!
Sziasztok,széles utat mindenkinek!
Az enyémen egy shad tartó van, 189 magas vagyok 45-ös lábbal, mégis kényelmesen ülök a dobozaimtól, persze csakis álló helyzetben :D
lejebb meg a gyerek miatt nemakarom tenni, mert egy kis biztonságérzetett ad neki....és az idéi évtől már Ő a favorit utasom.
Ez kimaradt:-)
Ha a banditra 114.000ft a két alsó idom....akkor ez se occóbb.......csak épp nélkülé nagyon szarul nézhet ki.......
Amugy az oldalamon fent van minden cikk ami eddig a birtokomba jutott......
TÉNYLEGESEN egy Bandit ruhában:
http://www.akmtmedia.extra.hu/...
lásd a scannerelt képeknél
Országos haverom:-)))))
No ez már talán elnyeri a tetszésed?
Cakk-pakk 30 ropi.....mégse 120.000