Legközelebb tarts magadnál gumivágót.. hogy tudd korrigálni a mintamélységet ilyen esetben
Viccen kívül...
Mennyit mértek? Szerinted amúgy rendben van a gumi? (a képeken úgy tűnik.. főleg az elsőné, hogy már eléggé a végét járja).
A büntetés is sok volt, vagy "csak" a hazaszállítás az igazi költséges mutatvány ilyen esetben?
Ha helyben veszel két új gumit akkor visszaadják kint is a rendszámot, papírokat?
És? Most akkor nem odáig lehet koptatni szabályosan?
Küldik az itteni hatóságoknak a rendszámot, meg a papírokat, be kell mutatni a hibák kijavítását, és visszakapom. Addíg rendszám nélküli robizás van!
És akkor ilyenkor mi van?
Amúgy kép alapján 0.5 mm meg egy Miatyánk, és éri a kopásjelző.
De a gumik árokmélysége nem egyenletes, hol mérnek és mennyi náluk a határ?
Ilyen gumival sikerült megszabadulnom a rendszámomtól és a forgalmimtól a Sógoroknál!
A gumim nem felelt meg az Ő elírásaiknak esőben nem megfelelőnek minősítették, így nem engedtek tovább. Természetesen rosszindulatúan megkeresve a gumi azon pontjait, ahol a műszerük már belendül a piros mezőbe!
Az egyik teleszkópom szárából megindult az olaj szivárogni! Nagy művelet kicserélni az olajat! Milyen szimering kell hozzá? és esetleg valami spéci kulcs? vagy mehet házilag is és mennyi olajat töltsek bele?
Suzuki Bandit 400 VC
tegnap ,megismerkedtem egy motorossal,és megosztotta velem a világítása mikéntjét
a lényeg, azt mondta,hogy sorba kötötte a tompított ill. a reflektór égőit,igy igaz kissebb fénnyel világít a tompított is,és a reflektor is,de igy a reflektór nem vakítja a szemben közlekedőket,és mivel egyszerre világít a két izzó jobban észrevehető a forgalomban,amit én is tapasztaltam
beépített még egy kapcsolót,hogy minden eredeti legyen,de említett egy trafót vagy mit,hogy azt is épített be valahova ,de azt már nem értettem,hogy hova és miért,de remélem valaki innen felvilágosít innen
remélem érthető amit
"S"-es modellről van szó,vélemények,ellene ,mellette
Köszi, remélem se neked, se nekem nem lesz a közeljövőben ismét
ilyen szuper élményben részünk.
Btw... a suzuki szerszámkészlet gagyi kis 10-es kulcsának rég örültem
annyira, mint ott... akkor...
Nekem ott lapul az "autós klubtagsági" tárcámban, de nem volt pofám kihívni őket, mert akkor még azt a 30 km-t sem motoroztam volna ma ami így jött össze.
A múlt héten a szelepfedél tömítés csere után párommal minket is
beterített fél liter olaj a blokkból, a megálláskori füstfelhő ismerős.
Az autósok szemszögéből vicces lehetett, mert 100 felett hagytam
el őket, aztán három kanyarral odébb füstölve álltunk meg .
(persze egyik autó sem állt meg, szerintem éppen éghetett is volna a motor...)
Én speciel arra lettem figyelmes, hogy "milyen jó meleget tol a blokk
a sípcsontomra"... akkor már a motor bal oldala és a nadrágom úszott az olajban.
Teljesen igazad van a csavarragasztóval kapcsolatban. Nyilván miután lesz kedvem ismét a környékére menni motornak, azzal fogom összerakni. Előszeretettel használom én is mindenhova.
Ráadásként. Hazaérkezve bevágtam mindent göncöm a fürdőkádba, mert tiszta olaj volt az is...csak a pénztárcám maradt a kabátomban. Így ma "pénzmosás" alapos gyanúja miatt is vezekelek.
Na látod erre találták ki a menet rögzitött ,,,,,,,,,,,, Én kb 15 -18 éve a gsx -r 750 olajosal hasonlo kép jártam .......... kuplung renoválás volt és a kuplung agyat egy 21 mm sürü menető csavar tartota alatta ott a rugos alátét ..... na mondom akkor ezt csak vissza huzuk oszt kész ...
hát le tekeredett se kuplung , se olaj nyomás én meg ott az uton telefon még akkor csak a menők zsebébe volt ,, persze senki nem állt meg ... szár liget után állt meg a szerkezett ..
Na mondom itt nem hagyhatom ... haza 15 km nem fogom tolni ...
indit és szépen lassan 30-40 el 3- ba gyerünk haza .... mondom :mire haza érünk ... csapágyas lesz a vas
haza értem ... olaj le .,, k dekli le ,, már a kuplung bele mart a deklibe , anya ki és stb de a motor olaj ban semmi darabka semmi darálék , semmi kis fényes reszelék apám.
elsö megállapitásom :azota én minden csavart menet rögzitövel rakok vissza ,,,, és a pupos nem lett csapágyas .. semmi baja nem lett
második megállapitásom : a zzr 1.1 csak atol gátas lett ,hogy nem kapcsolt be a venti,,,,, a lég olajos tecnika el pusztithatatlan azota csak ilyenel járok
Azt hiszem ma van az egyik szülinapom. Délben elindultam youngtimer-ral hogy Ausztriában fagyizok egyet. Igaz már az indulás nehézkesre sikerült, meg 10-15 percig rugdostam, még egy gyertyacsere után elindult. Lehet itt fel kellett volna adnom...Tankoltam még a városban, induláskor egy autós még meg is kérdezte a gép évjáratát, és mosolyogva mondta hogy neki is ez az évjárat... Kigurultam az autópályára hogy egy kicsit kikormóljam. 140 majd vissza 120-as tempóra. Az első lehajtónál kiálltam hogy hangolok egy picit mostanában rendetlenkedő karbin. ( múltkor rám szóltak a mélygarázsba hogy ne ott brümmögtessen...). Ahogy megálltam a parkolóban kibaszott nagy füst szált föl...A motor lökte ki az olajat. Mire leállítottam már minden olajos volt, és filmekbe illő füstfelhő áradt a gépből ahogy az olaj égett rá kupira...
Rekonstruálva a helyzetet az 5-6 ezres fordulatszámon jelentkező rezonanciától kitekeredett a hengerfej tetején lévő csavar, ami az olajrendszer nyomását hivatott ellenőrizni olajcserekor...annyi mákom volt hogy henger hűtőbordán lévő furatba szorult. Visszatekertem, kézzel meghúztam. Megnéztem mennyi olaj maradt a tartályban...majd egy kb 30-40 perces tusa kezdődött a ismételt berugással...mikor én nyertem , akkor 40-50-el hazakocogtam a maradék olajjal...
A
Viccen kívül...
Mennyit mértek? Szerinted amúgy rendben van a gumi? (a képeken úgy tűnik.. főleg az elsőné, hogy már eléggé a végét járja).
A büntetés is sok volt, vagy "csak" a hazaszállítás az igazi költséges mutatvány ilyen esetben?
Ha helyben veszel két új gumit akkor visszaadják kint is a rendszámot, papírokat?
(bocsi a sok kérdésért )