Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a speckoja alapjan hozza, amit egy ilyen nyeregbol fenykepezos kompakttol varhat az ember. A 28-as gyujtotav csoppet alacsonynak tunik nagylatonak, a fenyereje se valami huszaros, szoval szurkuletben meg belterben inkabb elo se vedd. Mondjuk aaz 1600as iso igeretes, a kerdes, hogy mennyire lesz zajos tole a kep.


btw, fuji s5600-at valaki? taska, nagylato elotet, doboz, szamla,kabel, oco;-)
én sem kötekedésből ..... védem amit írtam egy kehin sor képet látam 250 europaira 400 , 600 bandita ,, így van

ha nem zár a tű szelep kb 1. 2 dl benzin tud ki folyni a nyitva marat szivo szelepeken át ... vagy a légszürő házba ... punk tum a benzin csak üzemelö motornál enged benzint ... ki véve pri állásba akkor ugye folyamatosan megy a benya ...

az emlitet 2 db sárga vezeték ha le van dugozva a benzin nem tud a karbiba folyni illetve olyan lassan ,hogy a motor üzeme nem kielégitő ,le áll .
tehát EGYSZER levegözteti a porlasztokat .. ezt irtam
KÉTSZER.. ha rendesen van el vezetve a lélegeztetö cső akkor az ugy néz ki ,hogy a karbikbol elöször felfele a cv magaságátol magasabb helyre és az üzem anyag tartalék állásánál magasabb helyre van téve .... ezek után kanyarodik vissza és megy lefele ,, álltalában egy Y toldoval ki van vezetve , hogy a földre tudjon csöpögni..

na most ha tartalékon van a benzin csap akkor elleve nem tud ki jönni a benya ha pri állásban van ami ugye a tartalék a ki folyoja ,,, így sem tud magasabra kerűlni mint a cső maggasága ,, tehát még mindig bent van a benya ... most jönn az ,hogy tele a tank és On állásban van a benzincsap ........ egy kis piszók miatt két karbi tul
uszik és te be inditod a géped ... tegyük fel olyan kurva jó , hogy be indul 2 hengerel ha kettö be indult ahogy melegszik a motor be indul a másik kettő is mivel az uszo szint helyre jönn és a gyertya a hötöl szépen le szárad /// jó esélyel //...és a benzin még mindig nem folyt ki a csövön

ugyan akkor ha a tü szelep fészekben fent akkad a tű akkor az emlitett verzionál az emlitet két sárga cső -ben el kezd emelkedni a benzin szint mivel tele a tank és On állásban van így magasabb a tankban a szint mint a cső magasága ... ekor .. de csak ekkor ki folyik a benzin a sárga csövön .. valamenyi .. DE a MOTOR abban a pilanatban le is fulad kb 10 mp .. hisz nem tud levegö jutni a sárga csőbe és így a karbiba nem jut le benzin ...........................

érdekes dolgok ezzek !

csak azért hogy tud ... ok ?
az összes karbis gép , pl oldalra dől és ez a sárga csö a helyin van kb 10-15 mp belül le ál a motor ... bizza ,, azért jó tudni mi micsoda !
tasi
köszi a türelmet
Kinéztem egy NIKON COOLPIX L 27-et.
Az jó?
Van egy kis Fuji5600-asom,de lusta vagyok cipelni,meg fotózni is,így marad a telefonom,ami kéznél van .......ez van ha nincs ott a Marci!
Nem futja a keretből, kell a píz benzinre
Tutti, majdegyszerénis :D
Javasolnám valami értelmes fotógép beszerzését a főlődözőnek.
Szép! 3-400 km hágózva az szép teljesítmény, főleg napokon keresztül...

(Az idénre 2 motor marad a "hajdani nagy csapatból"... lehet lassan új csapat után kell nézni... )
4500km,hágózva napi 3-400km-ek,beszállnál?

Nincs hely ebben a csapatban?
Mekkora napi etapokat vállaltatok? Ez kb egy 4000 km -es karika volt nem?
Akkor most szerelés helyett,picit gurigáztunk....

guriga...

guriga....

Szia!
Nem kötekedésből írom, de ha nem zár a tűszelep és a "levegőző"cső legmagasabb pontja még a tank ALATT van (a mindenkori folyadékszint alatt), akkor gyönyörűen elfolyhat az összes benya nyitott benzincsapnál (ha vákuumos, akkor csak menet közben )... Igaz akkor már a motor is belefullad a sok üzemanyagba.
Minden másban igazad van.
Én nem adnám el semmi pénzért....
Hát ha végképp nem találok égen-földön, akkor újra megkísérlem szétszedni. Semmiképpen nem szabadna eltörnöm, mert akkor a motorozásnak is annyi. Enélkül dől az olaj a blokkból. Az elárasztásokon természetesen túl vagyok, az sajnos csak néhány napra hozott eredményt.
Sziasztok.Érdeklődnék nem-e tudja valaki,hogy H9-es izzó létezik-e ledes kivitelben?Előre is köszi.
u.i.:a google nem a barátom
Hát köszönöm a hozzászólásokat! :)

Időm csak hétvégén lesz vissza tenni, mert le kell hozzá szedni min. a tankot és a légszűrőházat, addig csak elgurulgatok a műanyag cső nélkül is :)
Reszelés visszafordithatatlan, de ha elötte fogóval visszadeformálod a nagy részét akkor van esély hogy újra vissza lehet peremezni az alátétre...meg nem tudom ha próbáltad kontakttisztitóval elárasztani, alkohollal kiöblíteni, hátra újra életrekel...

Azért írom ezeket, mert elég hosszú ideje gyüjtögetem a senzorokat a saját motoromhoz (vákuum, légnyomás, fojtótengely, fötengely, stb) de ilyet még nem igen láttam kibontva, ezt általában blokkal komplett árulják... legalább is az ebay-en ...
Köszönöm, ez is megfordult a fejemben. De egyrészt a reszelés nem visszafordítható folyamat, másrészt erről szerintem csak az üresjelző érintkezői vannak. A fokozatkijelző rész a túloldalon lehet a sziloplaszt alatt. Azt is megpróbáltam szétszedni, találtam is néhány ellenállást, de az érintkezők valószínűleg a panel belső oldalán vannak (szerintem valami szén v. grafit érintkező lehet, mint a potmétereknél). Persze ez nem 100 biztos. Úgyhogy vissza is töltöttem ragasztópisztollyal, inkább cserében gondolkodom.
Azért szerintem ha az alátét felett elperemezett rézcsapot , fogóval visszanyomod, aztán a maradékot körkörösen elreszeled , akkor le tudod húzni az álátétet , és szétjön a kapcsoló szerintem. Lehet csak a polusokat kell megtakarítani... csak mérd meg hogy milyen mélyen volt forgórész...
Nekem 18-nál cserélték a szervizben, de még olyan volt, mint az új.
Sziasztok!
Újra a segítségeteket szeretném kérni. Meghalt a képeken látható fokozatkijelző szenzorom. A fokozatkijelző részen teljes szakadást mérek, az üresjelző rész néha jó (főleg melegen). Próbáltam szétszedni, de lepattantam róla, nem akartam még nagyobb kárt tenni benne. Szerintetek hol tudnék szert tenni egy ilyenre, természetesen jóárasítva?
Köszi a válaszokat, ha minden igaz, ma 24.000 km-es olajcsere.
A tiedért adnék annyit.

Fenti mondat nem minősül nyilvános ajánlattételnek
a két db sárga a2 2 db karbi lélegeztetöje azért van a 2db karbi közt mert ha nincs levegö nem tud be le menni a benya a porlasztoba a másik ... meg azért van rajta ilyen hosszu és felfele kanyarodó és csak utána lefele vezető .... mert így nem tud el folyni a benzin ,, még akkor sem ha a tű szelep nem zár ..